Platinum+ vs. Klubitus

240 posts, 12 pages, 24,733 views

#141 • • Tres Guest
KIRJOTTAKAA ISOLLA VITUN HOMOT
#142 • • Tres Guest

Mutta foorumien ollessa näinkin erilaiset ja erilailla painottuneet, kyseinen lukema ei kerro mitään. Tietenkin asia olisi aivan eri, jos foorumit kilpailisivat keskenään.

No ei ni.
#143 • • serotonot Guest

hei joku roti noiden capsien kans, tollast on vittumaista lukea
#144 • • Taedium Guest

Mites heterot, bit ja tavalliset homot?
#145 • • xybo Guest
Juu kyllähän klubituksen viestimäärät on kovasti kasvussa..
mutta kattokaapa millä alueilla.. tulevat bileet /
menneet bileet ja sitten "postaa ihan mitä vaan kakkaa"
tyylisest aiheet :/ Noita lukuja ei oikein voi verrata..
mielummin yksi hyvä postaus kun 500 paskaa. (määrä
ei korvaa laatua.. erityisesti klubituksessa). Ja
mielenkiintoisemmat aiheet näemmä postataan
kaikille mahdollisille foorumeille, se siitä foorumien eroista ;)

-- xybo
#146 • • serotonot Guest

Mites heterot, bit ja tavalliset homot?

Nii ja muutenki on tylsää kääntää keskustelu sivuraiteille vetoamalla tiettyjen ihmisten oletettuihin seksuaalisiin suuntauksiin ilman sen tarkempaa tuntemusta kyseisestä aiheesta. Toistaalta taas jos perustelut on hankittu niin kysyn vaan että miten?!?
#147 • • louis Guest
Olen sekä plattarissa liikkuva, että klubituksessa. Yleensä aivan yht'akaa. Ja yleensä sessiot on n. 3h pitkiä ja viikossa tällä hetkellä pari kertaa. Onkos jollain valittamista hä?

:angry:

:laugh: :scared:

Olinko liian ankara?
#148 • • tumpsi Guest
Viihdyn ah niin kotoisassa plattarissa,
klubituksen tuubatykitys on vaan liikaa.
Tyyliin:
Sigamageet gemut, mä oon niin täälä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ihqsikakreisii [insert 1, 000, 000, 000 stupid hymiös here]
#149 • • drS Guest
NO NYT KIRJOTAN ISOILLA. TOIVOTTAVASTI TRESIKIN ON NYT TYYTYVÄINEN. IHME KITINÄÄ JOKA ASIASTA
#150 • • Tres Guest

NO NYT KIRJOTAN ISOILLA. TOIVOTTAVASTI TRESIKIN ON NYT TYYTYVÄINEN. IHME KITINÄÄ JOKA ASIASTA

... ...... ...... ,... .. .. lehmu.giflehmu2.gif
#151 • • Ana-- Guest

... ...... ...... ,... .. .. lehmu.giflehmu2.gif

_
#152 • • Bio Guest

Viihdyn ah niin kotoisassa plattarissa,
klubituksen tuubatykitys on vaan liikaa.
Tyyliin:
Sigamageet gemut, mä oon niin täälä!*160
ihqsikakreisii [insert 1, 000, 000, 000 stupid hymiös here]

Totta puhut.. mä oon joskus lueskellu tota klubitusta, mut ei se oikee oo sellanen paikka et jaksais kauemmin postata ja seurata sitä.

Ja koska tossa aiemmin on kirjoitettu aika pienellä fontilla, niin jatketaan sit :D

eli sitä vaan, et laskin noi sun huutomerkit ettei tuu quotattuu väärin.. ai miks? no, koska mulla oli turhaa aikaa!
#153 • • tumpsi Guest

eli sitä vaan, et laskin noi sun huutomerkit ettei tuu quotattuu väärin.. ai miks? no, koska mulla oli turhaa aikaa!

ookoo. enpä osaa muuta sanoo ku et VITTU SULLA TODELLAKIN OLI TYLSÄÄ!*5
#154 • • Bio Guest

ookoo. enpä osaa muuta sanoo ku et VITTU SULLA TODELLAKIN OLI TYLSÄÄ!*5

mä tiedän :crybaby:
mut nyt mä ryhdistäydyn ja meen klubitukseen häröilee :laugh:
Ante

#155 • • Ante

lehmu.giflehmu2.gif

Oijoijoiiih!! Onpa söpöjä lehmiä. Olen pari kertaa käynyt katsomassa Klubituksen puolella mitä jUSSi ja Tressi ovat kirjoitelleet, muuten ei ole kyseinen boardi kauheasti kiinnostanut. Ehkä sitä mielummin seuraa tuttua boardia tuttuine käyttäjineen kuin lähtee muualle ihmettelmään. Ihan hyvä kuitenkin, että näitä keskustelupalstoja on useampia. Ajan myötä jokainen muokkautuu näköisekseen ja kerää ympärilleen tietynhenkisen käyttäjäkunnan. Liian isolla käyttäjämäärällä kun keskustelu voi karata käsistä ja muuttua käsirysyksi.
#156 • • Tres Guest

ookoo. enpä osaa muuta sanoo ku et VITTU SULLA TODELLAKIN
OLI TYLSÄÄ!*5

[size=-1]TÄÄ ON NIIN PIENELLÄ KIRJOTETTU ETTEI TÄTÄ EDES OLE[/size]

:scared:
#157 • • Taedium Guest

TÄÄ ON NIIN PIENELLÄ KIRJOTETTU ETTEI TÄTÄ EDES OLE

Mulle on jääny epäselväks näppäimistöltä et mikä se nappi Tabsin ja vasemman Shiftin välissä on? Mitä se tekee? Mikä on sen funktio? Tres: Kokeile painaa kerran. (Siten, että se keskimmäinen ledi sun näppäimistön oikees yläkulmas sammuu.)
#158 • • Tres Guest

TÄÄ ON NIIN PIENELLÄ KIRJOTETTU ETTEI TÄTÄ EDES OLE

Mulle on jääny epäselväks näppäimistöltä et mikä se nappi Tabsin ja vasemman Shiftin välissä on? Mitä se tekee? Mikä on sen funktio? Tres: Kokeile painaa kerran. (Siten, että se keskimmäinen ledi sun näppäimistön oikees yläkulmas sammuu.)

EN YMMÄRRÄ MISTÄ PUHUT MIKÄ ON TOI TABS
EN NÄE MITÄÄN LEDEJÄ :confused:
#159 • • Salla Guest
mä en puolustele kumpaakaan foorumia erityisesti, eniten itse asiassa vierailen elixirialla, mutta jos aletaan plussia ja miinuksia mun mielipiteen mukaa jakamaan, menee ne seuraavasti

klubitus
+ henkilöprofiilisivut
+ valokuvat bileistä, käyttäjät jaksaa postata aina uusia kuvia viikonlopun bileistä
- ne samat lärvit joka hiton kuvassa
- juttujen taso ei juuri päätä huimaa
- IHQ IHQIHQIHQIHQ PURPLLURPLRUPLUR mussu puss puss :panic:

platinum
+ juttujen taso ihan kunnollista ( miinuksena joskus _liiankin_ kunnollista, sen takia käyn nykyään ne harvat kerrat täällä tsiikaamassa melkein vaan freestyleä minne sinnekin tuntuu postailevan vaan samat tyypit)
- member gallery :panic: miksei sitä voi muka korjata toimivaksi !!?
- sekin ärsytti ett se Poll levyjen ostamisen vähentymisestä tai whatever oli varmaan vuoden verran siinä etusivulla, se jotenki kertoi omaa tarinaa siitä miten paljo ja nopeesti täällä asioita tapahtuu.
#160 • • Taedium Guest

EN YMMÄRRÄ MISTÄ PUHUT MIKÄ ON TOI TABS
EN NÄE MITÄÄN LEDEJÄ :confused:

Siitä kuvastahan tuo tabulaattorin paikka olisi selvinnyt. Eli sinullahan on suomenkielinen tai ruotsinkielinen näppäimistö valittuna.

Joten näppäimistösi vasemman laidan näppäimet ylhäältä alas:
  • Esc - Escape - pakene, tätä käytetään kumoamaan jokin komento.
  • ½ § - Näppäin. § -merkki tulee painettaessa, ½ -merkki tulee kun tätä painetaan samalla, kun shift näppäin on pohjassa. Shiftin käyttö edempänä.
  • |<--
    -->|
    - Tabs / Tabulator - Tämä suorittaa sisennyksen ja joissain ohjelmissa siirrytään kentästä toiseen tällä näppäimellä.
  • Caps Lock - Tämä on se nappi, jota voisit kerran painaa. Eli kun tämä nappi on aktivoitu, kaikki kirjaimet on isolla. Hyvin ärsyttävä lukea.
  • /\
    |.|
    - Shift, eli tätä painamalla saa vaihtoehtoisia merkkejä näkyviin. Tai isot kirjaimet, kuten sinulla näyttäs nyt olevan.
  • Ctrl - Control. Tällä saa hallintanäppäimiä, eli esimerkiksi Control+C kopioi valitun alueen, Control+V liittää kopioidun tiedon...

Työväenopistolla järjestetään myös Tietokoneen Ajokortti -kursseja, jolla uskoisin tämän asian selkiävän vielä paremmin.