Ihan näin aiheen vierestä tuli tässä ykspäivä mieleen kuinka montaa mäkkiä ollaankaan myyty Logicin ansioista....? Jo täällä plattarilla moni on siirtynyt mäkin pariin, puhumattakaan muusta maailmasta! Muistan kuinka moni Logicin käyttäjä aikoinaan kiros applen alimppaan helvettiin (ja ihmetteli Emagin toimintaa). Ja muutama sen aikainen applekapinallinen on nykyään onnellinen mäk omistaja;)
Jälkeenpäin kun ajattelee, niin sama homma, kun kiksumaailmoissaan joskus ajatteli, että house helvettiin tältä planeetalta, ja kuinkas nyt onkaan: kasvanut "isommaksi" ja huomannut, että ompas sitä ollut tyhmä aiemmin ;)
Toisaalta mua OS9 ei kiinnostanut Macissa pätkääkään sen bugisuuden takia, Win 2k oli huomattavasti kehittyneempi (paitsi käyttöliittymältään). OS X 10.2 alkoi olemaan sitä mistä olin unelmoinut ja 10.3 oli eka käyttis Macissa joka kiinnosti. Se sai lopulta kääntymään, kun huomasin kuinka paska ympäristö Windows onkaan. BTW, käännytin just yhen Macistin lisää. Huomas vaan että ei oo aikaa ammattimuusikkona jauhaa Windowsin ongelmien kanssa musiikin teon sijasta (eikä mulla aikaa tulla joka päivä auttamaan;p ).