Platinum+ vs. Klubitus

240 posts, 12 pages, 24,692 views

#201 • • Nordberg Guest
Mikäli haluatte kirjoitella muihin konemusiikkifoorumeihin niin kokeilkaapa vaikkapa suomi24 konemusa foorumia tai kenties city foorumin konemusa osiota. Ne on aivan eri tasoa kuin plattari tai klubitus. Tosin se taso ei välttämättä tarkoita paremmuutta.

www.suomi24.fi

Eli keskustelu/musiikki/konemusiikki

www.city.fi

Siitä ihan konemusiikki osuus, löytyy helposti
#202 • • trakkerterrorist Guest
Tulee oltua yhtäaikaa sekä Klubbarin ja plattarin Foorumis ja IRc kanavil. Over and out 'Kÿÿl'.
#203 • • Hugo Guest
Mulle ainaki tuottaa ongelmia toi valkoisen tekstin lukeminen tummalta pohjalta. Eikä tuota selaimen text sizeä ole mielekästä vemputtaa kokoaikaa. Joskus klubbarista tulee katsastettua kommentteja menneistä tapahtumista, mutta siihen se sitten jää. :) :sad: :D :cool: :eek: :confused: :angry: :excellent: :( :hah: :mad: :hearts: :panic: :right: "jee"
#204 • • tumpsi Guest

Mulle ainaki tuottaa ongelmia toi valkoisen tekstin lukeminen tummalta pohjalta.

Klubituksessa on muistaakseni 5 eri "teemaa", niitä voi vaihtaa vasemmasta yläkulmasta.
Klubituksessa tulee nykyään roikuttua aika paljon, mutta harvemmin sinne
tulee postattua mitään. Platinum :heart:
#205 • • UzU Guest
Klubitus on mun Demi
Platinum on mun TM
#206 • • SamZa Guest

Klubitus on mun Demi
Platinum on mun TM

Aika osuva kommentti! :D
#207 • • DeeJays Anonymous Guest
Jonea lainatakseni:

"En liioittele omasta mielestäni ollenkaan jos sanon, että pystyisin väittämään mustan valkoiseksi sellaisten argumenttien kera, että vähintään 90:n % Klubituksen käyttäjistä olisi pakko vain todeta että "musta on valkoista" koska he eivät pystyisi esittämään uskottavia ja pitäviä vasta-argumenttejakaan. Kaikkihan on vain niinkuin todistetaan ja jos väittelyn vastapuoli ei yksinkertaisesti oikein osaa asiaansa niin "keskustelut" ja "väittelyt" muuttuvat hyvin lyhyessä ajassa melko mielenkiinnottomiksi sille osapuolelle, joka aina tuntee olevansa niskan päällä. (Tähän topiciin en itse jaksanut edes aktiivisesti osaa ottaa kun arvasin jo etukäteen että pHaze ja Tres myllyttävät muut paskaksi asti ja heidän kanssaan asiasta aikaisemmin käymieni keskustelujen pohjalta tiesin että minunkin mielipiteeni tulee ilmaistuksi heidän pistäessä näppiksensä laulamaan kissanpolkkaa)"

näinhän se tuntuisi olevan.

V-mäisintä on kuitenkin se että vaikka joku perustelee kubituksessa mielipiteensä niin, että siihen EI ole vastapuolella mitään sanottavaa - niin SILTI vastapuoli a) joko kertaa mielipiteensä b) heittää niin kummallista argumenttia, ettei sitä voi tajuta.

Olisiko keskiverto klubbarin ikä hiemän platinoitsijaa alhaisempi?
(ihgteinix:):)ü)
#208 • • Remotion Guest
Mun mielestä on typerintä olipa forumi mikä tahansa yrittää saada siellä aikaan jotain väittelyitä...Mun mielestä ihan fiksuu jos sellasiin ei tartu...
#209 • • Jone Guest

Mun mielestä on typerintä olipa forumi mikä tahansa yrittää saada siellä aikaan jotain väittelyitä...Mun mielestä ihan fiksuu jos sellasiin ei tartu...

Miksi ihmeessä? Eri asioista väitteleminen on ollut viimeiset parikymmentä vuotta elämästäni yksi hauskimmista tietämistäni asioista, joten en ymmärrä miksi siitä pitäis pidättäytyä.
Caro²

#210 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Pakko sanoa, mutta klubbarin vastaavassa topikissa on osattu perustella kyllä näkemykset paremmin kuin täällä. En jaksa kirjottaa samaa juttua molempiin paikkoiin, joten lukekaa vaikka tästä mitä kirjoitin: http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=20851;pid=524987#524987

Plattari toimii yksinkertaisemmin ja paremmin, ja foorumi tarjoaa paremmat ominaisuudet kuin klubbarin. Mutta joo ->
#211 • • Remotion Guest

Miksi ihmeessä? Eri asioista väitteleminen on ollut viimeiset parikymmentä vuotta elämästäni yksi hauskimmista tietämistäni asioista, joten en ymmärrä miksi siitä pitäis pidättäytyä.

No a) se vie yleensä keskustelun pois alkuperäisestä aiheesta jonkin muutamaa henkilöä kiinnostavaan detailikiistelyyn, b) nostaa verenpainetta pelkästään kun lukee 1000 rivistä quotenquotenquotea jossa edelliseltä vastaajalta on quotattu jokainen sana erikseen ja tartuttu ihan turhaan sanamuotoihin. c) oon kiistelly riittävästi asioista aikanaan isosiskon kanssa mukelona. mielummin keskustelis asioista lepposassa hengessä ilmat et se menee sellaseks sättimiseksi tai tiukaksi väittelyksi.
#212 • • Tapi T Guest

No a) se vie yleensä keskustelun pois alkuperäisestä aiheesta jonkin muutamaa henkilöä kiinnostavaan detailikiistelyyn, b) nostaa verenpainetta pelkästään kun lukee 1000 rivistä quotenquotenquotea jossa edelliseltä vastaajalta on quotattu jokainen sana erikseen ja tartuttu ihan turhaan sanamuotoihin. c) oon kiistelly riittävästi asioista aikanaan isosiskon kanssa mukelona. mielummin keskustelis asioista lepposassa hengessä ilmat et se menee sellaseks sättimiseksi tai tiukaksi väittelyksi.

Nyt sulla menee puurot ja vellit sekaisin, sillä väittely ja riitely ovat kaksi eri asiaa. Väittely on mm. sitä, että kyseenalaistetaan perustellen alkuperäisen tekstin kirjoittajan väite tai esitetään asia toisesta näkökulmasta. Riitely on taas sitä sättimistä ja jankuttamista, jota sä oot siskos kanssa harrastanut mukelona (;)), eikä sillä ole väittelyn kanssa juuri mitään tekemistä.

Tiukkaakin väittelyä voidaan käydä hyvin asiallisessa ja leppoisassa hengessä, ilman että kumpikaan väittelyn osapuoli ottaa lopputuloksesta nokkiinsa - esimerkkejä löytyy forumeilta vaikka kuinka ja paljon (tjeu: esim. plattarin intti-topiikki).

Mulle väittely kuuluu olennaisena osana keskusteluun ja en ymmärrä mikä mut saisi seuraamaan esim. Plattaria, jos kukaan ei tarttuisi muiden kirjoituksiin omalla vastineellaan. Kuinka kauan itse jaksaisit lukea muiden tekstejä tai kirjoittaa tänne jotakin, jos kaikki asiasi sivuutettaisiin pelkällä olankohautuksella?
#213 • • drS Guest

Nyt sulla menee puurot ja vellit sekaisin

niin tuntuu menevän vähän muillakin, nimittäin usein foorumeilla törmää juuri tuohon riitelyyn jota käydään mukamas väittelynä -> fiksusta keskustelusta ei ole tietoakaan vaan tarkoitusperät tuntuvat lähinnä olevan toisen nolaaminen, turhanpäiväinen jankutus & oman egon buustaaminen.

oikea väittely on toki jees, sekä edellämainittu mukaväittely freestylessä :)
#214 • • mark hamilton Guest
Klubitus on paska
#215 • • JimmyD Guest

Klubitus on paska

No niin on platinumikin, mutta silti tätä pitää lukea ja välillä jopa replytä.
#216 • • serotonot Guest

Klubitus on paska

tää on sitä oikeeta väittelyä. selkeät ja hyvin perustellut argumentit :heart:

nimim. se joka sanoo on ite :(
#217 • • tumpsi Guest

Klubitus on paska

tää on sitä oikeeta väittelyä. selkeät ja hyvin perustellut argumentit :heart:

nimim. se joka sanoo on ite :(

Se joka toista haukkuu on ite hyvä.
#218 • • Remotion Guest

a) ..., b) ..., c) ...

Väittely on mm. sitä, että kyseenalaistetaan perustellen alkuperäisen

Eipäs

Kuinka kauan itse jaksaisit lukea muiden tekstejä tai kirjoittaa tänne jotakin, jos kaikki asiasi sivuutettaisiin pelkällä olankohautuksella?

emmä tiä, ihan sama :happyroll:
Ante

#219 • • Ante

a) ..., b) ..., c) ...

Väittely on mm. sitä, että kyseenalaistetaan perustellen alkuperäisen

Eipäs

Ei tätä Monthy Python -sketsiä, kiitos.

Mutta miksi vs?
#220 • • Quu Guest
arguing2.gif