Kauneimmat tsubut Top 3

293 posts, 15 pages, 37,187 views

Avatar
#221 • • hiski Guest
kuumimmat tsubut ever:
angelina jolie & kylie minogue

uh.. :D
Avatar
#222 • • Remotion Guest


1. (yx pimu joka oli siinä yhdessä X-Files jaksossa, jossa ne pelas sitä viruaalitodellisuus taistelu peliä johon sitten mulder ja scullykin lähti mukaan, eli siis se muija joka vietiin rosikseen kuulusteltavaksi, koska siitä oli tehty se 3-d mallinnus siihen peliin, jos joku tietää nimen niin please replyä jos siitä vaikka löytyis enemmän kuva materiaalia jostain:)

2.Janina Frostell
3.Anna Kourimuakowaa

no noi kaks olen päässyt näkemään sillai oikein läheltä ja vaikuttivat luonnossa vähintään yhtä hyviltä kuin kuvissa;) Varsinkin Anna teki vaikutuksen mukavan snobilla olemuksellaan tosin hänen seurassaan ollut sergei lannisti lähentely yritykseni..



Joo, muistan tuon jakson kuin eilis päivän, eli heikosti mutta kumminkin. Oli aika lähellä sitä minunkin ihannetta.
Yks aika vahva ehdokas ois 10v nuorennettu Alley Baggett, ja turhat silikonit pois. :004:
Avatar
#223 • • Edited mark hamilton Guest
Tosiaankin :) Eräästä paikasta terveisä :D
Avatar
#224 • • Genepool Guest
all-time favourite on ehdottomasti se wu tan clanin "gravity" videossa sidottuna ollut villikissa! missus vierailee edelleen mun unissa vaikken ole nähnyt videota varmaan vuoteen :010: muutenkin noihin mustan musiikin videoihin tuntuu eksyvän melkoisia pakkauksia...

söpöliinejä ovat myös neidit berry, jolie ja minogue x 2. ja livenä nähdyistä chickseistä ihkuin ikinä on claire manumission, joka sipsutti vastaan paljain jaloin, ilman meikkiä ja valtava oranssi kiharapilvi puoliks kasvoilla... se on ihan keiju :004:
Avatar
#225 • • Al Tapone Guest
Pakko lisätä omiin listoihin Jasmin Mäntylä, joka on ainaki telkkarissa pyöriny melko tiuhaan tos viime aikoina. Erittäin herkullisen näköinen ja oloinen tsubu.
Avatar
#226 • • Tapi T Guest


Erittäin herkullisen näköinen ja oloinen tsubu.


..ja fiksu kuin mikä!
Avatar
#227 • • faerie Guest
- eräs hanna-niminen ystävä lukioajoilta
- winona ryder
- ehkä se vaaleahiuksinen tyttö human trafficista.
Avatar
#228 • • Bio Guest
Liv Tyler :006:
Avatar
#229 • • Lara C Guest


1. (yx pimu joka oli siinä yhdessä X-Files jaksossa, jossa ne pelas sitä viruaalitodellisuus taistelu peliä johon sitten mulder ja scullykin lähti mukaan, eli siis se muija joka vietiin rosikseen kuulusteltavaksi, koska siitä oli tehty se 3-d mallinnus siihen peliin, jos joku tietää nimen niin please replyä jos siitä vaikka löytyis enemmän kuva materiaalia jostain:)



Krista Allen. Baywatch babe ja allekirjoittanut kuolannut sitä mimmiä jo vuosien takaa....
Avatar
#230 • • khatt Guest
Jos arvioidaan eri näyttelijöiden roolisuorituksia leffoissa, niin hot-lista olisi seuraava. Kyseiset näyttelijät eivät välttämättä tee vaikutusta muissa leffoissa... kuinka pinnallista ;)

Neve Campbell @ Wild Things
Kristianna Loken @ Terminator 3
Connie Nielsen @ One Hour Photo
Audrey Tautou @ Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
Catherine Zeta-Jones @ mikä vaan leffa
Avatar
#231 • • Daniel Braun Guest


Pakko lisätä omiin listoihin Jasmin Mäntylä, joka on ainaki telkkarissa pyöriny melko tiuhaan tos viime aikoina. Erittäin herkullisen näköinen ja oloinen tsubu.



puke.gif Joilekin toimii, toisille ei... Mielestäni aikas karsea tapaus. Niin feikki kuin olla ja voi... Mikä siinä on aitoa ja sellaista joka miellyttää silmää? Mä en ainakaan näe sitä juttua?! Jos joku vois sen mulle kertoa? Ja toi Tapi T:n kommentti


..ja fiksu kuin mikä!



Kertoo kyllä kaiken olennaisen...


Oma kulta on yhä edelleen ykkönen!
Avatar
#232 • • olliS Guest


Oma kulta on yhä edelleen ykkönen!


Aiku ihQuu! :mad:
Avatar
#233 • • Daniel Braun Guest



Aiku ihQuu! :mad:



Äläs... :D

Oikeesti, nyt tuli ahdistus... Kello on kohta 21.00 perjantai-iltana ja mä istun himassa koneen ääressä ja kirjoitan plattariin. Ei hyvin mene. Täytyy hankkia elämä. :(

Sori, OT :p
Avatar
#234 • • Al Tapone Guest


..ja fiksu kuin mikä!



Jaa.. en tiedä ku en tarkemmin tunne. Sä varmaan voit vähän valaista asiaa, ku tuntuu et sul on tarkempaa tietoa?


Mielestäni aikas karsea tapaus. Niin feikki kuin olla ja voi... Mikä siinä on aitoa ja sellaista joka miellyttää silmää? Mä en ainakaan näe sitä juttua?! Jos joku vois sen mulle kertoa?



Edelleen topicin otsikko on et "kauneimmat" eli ei siinä millään aitoudella ole mitään tekemistä. Toisaalta, Jasmin on mun mielestä aito. Ja meitsi diggaa just sen takia siitä, et sil on aika hyvät ja hyvä :003:
Avatar
#235 • • Tapi T Guest


Jaa.. en tiedä ku en tarkemmin tunne. Sä varmaan voit vähän valaista asiaa, ku tuntuu et sul on tarkempaa tietoa?


Kannattaa selata keltaisen lehdistön julkaisuja parin viimevuoden ajalta, niin huomaat mitä tarkoitan.



Edelleen topicin otsikko on et "kauneimmat" eli ei siinä millään aitoudella ole mitään tekemistä.


Mutta jos ihminen tekee itsestään totaalisen urpon koko kansan edessä, niin minun silmissäni hänen viehätysvoimansa ja samalla koko kauneutensa romahtaa.
Avatar
#236 • • Al Tapone Guest


Kannattaa selata keltaisen lehdistön julkaisuja parin viimevuoden ajalta, niin huomaat mitä tarkoitan.



Mä en ainakaan uskois tippaakaan mitä niissä lehissä lukee. Eiks niitten toimintaperiaate muistuta kaupallisia radiokanavia, eli suomeks sanottuna "pelkkää paskaa mikä myy"?


Mutta jos ihminen tekee itsestään totaalisen urpon koko kansan edessä, niin minun silmissäni hänen viehätysvoimansa ja samalla koko kauneutensa romahtaa.



Ite olen taas sitä mieltä, et se on just sitä luonnollisuutta. Mut mulle ei merkkaakkaan älylliset lahjat yhtään silloin, ku arvostelen jonkun ulkonäköä tai seksikkyyttä.
Avatar
#237 • • Tapi T Guest



Mä en ainakaan uskois tippaakaan mitä niissä lehissä lukee. Eiks niitten toimintaperiaate muistuta kaupallisia radiokanavia, eli suomeks sanottuna "pelkkää paskaa mikä myy"?


Tunnettu tosiasia on, että nuo paskalehdillä on tapana väritellä artikkeleitaan, mutta suoranaisesta valehtelusta olen kyllä jyrkästi eri mieltä. Jos lehdet todellakin kirjoittaisivat pelkkää paskaa, niin niiden päätoimittajat olisivat oikeussalaissa huomattavasti nykyistä useammin.

On aika käsittämätön väite, että jonkun henkilön maine olisi ainoastaan lehdistön rakentama.
Avatar
#238 • • Daniel Braun Guest
Tapi T:lle ehdottomasti pointsit tässä sanallisessa kiistassa!

thumb.gif

Perustelut fiksuja, järjellisiä ja loogisia... Yhdyn tuohon mielipiteeseen. :)
Avatar
#239 • • Edited jUSSi Guest
mikä helvetin teiniuho teillä itäsuomen dj-ihmeillä on menossa, hirvee dissaus topikista toiseen :001:
Avatar
#240 • • Daniel Braun Guest


mikä helvetin teiniuho teillä itäsuomen dj-ihmeillä on menossa, hirvee dissaus topikista toiseen :001:



Katsos, teiniuho käy vasta kasvamaan näin kun ikä karttuu. Ei sitä silloin 15v ollut, joten on se joskus oltava...
Ja mitä tämä tarkoittaa... Henkiseltä tasolta olemme :confused:

Thanks... Kaikeksi mua on sanottukin, mutta ei ihmeeksi. :p

Ei kun oikeesti, tää vaan taitaa olla paikallisessa luonteenpiirrevalikoimassa vikana. Kaikille en sisäistetty jonkinasteinen katkeroituneisuus ja vihaisuus. Joten, sitä dissausta riittää.
Niin, ja tietenkin. Nää keskustelutkin vois oikeesti jättää kyllä privapuolelle. Kuitenkin tuttujen heebojen kanssa tässä keskustellaan.
Kiltisti puhelin siis käteen ja vaikka soittaen asiat selville...