Platinum+ vs. Klubitus

240 posts, 12 pages, 24,750 views

#101 • • Taedium Guest

Tää spectator sport -asenne plattarilla

No kuunnellaan kaikki Wolfsheimia...

Odottakaas, haen karviaismarjan, rakotulkin ja vaihteistoöljyä.

Mikä siinä sitten häiritsee?
#102 • • plink Guest

no kyllä se vähän häiritsee keskusteluun osallistujia (jotka omasta mielestään puhuvat järkevistä jutuista), kun joku käy vetämässä homman läskiksi ja ilmoittaa että koko aihe on täyttä huumoria. jos keskustelijoille on pakko päästä naureskelemaan, voi sen tehdä ihan omassa rauhassaan eikä sitä tarvitse koko foorumille ilmoittaa. :mad:
#103 • • Taedium Guest

no kyllä se vähän häiritsee keskusteluun osallistujia (jotka omasta mielestään puhuvat järkevistä jutuista), kun joku käy vetämässä homman läskiksi ja ilmoittaa että koko aihe on täyttä huumoria.

No mä oon huomannu tota enemmän täällä Freestyle puolella ja täällä itse kukin kirjoittaa kyllä enemmän tai vähemmän epämääräisiä viestejä.

Muualla puolella tietty se on vähän hölmöä pistää tuollainen viesti, kun ei se ketään palvele. Osoittaa ehkä enemmän kirjoittajasta, kuin riitapukariparista.

Kaikki eivät ehkä osaa nauraa itselleen, joten tietty tuo voi jotakuta harmittaakin. Itseironia on sellainen, mitä ei osata oikein. Ei se nyt niin vakavaa ole jos joku sulle vähän nauraakin.

Koita ens kerralla: Lausu hitaasti kymmenestä alaspäin, sulje silmäsi ja kuvittele solisevaa puroa metsän keskellä, josta peura siemailee raikasta vettä. Tämän jälkeen lausu "Goosfraba" ja sen jälkeen vielä varmuuden vuoksi "Hakuna matata". Helpottiko?

Tai ehkä mä vaan oon tottunu liiaksi olemaan naurun kohteena... :rolleyes:
(Was it laughing with or at me?)
#104 • • anton Guest
Havainto 1.0

Molemmilta alustoilta löytyvät samat keskustelut/keskustelijat/postaukset. Itse lueskelen molempia (+ paria muuta) foorumeja, mut en jaksa typoo samaa läppää kahteen kertaan eri osoitteisiin. Ihmetyttääkin vain miten joku jaksaa (except bileinfot) , vai johtuuko se vain siitä, et jengi tuntee et ääni ei muuten kuulu jos sitä ei kirjoita (vähintään) kahdelle foorumille..

:your_face_hymiö:
#105 • • Tres Guest

Tää spectator sport -asenne plattarilla

No kuunnellaan kaikki Wolfsheimia...

Odottakaas, haen karviaismarjan, rakotulkin ja vaihteistoöljyä.

No sanotaan tälleen lyhyesti, että
kun mä keskustelen jostain asiasta
niin mä en diggaa siitä että joku tulee
siihen viereen syömään popkornia
ja naureskeleen niinku mä olisin
joku vitu palkattu viihdekeskus vain
hänen ilokseen. :mad:
#106 • • JussiS Guest

Molemmilta alustoilta löytyvät samat keskustelut/keskustelijat/postaukset. Itse lueskelen molempia (+ paria muuta) foorumeja, mut en jaksa typoo samaa läppää kahteen kertaan eri osoitteisiin. Ihmetyttääkin vain miten joku jaksaa (except bileinfot) , vai johtuuko se vain siitä, et jengi tuntee et ääni ei muuten kuulu jos sitä ei kirjoita (vähintään) kahdelle foorumille..

Miksei sais? Kuitenkin klubbarin ja plattarin käyttäjät eroo toisistaan niin paljon, että samalla alustuksella oleva topikki menee jossain vaiheessa aivan eri suuntiin eri foorumissa.
#107 • • Edited plink Guest

Kaikki eivät ehkä osaa nauraa itselleen, joten tietty tuo voi jotakuta harmittaakin. Itseironia on sellainen, mitä ei osata oikein. Ei se nyt niin vakavaa ole jos joku sulle vähän nauraakin.

Koita ens kerralla: Lausu hitaasti kymmenestä alaspäin, sulje silmäsi ja kuvittele solisevaa puroa metsän keskellä, josta peura siemailee raikasta vettä. Tämän jälkeen lausu "Goosfraba" ja sen jälkeen vielä varmuuden vuoksi "Hakuna matata". Helpottiko?

kyse ei ole siitä, että häiritseekö se naureskelu viestin kirjoittajaa ja vetääkö kirjoittaja herneet, vaan siitä, että tuollaiset kommentit syövät pohjan (varsin usein asiallisessa meiningissä käytävältä) keskustelulta, kun joku käy leimaamassa aiheen läpäksi. en jaksa kaivaa esimerkkiä, mutta kyllä noita tulee ainakin upcoming events ja demos -puolilla vastaan. tietyillä parilla-kolmella ihmisellä täällä tuntuu olevan jokin fetissi käydä kirjoittamassa tuollainen kommentti topikkeihin yhtään sen enempää keskustelun asetelmiin ja varsinaiseen aiheeseen perehtymättä.

vinkki: pitäkää ne tiedotteet sidujen ja popkornien hankkimisesta tällä foorumin alueella. ja mikäli niitä muiden puolien keskusteluja seuratessa tarvitsee, voi ne hakea ihan omassa hiljaisuudessaan. näin on taas maailma kaikille parempi paikka elää. :ihqplur: :polc: :reiv:
#108 • • plink Guest
tuplat
#109 • • Taedium Guest

Tää on julkinen foorumi ja jos joku pitää sua huvittavana, niin valittavana on joko mennä yksityiselle foorumille tai sitten nieleskellä ja todeta olevansa huvittava tai ihan vaan rohkeasti kohdata tämä naureskeljia ja kysyä häneltä mikä tässä tilanteessa loppujen lopuksi on hauskaa.
#110 • • Tres Guest

Tää on julkinen foorumi ja jos joku pitää sua huvittavana, niin valittavana on joko mennä yksityiselle foorumille tai sitten nieleskellä ja todeta olevansa huvittava tai ihan vaan rohkeasti kohdata tämä naureskeljia ja kysyä häneltä mikä tässä tilanteessa loppujen lopuksi on hauskaa.

Oonks mä nykyään jotenki hankalasti tajuttava?
Totta vitussa kaikilla on oikeus mun
puolesta vaikka vittuilla mulle suoraan,
sitä en oo koskaan kiistäny. :mad:

Tarkotinki lähinnä sitä, että MÄ en
kirjottele enää plattarille niin paljon kuin
aiemmin sen takia että MÄ en tykkää
tollasesta oheistoiminnasta ja MULLA
on MUN mielestä oikeus olla postailematta
tänne jos MÄ koen että tollanen toiminta
on vittumaista. Ei mun tarvi väkisin ruveta mitään
nieleskeleen tai kohdata jonkun älyvapaan
pellen apinointia vaan sen takia että se nyt
on olemassa ja postailee plattarille.
Mä olen jo tarpeeks monta vuotta
kyseenalaistanu joidenkin tyyppien
toimintaa (mm. noi kuvareplyt), mut ennemmin
tai myöhemmin samat apinat keksii
uuden tempun ja mä en yksinkertasesti
enää jaksa nillittää, johan se rupee
omaankin päähän sattuun jos kokoajan
on että 'mitäs vittua sä siinä naurat'. Just
tollanen 'puhutsä mulle?! :mad: ' -toiminta
itseasiassa on omiaan laskeen mun fiiliksiä.

siksi olen vähentänyt. Okei, olen luovuttaja
mutta mä en tykkää hakata päätä seinään.
#111 • • Taedium Guest

kaikilla on oikeus

D'uh...

Ei täs ny jaksa näitä ruveta kellä on oikeus ja kellä ei.
Tottakai sulla on oikeus mielipiteeseesi.
Mulla on oikeus mun mielipiteeseen, jonka esitin.
Sillä popkorninhakijalla on oikeus postata se, että hakee popkorninsa, vaikka se nyt ei ihan netiketin mukaista olekkaan - Tai jos se on kiellettyä foorumin säännöissä niin sitten ei - en kyllä haluaisi niin tiukkoja sääntöjä, mieluumminkin se kohteliaisuus pitää tulla näppiksen päästä, kun foorumin säännöistä. (Typerä sana: Netiketti.)
Jos SINÄ postaat tänne itkuvirttä jonkun aivottomasta postauksesta, niin varaudu siihen, että MINÄ esitän siitä valituksesta oman mielipiteeni.

Onko minulla siihen oikeus?
#112 • • Taedium Guest

Ootko koittanu jättää huomiotta? Tommoset onelinerit mä jätän yleensä omaan arvoonsa, enkä jaksa ruveta niihin ottamaan kantaa. Ei ne MINUA niin paljon häiritse.

Koitappa vaikka tällä viestillä. Älä ota tähän postaukseen mitään kantaa, niin katotaan kauanko MINÄ jaksan jauhaa tämän postauksen kirjoituksestani.
#113 • • Tres Guest

Onko minulla siihen oikeus?

Sulla on oikeus, ja jos mä saisin
päättää niin sä olisit presidentti :heart:

Mut pointtina olis siis vain sen nihkeys
subjektiivisesta näkökulmasta
että tollasta tapahtuu, ja se on siis
yksi niistä syistä (toisaalla olen näitä
jo puinut tarkemminkin) joiden takia
henk. koht. kirjoittelen tänne vähemmän
kuin ennen.
#114 • • Tres Guest

Ootko koittanu jättää huomiotta? Tommoset onelinerit mä jätän yleensä omaan arvoonsa, enkä jaksa ruveta niihin ottamaan kantaa. Ei ne MINUA niin paljon häiritse.

Koitappa vaikka tällä viestillä. Älä ota tähän postaukseen mitään kantaa, niin katotaan kauanko MINÄ jaksan jauhaa tämän postauksen kirjoituksestani.

tää on keskusteluforum, jos lähetään
tolle linjalle niin saman tien voinkin
sitten jäädä pienelle tauolle koko
postailemisesta tänne.

Hyvä idea sinänsä.
#115 • • Taedium Guest

Mut pointtina olis siis vain sen nihkeys
subjektiivisesta näkökulmasta

Mun pointti oli se, että ei kaikkea oo pakko ottaa niin vakavasti. Jos joku haluu heittää tyhmää läppää, niin heittäköön. Minä kestän sen, nukun yöuneni rauhassa, eikä verenpainekkaan nouse jos joku heittää typerän kommentin popkornista. Vaan en voi sitä sinulta odottaa, ainakaan niin kauan, kun en ole Suomen Presidentti. ;)

(Muun maan presidenttiä musta varmaa ei tuliskaa... Oon syntyny vaan yhdessä maassa.)

tää on keskusteluforum, jos lähetään
tolle linjalle niin saman tien voinkin
sitten jäädä pienelle tauolle koko
postailemisesta tänne.

Hyvä idea sinänsä.

Joo. Mustavalkoinen ajattelu on aina parasta. Harmaa on tylsä väri ja välimallin ratkaisuissa ei tuu kun turhaa suvaitsevaisuutta.

Hyi helkkari täällä ketään ruveta suvaitsee jos mielipiteet on vääriä tai jos ne sattuu sormistaan päästää sammakon ulos.

No mut luetaas tätä, jos vaikka vaihtais foorumia...

Ja ennen seuraavaa postausta, katsele tätä hetken aikaa ja vastaa sitten.

Jatkamme tästä. (Pitäskö käyttää sitä P alkusta teknokirosanaa? ... Ei, ei tämä vielä sen arvoinen juttu ole. Joku muu lieventävä tähän väliin: Herneitä, mies!)
#116 • • -orion- Guest
Jos tähän asti isoissa bileissä on ollut jonkinlaisia Platinum- ja Klubitus-tapaamisia erikseen, niin ehdotankin että kokoonnutaan molempien forumien joukolla yhteen ja ratkaistaan tämä Platinum vs Klubitus -keskustelu nyrkein seuraavissa Kaapelibileissä Merikaapelihallin takaosassa kun illan päästara aloittaa.
Nähdään.
#117 • • khatt Guest
Aika yllättävää, että tuolla Klubituksen vastaavassa topicissa yhtenä Platinumin miinuksena mainitaan englanninkielisyys. Kuinkahan monta potentiaalista käyttäjää Platinum on menettänyt, kun napit ja valikot ovat englanniksi? Internet-sukupolven luulisi kyllä olevan sen verran kielitaitoista; itse en usein edes muista kummalla kielellä olen hankkinut jonkun tiedon, ellen sitä erikseen paina mieleen.
#118 • • Daniel Braun Guest

Jos tähän asti isoissa bileissä on ollut jonkinlaisia Platinum- ja Klubitus-tapaamisia erikseen, niin ehdotankin että kokoonnutaan molempien forumien joukolla yhteen ja ratkaistaan tämä Platinum vs Klubitus -keskustelu nyrkein seuraavissa Kaapelibileissä Merikaapelihallin takaosassa kun illan päästara aloittaa.
Nähdään.

Ei tätä nyt hyvinpitkälti voitais tehdä 27.3 laivalla?
Alkoholi nostaa tunteet pintaan ja kun purtilosta ei pääse millään keinoin (ok, on niitä joitakin..) pois, niin aivan varmasti siellä saadaan aikaan monta henkevää keskustelua kaikenmaailman asioista.
#119 • • Ana-- Guest

Plattari on nykyään joukko satunnaisia
ihmisiä jotka nyt vaan sattuu keskusteleen
täällä koska tää on 'kätevä', kun taas
Klubitus on tällaiselle elämäntapahörhölle
elämäntavan jatke.

Tää on yks syy miks tykkään platinumista enkä hirveesti klubituksesta :)
#120 • • Taedium Guest
Ei ei ei ei ei ei ei ja hei.

Minkälainen haarukka teillä on silmässä, että niitä hyviä topiceja löytyy Klubituksesta? Mä koitin haarukoida ja lusikoida, mut en vaa löytäny. (En kauaa kyllä etsinytkään, kun oli sen verran hidas.)

En löytäny mun niciäkään sieltä enää, (olikohan se Taedium, Pastori, Reverend, Kuolema vai mikä... No mitään niistä en löytänyt tai sit oon puusilmä) no se on sivutki uudistunu jo kertaalleen sen jälkee ku viimeeks loggasin sisään, että ei ihme että on kadonnu.

Kopiotopiceja lukuunottamatta en vaa löytäny tänäänkään oikeaa topicia itselleni mihin keksisin mitään sanottavaa.

Nimim. Lapsellinen, mutta jo teini-iän ohittanut.