Platinum+ vs. Klubitus

240 posts, 12 pages, 24,744 views

#121 • • Edited Karo Guest

Mikä siinä sitten häiritsee?

Muakin häiritsee (hyvä Tres ja plink!) kyseinen "haenpa popcornia" -läppä. Itseäni se häiritsee lähinnä sen takia, että siitä paistaa rivien välistä asenne "te, jotka keskustelette/väittelette noin kiivaasti ootte tosikkoja, ettekä yhtään letkeitä ja cooleja".

Tähän asenteeseen olen törmännyt läpi elämän. Että jos jollain on perusteltuja mielipiteitä, ja tämä vieläpä tykkää niitä esittää, niin aina on joku leimaamassa että "hohhoijaa ootpa fanaattinen" tai "onpa hassunhauskaa seurata kun kiihkoilijat väittelee". Näin siis ihan irl. Nyt sama homma on hiipinyt myös irkkiin ja keskustelufoorumeille.
:mad:
#122 • • xybo Guest
Klubitus on kyllä huomattavasti nopeempi kuin Platinum,
joka toisinaan ottaa päähän. Siis lähinnä Platinumin
hitaus. (ongelmia varsinkin joskus noiden mainosten
kanssa. (onneks on filtteri).

En muista sanoinko jo edellisessä postauksessani
tästä aiheesta vai klubituksen samassa, että eniten tällä
foorumilla nykyään floodaa moderaattorit. Tänne pitäs
saada ignore =)

-- xybo
#123 • • jUSSi Guest

saada ignore =)

-- xybo

tää nyt johtuu siitä, että moden oikeudet annettiin muutamalla no-life juipille, jotka sattuivat muutenkin roikkumaan plattarissa kaiket päivät ;)

platinumin mainokset kyllä välillä laittaa irvistämään, kun kaikki hidastuu. Klubituksella taas on liikaa tuubaa asian joukossa. Kyl se on tää asiapitoisuus ja kuivuus mikä saa mut kallistumaan plattarin puolelle vaikka klubituksessakin tulee avauduttua ajoittain.
#124 • • Taedium Guest

platinumin mainokset kyllä välillä laittaa irvistämään, kun kaikki hidastuu.

Hä? Jopas on sitten meillä magee verkko. Mulla Platinum on hidas, mutta Klubitus vielä hitaampi.

Klubituksella taas on liikaa tuubaa asian joukossa.

Yks parhaista tavoista piilottaa tieto on antaa liikaa sitä.
#125 • • Tapi T Guest

saada ignore

Jätkä on vaan kade, koska meillä on paljon asiaa. :mad:
#126 • • jUSSi Guest

platinumin mainokset kyllä välillä laittaa irvistämään, kun kaikki hidastuu.

Hä? Jopas on sitten meillä magee verkko. Mulla Platinum on hidas, mutta Klubitus vielä hitaampi.

?

kyllä mulla klubitus aukee paljon nopeammin kuin platinum. Duunissa smurffatessa, platinum on kyl nopeempi, mut kotoa käsin klubbari on nopeempi. Duunissa Opera tosin blokkaa noi platinumin mainokset kokonaan pois, nopeuttaen latautumista, mutta toi saatanan blippo kyllä kusee aina.
#127 • • LindaGP Guest
Mulla taas Klubitus tökkii ihan koko ajan, tulee virheilmoitusta vähän väliä ja otappa taas yhteyttä sivuston ylläpitäjään.

Tässä aamun hohhoijakkaa suoraan Klubbarin vastaavasta topicista:

K kirjoittaa: "Plattarilla on aika fiksua jengiä, mut eihän sinne kirjota ku jotain 6-7 tyyppiä..."

En löytänyt users-listausta viestimäärän perusteella Klubbarista. Katsoin huvikseni Plattarin listauksen: yli 70 addiktia joista 21 kilokerholaista. Haluisinpa tietää miten K perustelee tuon lauseensa. Saahan sitä toki postauksien määrän kasvamaan jos vastaa kaikkeen ihqplurhymiömerellä.

Pitäiskö mennä takaisin nukkumaan. Pää täynnä pumpulia.
#128 • • Tres Guest

Mulla taas Klubitus tökkii ihan koko ajan, tulee virheilmoitusta vähän väliä ja otappa taas yhteyttä sivuston ylläpitäjään.

Toi satunnainen tökkiminen on
johtunut palveluntarjoajasta ja
sitä ilmenee varsin harvoin, mutta
niinä päivinä kun hidastelee niin
hidasteleekin toki pahasti.
Mitä muuten yhteydenottamiseen ylläpitoon
tulee, niin klubituksessa se ei voisi
olla paljon vaivattomampaa, ja koska
ylläpitäjä on myös koodannut saitin
huvikseen alusta loppuun itse (no okei,
parin avustajan kanssa) niin vastausripeys
ja kehitysideoiden implementointi on
ajoittain jopa hämmästyttävä (vrt.
ignore-toiminnon implementointi)

En löytänyt users-listausta viestimäärän perusteella Klubbarista. Katsoin huvikseni Plattarin listauksen: yli 70 addiktia joista 21 kilokerholaista.

Ja esim. mun killuminen top 20 listalla
Plattarilla perustuu siihen että olen joskus
postaillut tänne aktiivisemmin, nykyään
harvakseltaan. Plattarin listoilla on paljon
entisiä aktivisteja. ;)

Klubitus taas on selvässä nousujohteessa,
vrt: http://klubitus.org/tilasto.php
ja forum-viestejä/viikko.

Ja jo pelkästään linjoilla päivän millä
tahansa hetkellä olevien käyttäjien
määrä kertoo jotain molempien forumien
käyttöasteesta.
#129 • • LindaGP Guest

Ja esim. mun killuminen top 20 listalla
Plattarilla perustuu siihen että olen joskus
postaillut tänne aktiivisemmin, nykyään
harvakseltaan. Plattarin listoilla on paljon
entisiä aktivisteja. ;)

Juu, löysin ei-aktiivisia kilokerholaisia jopa kaksin kappalein. Loput ovat aktiiveja. Ja kyllä sinäkin näytät tänne kirjoittavan. Valitettavan harvoin.

Klubitus taas on selvässä nousujohteessa,
vrt: http://klubitus.org/tilasto.php
ja forum-viestejä/viikko.

Tuon kohdan löysin. Käppyrät vaan ei sano mulle mitään. Olen nirunaruaivoinen Blondie. Niin, ja hymiöt tietenkin korvaavat kaiken.
#130 • • ville Guest
Tämän topicin aloituksen jälkeen olen pyrkinyt vierailemaan klubituksessa huomattavasti aktiivisemmin ja tässä muutama ajatus.

Klubitukseen tosiaan tulee huomattavsti enemmän posteja mutta silti saattaa mennä päiviä, että forumilta ei löydy _mitään_ mielenkiintoista luettavaa. Lisäksi ne harvat topicit, jotka oikeesti ovat mielenkiintoisia, löytyvät yleensä myös täältä plattarista. Erona ainoastaan on, että täällä saman aiheen topicissa jutun taso on keskimäärin "korkeampaa" ja mielipiteet perustellumpia.

En ole koskaan uskonut, että määrä korvaa laadun, enkä usko siihen myöskään nettiforumeissa.

Klubitus kyllä puolustaa paikkaansa ja forumina se on omassa tyylissään _aivan_ loistava. Vahinko vaan on, että se tyyli ei oikein istu mulle.

Taidan todeta saman minkä aiemmin: molempi parempi.
#131 • • jUSSi Guest

Ja jo pelkästään linjoilla päivän millä
tahansa hetkellä olevien käyttäjien
määrä kertoo jotain molempien forumien
käyttöasteesta.

Mutta foorumien ollessa näinkin erilaiset ja erilailla painottuneet, kyseinen lukema ei kerro mitään. Tietenkin asia olisi aivan eri, jos foorumit kilpailisivat keskenään.

Klubitukseen tosiaan tulee huomattavsti enemmän posteja mutta silti saattaa mennä päiviä, että forumilta ei löydy _mitään_ mielenkiintoista luettavaa. Lisäksi ne harvat topicit, jotka oikeesti ovat mielenkiintoisia, löytyvät yleensä myös täältä plattarista. Erona ainoastaan on, että täällä saman aiheen topicissa jutun taso on keskimäärin "korkeampaa" ja mielipiteet perustellumpia.

Veit jalat suustani.

Yksi foorumi kuivana, kiitos :D
#132 • • Taedium Guest

En ole koskaan uskonut, että määrä korvaa laadun, enkä usko siihen myöskään nettiforumeissa.

Quantity is quality!

(Kerroinko jo, että mun edelliset tyttöystävät on jättäny mut, eikä toisinpäin?)
#133 • • drS Guest

(Kerroinko jo, että mun edelliset tyttöystävät on jättäny mut, eikä toisinpäin?)

et ees kertonu et sulla on ollut tyttöystäviäkin. kun laatu korvas määrän, ni oliks tyttöystävien vai massan määrä?
#134 • • Taedium Guest

et ees kertonu et sulla on ollut tyttöystäviäkin. kun laatu korvas määrän, ni oliks tyttöystävien vai massan määrä?

Nii, on ne voinu olla poikaystäviäkin, kun emmä oo niin perillä ihmisen biologiasta. Ja kyllä mä olin aluks pollee ku exä kerto, että mä oon aika ori sängyssä. ...kunnes luin, että hevosen akti kestää noin 15 sekuntia.
#135 • • armijainen Guest
Kun on kyse bilefoorumeista, käytän klubitusta enenmän.

Plattarilla käyn lähinnä vain silloin jos olen menossa kemuttamaan tai ollut kemuttamassa (mitä tapahtuu harvoin).
Koska minulta löytyy esim. faktatietoa musiikista niin vähän ettei minun kannata pahemmin foorumeiden keskusteluihin osallistua, bileet ja yleinen keskustelu sopii enemmän. Olen vain nykyään kaikesta pihalla kuin lumiukko.
Klubitusta tulee käytettyä enemmän koska se ei mielestäni ole niin muodollinen kuin Platinum. Häröilyä enemmän.
Toiset tykkää, toiset ei.
#136 • • drS Guest

Nii, on ne voinu olla poikaystäviäkin, kun emmä oo niin perillä ihmisen biologiasta. Ja kyllä mä olin aluks pollee ku exä kerto, että mä oon aika ori sängyssä. ...kunnes luin, että hevosen akti kestää noin 15 sekuntia.

neuvoisin etsimään elämänkumppania serotonotista, se kun ei näytä välittävän kumpaa sukupuolta seurustelukumppani edusta.. toi heppajuttu on kyllä ikävää. pahimmassa tapauksessa exäsi vielä unelmoi seksin aikana 'mustasta orista'. voimia sulle.
#137 • • serotonot Guest

neuvoisin etsimään elämänkumppania serotonotista, se kun ei näytä välittävän kumpaa sukupuolta seurustelukumppani edusta.. toi heppajuttu on kyllä ikävää. pahimmassa tapauksessa exäsi vielä unelmoi seksin aikana 'mustasta orista'. voimia sulle.

onks niitä eri sukupuoliakin? Kaikki ne huutaa samalla tavalla "EI, ÄLÄ!" Ainoo hevosiin liittyvä mitä mulle on sanottu on "Käytätsä konia?" En oikeen ymmärtäny kai kysymystä ku vastasin et "liikun mieluummin autol tai sit kävelen" ni mua katottiin oudosti :(
#138 • • drS Guest

onks niitä eri sukupuoliakin? Kaikki ne huutaa samalla tavalla "EI, ÄLÄ!" Ainoo hevosiin liittyvä mitä mulle on sanottu on "Käytätsä konia?" En oikeen ymmärtäny kai kysymystä ku vastasin et "liikun mieluummin autol tai sit kävelen" ni mua katottiin oudosti :(

ohan niitä, mutta kun ne tosiaan kaikki käyttäytyy samalla lailla ni ei sillä oo pahemmin väliä. multa on kanssa joskus toivottu doggystyleä ja 69:ä, mut muakin katotaan sit vaan oudosti ku tuun luun ja 69eyes CDn kaa petiin :confused:
#139 • • serotonot Guest

ohan niitä, mutta kun ne tosiaan kaikki käyttäytyy samalla lailla ni ei sillä oo pahemmin väliä. multa on kanssa joskus toivottu doggystyleä ja 69:ä, mut muakin katotaan sit vaan oudosti ku tuun luun ja 69eyes CDn kaa petiin :confused:

Mut pyydettiin doggystyleä ja 69:ä ni toin paskaa baaripolkkaa ja lahtelaisen jalkapallojoukkueen. Oli viel ihan hirvee vaiva ku litmanen pelas sillon viel siel. Meni vuoden säästöt ku ajattelin et "ihastutanpas nyt kultaani". VITTU :mad:
#140 • • Taedium Guest

Mut pyydettiin doggystyleä ja 69:ä ni toin paskaa baaripolkkaa ja lahtelaisen jalkapallojoukkueen. Oli viel ihan hirvee vaiva ku litmanen pelas sillon viel siel. Meni vuoden säästöt ku ajattelin et "ihastutanpas nyt kultaani". VITTU :mad:

Joo, mulla on käyny melkee sama juttu. Multa pyydettiin doggystylee ja 69 kans, ja minähän sitten rupesin haukkumaan ja kusin kukkaruukkuun, sen jälkeen hautasin taskulaskimen takapihalle. Ku mä olin sit jahtaamassa kuusysin dösää, niin ei ku toinen pakkas laukut ja läks. Ei tajuu.