www.suomi24.fi
Eli keskustelu/musiikki/konemusiikki
www.city.fi
Siitä ihan konemusiikki osuus, löytyy helposti
240 posts, 12 pages, 24,721 views
Mulle ainaki tuottaa ongelmia toi valkoisen tekstin lukeminen tummalta pohjalta.
Klubitus on mun Demi
Platinum on mun TM
Mun mielestä on typerintä olipa forumi mikä tahansa yrittää saada siellä aikaan jotain väittelyitä...Mun mielestä ihan fiksuu jos sellasiin ei tartu...
Mun mielestä on typerintä olipa forumi mikä tahansa yrittää saada siellä aikaan jotain väittelyitä...Mun mielestä ihan fiksuu jos sellasiin ei tartu...
Miksi ihmeessä? Eri asioista väitteleminen on ollut viimeiset parikymmentä vuotta elämästäni yksi hauskimmista tietämistäni asioista, joten en ymmärrä miksi siitä pitäis pidättäytyä.
No a) se vie yleensä keskustelun pois alkuperäisestä aiheesta jonkin muutamaa henkilöä kiinnostavaan detailikiistelyyn, b) nostaa verenpainetta pelkästään kun lukee 1000 rivistä quotenquotenquotea jossa edelliseltä vastaajalta on quotattu jokainen sana erikseen ja tartuttu ihan turhaan sanamuotoihin. c) oon kiistelly riittävästi asioista aikanaan isosiskon kanssa mukelona. mielummin keskustelis asioista lepposassa hengessä ilmat et se menee sellaseks sättimiseksi tai tiukaksi väittelyksi.
Nyt sulla menee puurot ja vellit sekaisin
Klubitus on paska
Klubitus on paska
Klubitus on paska
tää on sitä oikeeta väittelyä. selkeät ja hyvin perustellut argumentit :heart:
nimim. se joka sanoo on ite :(
a) ..., b) ..., c) ...
Väittely on mm. sitä, että kyseenalaistetaan perustellen alkuperäisen
emmä tiä, ihan sama :happyroll:
Kuinka kauan itse jaksaisit lukea muiden tekstejä tai kirjoittaa tänne jotakin, jos kaikki asiasi sivuutettaisiin pelkällä olankohautuksella?