Platinum+ vs. Klubitus

240 posts, 12 pages, 24,633 views

#161 • • Tres Guest

Työväenopistolla järjestetään myös Tietokoneen Ajokortti -kursseja, jolla uskoisin tämän asian selkiävän vielä paremmin.

OLEN SUORITTANUT KYSEISEN KURSSIN
ARMEIJASSA KIITOS VAAN SAIN YHDEN
KUNTOISUUS LOMANKIN SIITÄ HYVÄSTÄ
MIKÄ JO OSOITTAA ETTÄ OLEN TIETO KONE
MAAILMASSA KUIN KOTONANI
#162 • • Taedium Guest

HYVÄSTÄ
MIKÄ JO OSOITTAA ETTÄ OLEN TIETO

Hyvä! *aplodi*

Nyt ku vielä opettelet kuinka modeemi asennetaan, ni susta voi tulla sysadmin johonki isoo lafkaa. Ihan jarmasti!

Ei mulla oikee mitää sanottavaa tohon oo enää. Piruillakseni kuitenkin laitan näin pientä tekstiä.
#163 • • serotonot Guest

HYVÄSTÄ
MIKÄ JO OSOITTAA ETTÄ OLEN TIETO

Hyvä! *aplodi*

Nyt ku vielä opettelet kuinka modeemi asennetaan, ni susta voi tulla sysadmin johonki isoo lafkaa. Ihan jarmasti!

Ei mulla oikee mitää sanottavaa tohon oo enää. Piruillakseni kuitenkin laitan näin pientä tekstiä.

et nyt laittais
#164 • • root Guest
Olenx mä niinq såkea, kun en näe topiccia Laserpointista past eventissä? Eikö kukaan täällä halua kommentoida tapahtumaa vai tehdäänkö se Klubituksessa ainoastaan?
#165 • • Laite Guest

Olenx mä niinq såkea, kun en näe topiccia Laserpointista past eventissä? Eikö kukaan täällä halua kommentoida tapahtumaa vai tehdäänkö se Klubituksessa ainoastaan?

sähän voit itse tehdä sen topikin tuonne?
#166 • • root Guest

Nå jåå, mutta se ei varsinaisesti ollut se pointti vaan se, että eikö lössi jaksa kommentoida enää tapahtumia täällä plattarilla? Vuosi sitten mikään tapahtuma ei jäänyt kommentointia paitsi.
#167 • • Ana-- Guest

Nå jåå, mutta se ei varsinaisesti ollut se pointti vaan se, että eikö lössi jaksa kommentoida enää tapahtumia täällä plattarilla? Vuosi sitten mikään tapahtuma ei jäänyt kommentointia paitsi.

Ei me vanhat enää jakseta ravata kaiken maailman kissanristiäisissä enää..
Antaa lasten rellestää sit klubbarilla siit miten kivaa oli naapurin takapihalla
ku arska toi mankanki ja kAiKkEeEEEE!
#168 • • Tres Guest

Antaa lasten rellestää sit klubbarilla siit miten kivaa oli naapurin takapihalla ku arska toi mankanki ja kAiKkEeEEEE!

Niiin... Klubituksen keski-ikä oli kuitenki
muistaakseni jopa pari kuukautta alle
sun iän ;)
#169 • • Ana-- Guest

Antaa lasten rellestää sit klubbarilla siit miten kivaa oli naapurin takapihalla ku arska toi mankanki ja kAiKkEeEEEE!

sun iän ;)

It's not the age, it's the mileage :)
#170 • • Taedium Guest

sun iän ;)

Ei fyysinen ikä ole kaikkea - minä hyvänä esimerkkinä.

"Polttomoottori on loistava keksintö. Esimerkkinä käyköön tämä auto." Nokkela pokkela insinööri pinsinööri sivalsi. ...pivalsi?
#171 • • drS Guest

"Polttomoottori on loistava keksintö. Esimerkkinä käyköön tämä auto." Nokkela pokkela insinööri pinsinööri sivalsi. ...pivalsi?

voitasko tänään askarrella paskarrella semmonen?

..ja tuatko munkkeja tullessas.
#172 • • Taedium Guest

voitasko tänään askarrella paskarrella semmonen?

Tänäänhän me voitais askarrella paskarrella sellanen suoja ydinlaskeumaa vastaan pastaan. Sitä varten me tarvitaan munakennoja, tällaisia jugurttipurkkeja ja sitten muovikassi.

Ja sillä aikaa kun mä askartelen, ni te voisitte soittaa tänne studioon ja kertoa omista sotakokemuksista. Ja numerohan on tuttuputtu. 0700-viisipiisikasipasikasipasikaksipaksikolkkupolkku ja nelkku kelkku!

(Eli siis kyl näköjään Plattarinkin taso on aika alhasta...)
#173 • • drS Guest

(Eli siis kyl näköjään Plattarinkin taso on aika alhasta...)

luulin et tää on itsestään selvä asia, mut näköjään ei..

mut jos freestylen jutu tarkottaa sitä et taso on alhaista, ni ei se sit huono juttu oo.

if lovin' you is wrong, then I don't wanna be right
#174 • • Timmo Guest
"ne vaan dissaa kiksua ja polkkaa. Vitsi ne on tyhmiä..."

Joku siellä haukku plattaria.

Ote siis klubbarin -Platinum vs Klubitus- topicista.

Repesin!!!!! :D
#175 • • Daniel Braun Guest

"ne vaan dissaa kiksua ja polkkaa. Vitsi ne on tyhmiä..."

Joku siellä haukku plattaria.

Ote siis klubbarin -Platinum vs Klubitus- topicista.

Repesin!!!!! :D

Nih.
Toisilla nähtävästi on se käsitys että me täällä Plattarissa yritämme olla "älykköjä" ja arvostamme persoonallisempia asioita.
Me istumme runoilloissa, juomme kallista konjakkia ja polttelemme arvokkaita sikaareja.
Jokainen Plattarilainen on lähes yliopistotason koulutuksen saanut, yhteiskunnallisista ja poliittisista asioista kiinnostunut.
Me olemme täällä niitä jotka kulkevat nokkapystyssä tavisten ohi...
:D :D

Mun mielestä Plattari on oikeasti paljon suvaitsevaisempi paikka.
Klubbari tuntuu olevan "hei me ollaan ihqplurnaminami ihmisiä. me tykätään polkasta ja kiksusta. kaikki muu musiikki on turhaa. emme voi ymmärtää taviksia! me katsos ollaan kuin yhtä perhettä [tuhat ällönaminamihalihali hymiötä]"
Ok, yleistin taas vähän mutta...

Nyt nukkumaan...
#176 • • A-E Guest

Mun mielestä Plattari on oikeasti paljon suvaitsevaisempi paikka.
Klubbari tuntuu olevan "hei me ollaan ihqplurnaminami ihmisiä. me tykätään polkasta ja kiksusta. kaikki muu musiikki on turhaa. emme voi ymmärtää taviksia! me katsos ollaan kuin yhtä perhettä [tuhat ällönaminamihalihali hymiötä]"
Ok, yleistin taas vähän mutta...

Totahan se kubitus juuri on. Klubituksessa on kaikki 15 wee polkka/kiksu fanit dissaamassa taviksia ja kehumassa (lue palvomassa) Proteusta, Neonia ja DJ Tabia. (jee! mä yleistin) Klubitus tuntuu vaan siltä, että siellä kokoontuu kaikki polkka/kiksu hörhöt ja eikä siellä tule kunnolla edustetuksi muu klubimusiikki.
#177 • • Daniel Braun Guest

Totahan se kubitus juuri on. Klubituksessa on kaikki 15 wee polkka/kiksu fanit dissaamassa taviksia ja kehumassa (lue palvomassa) Proteusta, Neonia ja DJ Tabia. (jee! mä yleistin) Klubitus tuntuu vaan siltä, että siellä kokoontuu kaikki polkka/kiksu hörhöt ja eikä siellä tule kunnolla edustetuksi muu klubimusiikki.

Onhan siellä toki muitakin...
Mutta jotenkin vain tuntuu että Plattari on "monipuolisempi" ja avarakatseisempi kuin Klubbari.
Klubbarin ulkoasu varmaankin on myös toinen joka helpottaa noiden uusien bileissäkäyvien kirjoitusintoa.
Ja kuten on aikaisemminkin todettu niin useinhan se alkaa just siitä polkkan/kiksun kuuntelusta ja sit siirrytään hiljalleen arvostamaan myös muita konemusascenen juttuja.

Jatketaan illalla Must:issä tuopin äärellä tätä keskustelua ;)
Moikaamaan saa tulla jos oot oikeesti tulossa...
En mä pure :D
#178 • • Jone Guest
Mielenkiintoista kuinka tässä topicissa "repeillään" klubbarilaisten plattarilaisista muodostamille käsityksille ja melkein samaan hengenvetoon kuitenkin itsekin esitetään stereotypioita, joiden pohja on hyvinkin köykäinen. Toistaiseksi en kuitenkaan muista kenenkään "revenneen" Klubituksen puolelle teidän jutuillenne, vaikka siihen on vähintään yhtälailla syytä.
#179 • • Edited Tres Guest

Mielenkiintoista kuinka tässä topicissa "repeillään" klubbarilaisten plattarilaisista muodostamille käsityksille ja melkein samaan hengenvetoon kuitenkin itsekin esitetään stereotypioita, joiden pohja on hyvinkin köykäinen. Toistaiseksi en kuitenkaan muista kenenkään "revenneen" Klubituksen puolelle teidän jutuillenne, vaikka siihen on vähintään yhtälailla syytä.

Hear hear.

Esim. Danielista saa ihan vitun
avarakatseisen kuvan tän topikin
perusteella :scared:

Pliis.

minkähän takia esim. 'kuunteletko jotain
muuta kuin teknoa' -topikissa klubbarissa
on 15 sivua vastauksia jos klubituksessa
on pelkkiä polkkapuristeja jotka ei
muusta musiikista ymmärrä mitään?
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=889

Onko käynyt mielessä, että klubituksessa
hard-alagenrejen edustus korostuu lähinnä
teidän hehkutuksissanne, ja kiinnitätte siihen
enemmän huomiota siksi että plattarilla ko.
possea ei juuri näy. Ja klubbarin keski-ikähän
siis on 21,71 vuotta.

Yhtä helppoa kuin on kaivaa klubituksesta
noita polkkafaneja, on kaivaa plattarilta
nihilismiä, elitismiä ja suoranaista pelkoa
uusia asioita kohtaan. Ei tarvi ottaa esimerkkejä
edes tätä topikkia kauempaa.
#180 • • Tres Guest
paskat.