240 posts, 12 pages, 24,740 views
Mutta foorumien ollessa näinkin erilaiset ja erilailla painottuneet, kyseinen lukema ei kerro mitään. Tietenkin asia olisi aivan eri, jos foorumit kilpailisivat keskenään.
KIRJOTTAKAA ISOLLA VITUN HOMOT
Mites heterot, bit ja tavalliset homot?KIRJOTTAKAA ISOLLA VITUN HOMOT
Mites heterot, bit ja tavalliset homot?KIRJOTTAKAA ISOLLA VITUN HOMOT
NO NYT KIRJOTAN ISOILLA. TOIVOTTAVASTI TRESIKIN ON NYT TYYTYVÄINEN. IHME KITINÄÄ JOKA ASIASTA
NO NYT KIRJOTAN ISOILLA. TOIVOTTAVASTI TRESIKIN ON NYT TYYTYVÄINEN. IHME KITINÄÄ JOKA ASIASTA
... ...... ...... ,... .. ..
Viihdyn ah niin kotoisassa plattarissa,
klubituksen tuubatykitys on vaan liikaa.
Tyyliin:
Sigamageet gemut, mä oon niin täälä!*160
ihqsikakreisii [insert 1, 000, 000, 000 stupid hymiös here]
eli sitä vaan, et laskin noi sun huutomerkit ettei tuu quotattuu väärin.. ai miks? no, koska mulla oli turhaa aikaa!
eli sitä vaan, et laskin noi sun huutomerkit ettei tuu quotattuu väärin.. ai miks? no, koska mulla oli turhaa aikaa!
ookoo. enpä osaa muuta sanoo ku et VITTU SULLA TODELLAKIN OLI TYLSÄÄ!*5
ookoo. enpä osaa muuta sanoo ku et VITTU SULLA TODELLAKIN
OLI TYLSÄÄ!*5
Mulle on jääny epäselväks näppäimistöltä et mikä se nappi Tabsin ja vasemman Shiftin välissä on? Mitä se tekee? Mikä on sen funktio? Tres: Kokeile painaa kerran. (Siten, että se keskimmäinen ledi sun näppäimistön oikees yläkulmas sammuu.)TÄÄ ON NIIN PIENELLÄ KIRJOTETTU ETTEI TÄTÄ EDES OLE
Mulle on jääny epäselväks näppäimistöltä et mikä se nappi Tabsin ja vasemman Shiftin välissä on? Mitä se tekee? Mikä on sen funktio? Tres: Kokeile painaa kerran. (Siten, että se keskimmäinen ledi sun näppäimistön oikees yläkulmas sammuu.)TÄÄ ON NIIN PIENELLÄ KIRJOTETTU ETTEI TÄTÄ EDES OLE
Siitä kuvastahan tuo tabulaattorin paikka olisi selvinnyt. Eli sinullahan on suomenkielinen tai ruotsinkielinen näppäimistö valittuna.EN YMMÄRRÄ MISTÄ PUHUT MIKÄ ON TOI TABS
EN NÄE MITÄÄN LEDEJÄ :confused: