Oosny.
Tykkäät vaan kikkailla kokoajan wintoosas kanssa. Eipä oo hirveemmin ollut sille tarvetta ompun kanssa. Wink
No mitäs tähän sanois.. pah. eip tarvi sanoa mitään kun toinen mäkkikäyttäjä tekee sen mun puolesta ;)
Noi editorit ovat vähän huonoja settien taltioimiseen, koska sitten parin tunnin nauhoituksen jälkeen ne alkavat hieromaan piikkitiedostoa ja siihen menee taas 30-60min lisää aikaa (ainakin mun iBookilla). Toi Audacity on mun mielestä muutenkin täysin kelvoton.. Peak on siedettävä, mutta se tekee joskus ilkeitä korruptiota tiedostoihin ja on kuulemma pistänyt sileäksi kokonaisia kovalevyjäkin. Logicilla olen tehnyt audioeditit tähän asti, mutta nyt meinaan hommata tuon Soundtrack Pro:n.
On ne PC:t mustakin niin hirveän huonoja että ihan itkettää.
:hearts:
Mut sit jos ihan tosissaan jotain järkevää(ja mac myönteistä) postais tänne niin siisti kyllä toi Ipod Nano. Menis kyllä heti ostoslistalle jos olis varaa..
Niin, no eihän tänne ole pakko postata ollenkaan, jos ei ole mitään järkevää sanomista. :)
Oli tuossa päivällä kyllä aivan jumalattoman suuri kiusaus käydä laittamassa läppäri-topicissa kommentiks: "LOL :hah: , kun kuulemma jotain ongelmia oli ollut, mutta en viittiny ottaa osaa asiaan jossa minulla ei ole osaa eikä arpaa. :)
Ja tiedoksi, että tuossa ylempänä oli puhetta ilmaisista erittäin simppeleistä audiota tallentavista softista, joiden toimivuudella ei ole mitään tekemistä maccien toimivuuden tai applen omien softien toimivuuden kanssa.
Henk. koht. tuli ostettua tuo Soundtrack Pro jo alkukesästä ja toimii ainakin G5-koneilla hyvin ja korvaa mun käytössä täysin soundforgen. Audioeditori on hyvä ja mukana tuli gigatolkulla myös korkeatasoisia sampleja kattaen vähän kaikkia genrejä ja environmentteja. Nauhottelin livesettiä STP:llä kesällä myös ja hyvin toimi. Setille tuli mittaa jotain 2-3 tuntia. Taisipa olla vielä niin, että STP piirsi waven kuvan vielä samalla nauhoitusta tehtäessä. Jos ei piirtänyt, niin sen generoimiseen ei ainakaan mennyt kauan.