Uusittu MSN Messenger 5 ulkona.. :happyroll:
eikä olla ees kauaa odotettu :) se nelonen oli miljoonavuottavanha
1,205 posts, 61 pages, 325,723 views
Uusittu MSN Messenger 5 ulkona.. :happyroll:
iTunes-kännykkää varmaan osattiin jo odottaakin, mutta iPod Nanoa tuskin osattiin.
Ei juma :eek:
Vois ostaa minille kaverin. :D
Ehdotuksia millä sais nauhoteltua dj-settejä? Kokeilin Audacityä ja se kaatu joten onko muita? Ja pitäs vielä olla ilmanen tai sellanen että sen saa jostakin hankittua järkevään "hintaan" ;).
Sit vielä toinen vähän erikoisempi kyssäri: Mistäs muuten Mäkistä key boardilta löytyy tää merkki / eli "slash" toisinpäin? Riippuu varmaan tietty key boardista...
Ehdotuksia millä sais nauhoteltua dj-settejä? Kokeilin Audacityä ja se kaatu joten onko muita? Ja pitäs vielä olla ilmanen tai sellanen että sen saa jostakin hankittua järkevään "hintaan" ;).
Ainakin applen valkosella keybbiksellä tulee kaikki ton tyyliset viivat ku painaa jotain apunäppäimiä ja 7-nappia. Eli:
shift+7 => /
alt+7 => |
shift+alt+7 => \
Toi nano on kyl ehdoton joululahja itselleen :hearts:
Huvittavaa noissa Applen julkaisuissa on aina se et store on aina kii ku jotai uutta tulee...
Sen kun huomasin ni oli pakko jäädä seuraamaan + hopeinen omena auki jotta nopeesti sai tietää mitä kivaa tulee.
Meinasin jo minin tilata, mutta onneksi en kerenny.
Viimeistään veronpalautuksista ostan 2 gigasen nanon itselleni.
Ja tietenkin valkoisena... :hearts:
Kai kattelit sen special eventin livetilaisuuden (tietty eväiden kanssa), kun jobs paahtoi lavalla? :D Mulle riitti viime tammikuinen jobsin keynote ja olin ihan myytyä miestä. Loistavaa viihdettä ja mielenkiintoista seurata mitä sieltä tulee. En olis voinu kuvitellakaa, että olisin seuraillu jotain microsoftin vastaavia esityksiä. ;)
BTW: nyt pari kk maciä käyttäneenä en voi muuta sanoa kuin että voi voi niitä pc:n kanssa tuskastelevia.
Kaikki pelaa niin paljon paremmin.
LOL :hah:
Oosny.
Tykkäät vaan kikkailla kokoajan wintoosas kanssa. Eipä oo hirveemmin ollut sille tarvetta ompun kanssa. Wink
Noi editorit ovat vähän huonoja settien taltioimiseen, koska sitten parin tunnin nauhoituksen jälkeen ne alkavat hieromaan piikkitiedostoa ja siihen menee taas 30-60min lisää aikaa (ainakin mun iBookilla). Toi Audacity on mun mielestä muutenkin täysin kelvoton.. Peak on siedettävä, mutta se tekee joskus ilkeitä korruptiota tiedostoihin ja on kuulemma pistänyt sileäksi kokonaisia kovalevyjäkin. Logicilla olen tehnyt audioeditit tähän asti, mutta nyt meinaan hommata tuon Soundtrack Pro:n.