Virallinen Maccitopicci

1,205 posts, 61 pages, 312,442 views

Avatar
#601 • • thomas Guest

Uusittu MSN Messenger 5 ulkona.. :happyroll:



eikä olla ees kauaa odotettu :) se nelonen oli miljoonavuottavanha
Avatar
#602 • • Mike Kila Guest
Ehdotuksia millä sais nauhoteltua dj-settejä? Kokeilin Audacityä ja se kaatu joten onko muita? Ja pitäs vielä olla ilmanen tai sellanen että sen saa jostakin hankittua järkevään "hintaan" ;).
Avatar
#603 • • Loopy Guest
Terkut tuoreelta macistilta täältä kahvilan peräkulmasta.

Airport + ilmainen asiakasverkko langattomana. :hearts:

Hetken aikaa menee, että saa iBookin taipumaan täydellisesti omaan hanskaan, lähinnä oikeiden softien löytäminen jne.

Tää läppärin näppis on kyl hemmetin hyvä. :heart:
Avatar
#607 • • Roz Guest

iTunes-kännykkää varmaan osattiin jo odottaakin, mutta iPod Nanoa tuskin osattiin.

Ei juma :eek:

Vois ostaa minille kaverin. :D



Oh my, onpa eroottisen oloinen verme!
Avatar
#608 • • timoteus Guest

Ehdotuksia millä sais nauhoteltua dj-settejä? Kokeilin Audacityä ja se kaatu joten onko muita? Ja pitäs vielä olla ilmanen tai sellanen että sen saa jostakin hankittua järkevään "hintaan" ;).



Jeba jee...sama tilanne. Toistaseks ei oo kyllä Audacityn kans ollu ongelmia mutta ei vaan muuten ole mielestäni hyvä (layout huono, muutamat bugit jne...). Joku vois suositella tohon edellä mainittuun "hintaryhmään" ;) kuuluvaa hyvää nauhoitussoftaa.

Sit vielä toinen vähän erikoisempi kyssäri: Mistäs muuten Mäkistä key boardilta löytyy tää merkki / eli "slash" toisinpäin? Riippuu varmaan tietty key boardista...
Avatar
#609 • • Tuppu_ Guest

Sit vielä toinen vähän erikoisempi kyssäri: Mistäs muuten Mäkistä key boardilta löytyy tää merkki / eli "slash" toisinpäin? Riippuu varmaan tietty key boardista...


Ainakin applen valkosella keybbiksellä tulee kaikki ton tyyliset viivat ku painaa jotain apunäppäimiä ja 7-nappia. Eli:

shift+7 => /
alt+7 => |
shift+alt+7 => \
Avatar
#610 • • aleksivirta Guest
ei oo tullu oikein mitään 100% ilmasia audioedikoita mäkille vastaan muutoin kuin toi audacity... amadeus oli noista tosi halvoista kaikkeen parhaan olonen viimeks kun testailin (muutaman kybän taitaa kustantaa)
Avatar
#611 • • diskreet Guest

Ehdotuksia millä sais nauhoteltua dj-settejä? Kokeilin Audacityä ja se kaatu joten onko muita? Ja pitäs vielä olla ilmanen tai sellanen että sen saa jostakin hankittua järkevään "hintaan" ;).



http://versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/17392 ... ?
Avatar
#612 • • timoteus Guest

Ainakin applen valkosella keybbiksellä tulee kaikki ton tyyliset viivat ku painaa jotain apunäppäimiä ja 7-nappia. Eli:

shift+7 => /
alt+7 => |
shift+alt+7 => \



Täänks! Ei ollu tullu mieleenikään kokeilla tota shift-alt -yhdistelmää...:scared:


http://versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/17392



Toihan saattais olla hyvä ja simppeli vaihtoehto :)
Avatar
#613 • • Daniel Braun Guest
Toi nano on kyl ehdoton joululahja itselleen :hearts:
Huvittavaa noissa Applen julkaisuissa on aina se et store on aina kii ku jotai uutta tulee...
Sen kun huomasin ni oli pakko jäädä seuraamaan + hopeinen omena auki jotta nopeesti sai tietää mitä kivaa tulee.

Meinasin jo minin tilata, mutta onneksi en kerenny.
Viimeistään veronpalautuksista ostan 2 gigasen nanon itselleni.
Ja tietenkin valkoisena... :hearts:
Avatar
#614 • • Tuppu_ Guest

Toi nano on kyl ehdoton joululahja itselleen :hearts:
Huvittavaa noissa Applen julkaisuissa on aina se et store on aina kii ku jotai uutta tulee...
Sen kun huomasin ni oli pakko jäädä seuraamaan + hopeinen omena auki jotta nopeesti sai tietää mitä kivaa tulee.

Meinasin jo minin tilata, mutta onneksi en kerenny.
Viimeistään veronpalautuksista ostan 2 gigasen nanon itselleni.
Ja tietenkin valkoisena... :hearts:


Kai kattelit sen special eventin livetilaisuuden (tietty eväiden kanssa), kun jobs paahtoi lavalla? :D Mulle riitti viime tammikuinen jobsin keynote ja olin ihan myytyä miestä. Loistavaa viihdettä ja mielenkiintoista seurata mitä sieltä tulee. En olis voinu kuvitellakaa, että olisin seuraillu jotain microsoftin vastaavia esityksiä. ;)
Avatar
#615 • • Daniel Braun Guest


Kai kattelit sen special eventin livetilaisuuden (tietty eväiden kanssa), kun jobs paahtoi lavalla? :D Mulle riitti viime tammikuinen jobsin keynote ja olin ihan myytyä miestä. Loistavaa viihdettä ja mielenkiintoista seurata mitä sieltä tulee. En olis voinu kuvitellakaa, että olisin seuraillu jotain microsoftin vastaavia esityksiä. ;)


Arvaa vaan jätinkö typeränä väliin :D
Jotekin sitä vaan oli fiiliksissä "nyt on store kii, sielt tulee jotain" ja selailin hopeista omppoa (sekun on aina tukossa kun kys tilanne on päällä)
Noh.
Ehkä sit ens kerralla...

Käsittääkseni tässä tän kk aikana voidaan vielä jotain nähdä.
Ainakin mä kaipailisin jonkinmoista internettablet hässäkkää vessafiilistelyyn :D
Ei tarvis enää raahata lehtiä/iBookia mukanaan.

BTW: nyt pari kk maciä käyttäneenä en voi muuta sanoa kuin että voi voi niitä pc:n kanssa tuskastelevia.
Kaikki pelaa niin paljon paremmin.
Ja olen miltei saannut käännytettyäkin pari tuttua omppotuotteiden ihmeelliseen maailmaan.
Ja kyllähän sitä on tullut Askotalon tiloissa olevan elektroniikka liikeen poikienkin kanssa höpistyä siitä miten Apple tuntuu kokoajan tuovan innovatiivisempia juttuja markkinoille kuin moni muu kilpailija...
Avatar
#616 • • Tuppu_ Guest
Joo siis toi special event löytyy vieläkin applen sivuilta quicktimena, että eväät vaan esille ja nauha pyörimään, tosin kun tietää mitä sieltä on tullu, niin ei oo enää niin kiinnostava, mutta jobsia nyt jaksaa kuunnella milloin vain. ;)
Avatar
#617 • • whuf. Guest


BTW: nyt pari kk maciä käyttäneenä en voi muuta sanoa kuin että voi voi niitä pc:n kanssa tuskastelevia.
Kaikki pelaa niin paljon paremmin.



LOL :hah:
Avatar
#618 • • Loopy Guest

LOL :hah:


Oosny.

Tykkäät vaan kikkailla kokoajan wintoosas kanssa. Eipä oo hirveemmin ollut sille tarvetta ompun kanssa. ;)
Avatar
#619 • • Miika Kuisma Guest

Ehdotuksia millä sais nauhoteltua dj-settejä? Kokeilin Audacityä ja se kaatu joten onko muita? Ja pitäs vielä olla ilmanen tai sellanen että sen saa jostakin hankittua järkevään "hintaan" ;).


Esim versiontracker.com:sta löydät semmoisen softan kuin "AudioIn" joka nauhoittaa valitsemaasi äänilähdettä suoraan levylle aiff:ksi. Sitten on semmoinenkin kuin Wiretap, jonka rekisteröinti ei maksa paljoakaan mutta ilmankin rekisteröintiäkin softaa voi käyttää ihan hyvin.

Noi editorit ovat vähän huonoja settien taltioimiseen, koska sitten parin tunnin nauhoituksen jälkeen ne alkavat hieromaan piikkitiedostoa ja siihen menee taas 30-60min lisää aikaa (ainakin mun iBookilla). Toi Audacity on mun mielestä muutenkin täysin kelvoton.. Peak on siedettävä, mutta se tekee joskus ilkeitä korruptiota tiedostoihin ja on kuulemma pistänyt sileäksi kokonaisia kovalevyjäkin. Logicilla olen tehnyt audioeditit tähän asti, mutta nyt meinaan hommata tuon Soundtrack Pro:n.
Avatar
#620 • • whuf. Guest



Oosny.

Tykkäät vaan kikkailla kokoajan wintoosas kanssa. Eipä oo hirveemmin ollut sille tarvetta ompun kanssa. Wink



No mitäs tähän sanois.. pah. eip tarvi sanoa mitään kun toinen mäkkikäyttäjä tekee sen mun puolesta ;)


Noi editorit ovat vähän huonoja settien taltioimiseen, koska sitten parin tunnin nauhoituksen jälkeen ne alkavat hieromaan piikkitiedostoa ja siihen menee taas 30-60min lisää aikaa (ainakin mun iBookilla). Toi Audacity on mun mielestä muutenkin täysin kelvoton.. Peak on siedettävä, mutta se tekee joskus ilkeitä korruptiota tiedostoihin ja on kuulemma pistänyt sileäksi kokonaisia kovalevyjäkin. Logicilla olen tehnyt audioeditit tähän asti, mutta nyt meinaan hommata tuon Soundtrack Pro:n.



On ne PC:t mustakin niin hirveän huonoja että ihan itkettää.
:hearts:


Mut sit jos ihan tosissaan jotain järkevää(ja mac myönteistä) postais tänne niin siisti kyllä toi Ipod Nano. Menis kyllä heti ostoslistalle jos olis varaa..