Tipaton tammikuu

178 posts, 9 pages, 18,859 views

Avatar
#101 • • KarriN Guest

Vakuutit ainakin minut.
Tuolla asenteella et 'pysty' lopettamaan
yhtäkään noista paheista.

Tosin, jos haluat noista eroon,
niin hypnotisoija vois auttaa.



Ja kukas on puhunut mitään mistään lopettamisesta tai sen tarpeesta, häh? ;)

-K
Avatar
#102 • • KarriN Guest

Sääliks käy.



Ei kai sun tarvi quotata kahta kokonaista postausta postataksesi itse jonkun muutaman rivin idioottimaisen säälinjulistusviestin, jonka asiasisältö tai "hyöty" muille lukijoille (kaltaisiasi lukuunottamatta), on helvetin mitätön. Oli sit forum Freestyle tai mikä tahansa.

-K
Avatar
#103 • • Tapi T Guest

Sääliks käy.



Ei kai sun tarvi quotata kahta kokonaista postausta postataksesi itse jonkun muutaman rivin idioottimaisen säälinjulistusviestin, jonka asiasisältö tai "hyöty" muille lukijoille (kaltaisiasi lukuunottamatta), on helvetin mitätön. Oli sit forum Freestyle tai mikä tahansa.

-K


Eikä sun tartte postata kahta kertaa peräkkäin samaan topiikkiin, edit-toiminto on olemassa. Oli sit forum Freestyle tai mikä tahansa.



Hei kamoon, häiritsikö timpan kommentti tosiaan niin paljon, että siitä piti oikein erikseen avautua?
Avatar
#104 • • -=aave=- Guest
:scared: :panic: :crybaby:
Avatar
#105 • • vaavu Guest
On selvästi kyllä tipaton tammikuu menossa kun kaikilla on pinna noin kireällä. Relatkaa vähän ja pus pus vaan kaikille! :heart:
Avatar
#106 • • Wayne G Guest
Onks kukaan viel retkahtanut?

Elien oli omalla osalla toi retkahtaminen erittäin lähellä...mut oluen haistaminen riitti sit tyydyttämään pahimman himon... :D
Avatar
#107 • • Homegrove Guest
Perjantaina hohtokeilaamassa. Kaikki muut joi kaljaa, itse coca colaa. Kiristi hiukan. Onneksi ei mennyt kaikki pallot sentään ränniin kiristelystä huolimatta.

Siitä sitten paikalliseen irkkupubiin, muut ottivat tummaa olutta sun muuta mukavaa. Minä kaakaota. Ei ihan kädet tärissyt.

Minä olen vahva. :D
Avatar
#108 • • vaavu Guest

Täytyy harjoitella, jotta onnistuu..



Onpas toi tipattoman tammikuun viettäminen vaikeaa. Piti harjoitella hurjan monta kertaa ennen kuin sai 31 päivää kasaan. :)
Avatar
#109 • • Taedium Guest

Eikä sun tartte postata kahta kertaa peräkkäin samaan topiikkiin, edit-toiminto on olemassa. Oli sit forum Freestyle tai mikä tahansa.

Varsinkin, kun postauksen asiasisältö on samaa luokkaa, kuin hänen dissaamansa viesti...

Es ist so leich anderen, und so schwer sich selb zu bekeren.

(Joskus itsekin muuten tulee pari postausta peräkkäin, mutta yleensä editoin eka Wordpadilla tekstin ja sitten vain copy&pastetan tänne. Häiritsevää useampi postaus peräkkäin samalta tyypiltä yleensä - ellei se selkeästi ole jatkoa edelliselle.)
Avatar
#110 • • Remotion Guest
mulla ei oo alkoholi mikään ongelma, koska en käytä sitä humaltumiseen ja inhoan olotilaa jossa en hallitse itseäni. Joten en ole myöskään edes harkinnut mitään taukoja. Eka siideri meni klo 00:30 1.1.2004 ja kirjoitushetkellä viimeinen Akkuhappo 11.1.2004 klo 02:00 ja vähän kaikkea siinä välillä. :excellent:
Avatar
#111 • • JsL Guest

Onks kukaan viel retkahtanut?

Elien oli omalla osalla toi retkahtaminen erittäin lähellä...mut oluen haistaminen riitti sit tyydyttämään pahimman himon... :D



\o Ohi on tipaton tammikuu :excellent:. Nyt k-rapula :panic:
Avatar
#112 • • Tapi T Guest
Hoi te tipatonta tammikuuta viettävät! Nyt on välitilinpäätöksen paikka. Ketä sattuu, ketä janottaa, ketä kiristää ja ketä vituttaa muuten vain?
:D
Avatar
#113 • • Hugo Guest
"pikkasen tekis mieli..."

"vielä vähänaikaa - hnnngh"

:D
Avatar
#114 • • Homegrove Guest

Hoi te tipatonta tammikuuta viettävät! Nyt on välitilinpäätöksen paikka. Ketä sattuu, ketä janottaa, ketä kiristää ja ketä vituttaa muuten vain?
:D



Sattuu ja janottaa. Eilen näin jonkun juovan telkkarissa kaljaa ja aloin melkein itkeä.

Mysteerisesti olen ollut suurimman osaa tammikuusta flunssassa joka ei suostu häipymään. Paikkoja kolottaa ja kuumetta on epäsäännöllisesti.

Onkohan tuo sitten niitä vieroitusoireita? :D

Oh well, 11 päivää jäljellä, kyllä se tästä. Lipsuminen ei ole tullut edes mieleen missään vaiheessa.
Avatar
#115 • • Hansu Guest
juho_0104_03.jpg
Avatar
#116 • • guli van kaak Guest
miksi helvetissä lapin kulta meni päästämään markkinoille juuri nyt uuden ICE juomansa? ei olisi kaupasta ulos päässyt ilman rauhoittavia, jos olisi vain kävellyt sen huurteisen, täyteläisen, humalaisen ja tunturipurojen raikkauksia sisältävän mäyräkoiran ohi.
Avatar
#117 • • Taedium Guest

miksi helvetissä lapin kulta meni päästämään markkinoille juuri nyt uuden ICE juomansa?

Joka kerta ku mäki nään jonku tuotteen, jossa mainostetaan tota tunturiporojen rakkautta, niin ihmettelen, että miksi Lapin Kulta on ylipäänsä päästänyt markkinoille niitä tuotteitaan...

Antasivat jonku tehdä, joka tekee edes lievästi sinnepäin makua sisältävää olutta. Ei Suomessa kyl normaalia olutta juomalla hyvää löydä. Karhussa on pikkusen makua, mut muuten joutuu ettii sit jotain erikoisoluita, joista saa maksaa vasemman kiveksensä Alkon kassalla Suomessa tai sit ne pari centtikolikkoa taskunpohjalta jossain toisessa maassa normaalin kaupan kassalla.

Lapin Kulta is like having sex in a canoe. - It's fuckin' close to water!
Avatar
#118 • • Jukka I Guest

Antasivat jonku tehdä, joka tekee edes lievästi sinnepäin makua sisältävää olutta. Ei Suomessa kyl normaalia olutta juomalla hyvää löydä. Karhussa on pikkusen makua, mut muuten joutuu ettii sit jotain erikoisoluita, joista saa maksaa vasemman kiveksensä Alkon kassalla Suomessa tai sit ne pari centtikolikkoa taskunpohjalta jossain toisessa maassa normaalin kaupan kassalla.



Sana.

Vettä saa hanastakin, ei sitä tarvitse olutpullossa ostaa. Onneks täälläkin maailmankolkassa on kuitenkin vaihtoehtoja, vaikkakin hiton kalliita ja harvassa.
Avatar
#119 • • Bio Guest

Täytyy harjoitella, jotta onnistuu..



Onpas toi tipattoman tammikuun viettäminen vaikeaa. Piti harjoitella hurjan monta kertaa ennen kuin sai 31 päivää kasaan. :)



mä harjoittelin ja harjoittelin ja sain 31 päivää!
mut mä en pystynyt.. mä lipsahdin!! :crybaby: mitä menin tekemään ja viel laivalla! siel meni varmaan aivan kauheesti viinaa..


itseasias oon lipsahtanut jo neljä kertaa ::shocked:
Avatar
#120 • • Adam t Guest
Mä lipesin jo loppiaisena. Olihan se sitten tipaton melkein kuusi päivää :scared: