178 posts, 9 pages, 19,859 views
Päättelyketju menee siis jotenkin näin:
1. Podetaan huonoa omaatuntoa liiallisesta dokaamisesta. :scared:
2. Vietetään naurettavan lyhyt ajanjakso kokonaan ilman viinaa. :panic:
3. Saadaan "todistettua" itselle ettei alkoholinkäyttö oikeasti ole ongelma. :)
4. Voidaan hyvällä omallatunnolla jatkaa entiseen malliin. :excellent:
Itsepetos rulez.
Onneksi en juo kahvia, en polta mitään, en käytä huumeita ja viinaakin juon harvoin.
ja elämä maistuu oikeasti hyvälle, myös aamuisin. :roll:
Mä oon hoitanu ihan kotikonstein. Illalla ennen nukkumaanmenoa ku pakottaa itseensä litran vettä ja puoli litraa aplaria, ja jos on oikee tuiskeessa niin vielä sellasen monivitamiinitabun, jossa on montaa B-vitaminiinia. Kai se sun tabus olis tohon parempi. Ihan perus vitamiiniporetabua olen itse juonut. (Menee se litra vettä helpommin.)Krapulan voi välttää helposti vaikka
dokailiskin.
tammikuu - tipaton
helmikuu - huppeliton
maaliskuu - morkkikseton
huhtikuu - hutikaton
toukokuu - tuiteriton
kesäkuu - krapulaton
heinäkuu - (lisää tähän joku)
elokuu - (lisää tähän joku)
syyskuu - (lisää tähän joku)
lokakuu - (lisää tähän joku)
marraskuu - maksakirroositon
joulukuu - (lisää tähän joku)
Tavalliseen hikkaan en tiedä kyllä minäkään parannusta.
Mihin toi perustuu? Mikä tossa vaikuttaa?Asetu seisaalleen ja täytä lasi viileällä vedellä. Rauhoita hengitystäsi hiukan hengittämällä muutaman kerran syvään,
"Näillä helpotat (krapulaa):
Krapulaan ei ole tieteellisesti vedenpitävää ehkäisyä tai hoitoa. Jos lipsut kohtuudesta, voit kokeilla näitä.
- Syö kun juot: ruoka hidastaa alkoholin imeytymistä.
- Nauti makeaa nestettä illan päätteeksi ja uudestaan aamulla. Se nostaa matelevaa verensokeria,
- Jos pelkäät megakrappista, ota ennen nukahtamista ibuprofeenia."
"B-vitamiini auttaa? Kansanuskomus elää sitkeässä, vaikka todisteet ovat yhden kokeen varassa. 1970-luvulla tehdyssä tutkimuksessa B6-vitamiini eli pyridoksiini vähensi krapulaoireet puoleen. Koehenkilöt nappasivat yhden 400mg:n tabletin etukäteen, toisen kesken bailaamisen ja viimeisen illan päätteeksi. Vitamiiniuskoa nakertaa se, ettei havaintoa ole vahvistettu. Myös mekanismi on tuntematon."
Siinä on ideana verensokerin nopea nostaminen. Se jollain tapaa resetoi pallean. Sokerin ja pienen määrän nestettä imeskely suussa on varmaankin nopein tapa saada verensokeria pikkusen nostettua.Mulla on aina kikkana toiminut yhden lasillisen juominen sokeripalan läpi. Tuossakin kikassa on varmasti kiittäminen sitä psykologista vaikutusta.
Omien kokemusten mukaan alkoholi voi suurissa määrissä nautittuna aiheuttaa oksentelua. Ibuprofeeni puolestaan on havaittu aiheuttavan päänsäryn alenemista. Yhdessä nautittuna ei tutkimushenkilöt (minä) ole huomanneet juuri mitään yhteisvaikutusta, ja tämä ilmiö on sittemmin omissa päissäni laitettu sen piikkiin, että Burana 400 ei ole kolmiolääke.Tietääkseni ibuprofeenin ja alkoholin yhdistelmä johtaa oksenteluun.
Tietääkseni ibuprofeenin ja alkoholin yhdistelmä johtaa oksenteluun.
So you got an extra GOTO10 line somewhere?Aina voi ottaa yhden...ja sit viel yhden (palaa lauseen alkuun)