ehkä repeen ennen kuun loppua, mutta jos edes pari kolme viikkoa olisi niin alkaisi maksa-arvot nousemaan.
178 posts, 9 pages, 19,921 views
Yhden iltasiiderin otin useammin, mutta sitä ei lasketa. Eihän? :excellent:
Alkoholi on yliarvostettu juttu... :right:
Jooh. Ei mun mielestä lasketa. Eikä noita mun iltapirtujakaan... :scared:
Hmm... Sulta ei löydy tältä syksyltä yhtään selvää viikonloppua. Multa ei löydy vuoden -95 jälkeen, eli kahdeksaan vuoteen en ole ollut yhtään viikonloppua selvinpäin! :eek:
kysyn vaan ett MIKSI! miks just tammikuu??
Vaikkakin tipaton tammikuu -tyyppisellä ratkaisulla voi olla hyvät puolensa, niin luulen silti, että tällaisiin tempauksiin osallistuvilla on vaikeuksia hallita alkoholin käyttöään. Vähän kuin itseään pettäis - "ollaan nyt tää tammikuu ilman" - käy kuin muslimien ramadanin vietolle (Paastoaika - ei saa syödä valoisana aikana, mutta hillittömät syömingit alkavat auringonlaskun jälkeen ja paino kasvaa).
Kannatan maltillista, läpi koko vuoden käyttöä, joka riittää itsensä terveelliseen viihdyttämiseen ja muiden viihtymiseen.
ja toisaalta, pullo punaviiniä päivässä pitää sydänlääkärin loitolla :DDD (o.k. määrät on ehkä sovellettuja mutta idean ymmärrätte ja sekin pullo menee yleensä puoliksi juotuna).
Useissa laajoissa väestötutkimuksissa on osoitettu toistuvasti, että kohtuullinen alkoholinkäyttö, joka rajoittuu 2 - 3 annokseen eli 30 - 45 millitraan puhdasta alkoholia päivässä, vähentää sairastavuutta ja kuolleisuutta täyteen raittiuteen ja runsaampaan alkoholinkäyttöön verrattuna.