Kauneimmat tsubut Top 3

293 posts, 15 pages, 37,179 views

Avatar
#161 • • Taedium Guest
Nii hei Al Tapone. Mitäs sä oot sit täl tekemässä? Keräämässä sit noista topkolmosista jonku listan, josta sit äänestetään vai mitä?

Ja mikä tän tarkotus oli? Mä en oikee siit introsta saanu selkoo. Onko tää vaa muuten vaa vai joku oikee takaa-ajellus mukana?

Ja sit tonne muistaakseni kakkossivun keskusteluihin. Tulipas mieleeni, että jos jotakuta ihmetyttää, että miltäs Jaye Davidson näyttää, niin tältähän hän:

- url=http://www.toonman2.bizland.com/davidson.gif]Kasvot[/url - url=http://www.dqfad.com/images/davidson0.jpg]Kokokuva[/url - url=http://www.kvikmynd.net/critic/pic_cryinggame.jpg]Profiili[/url -
Avatar
#162 • • mark hamilton Guest
Miksi ihailla jotain julkkiksia?
Onhan meillä pile tsubut?
Avatar
#163 • • lati Guest


Miksi ihailla jotain julkkiksia?
Onhan meillä pile tsubut?



:D Nih, pile- ja julkkistsuputhan on kaks ihan eri asiaa.;)

IMO Kaikeista kauniimmat naiset löytyvät sängystä sieltä sun viereltä aamulla juuri heränneinä ja valtavan raukeuden valtaamina, ilman pakkeleita ja rakennekynsiä. Huoh.
Avatar
#164 • • Al Tapone Guest


Kaikeista kauniimmat naiset löytyvät sängystä sieltä sun viereltä aamulla juuri heränneinä ja valtavan raukeuden valtaamina, ilman pakkeleita ja rakennekynsiä. Huoh.



Tota sä et usko kyllä itekkään :001:
Avatar
#165 • • Edited mark hamilton Guest




Tota sä et usko kyllä itekkään :001:



Aina löytyy uusi ja entistä kauniimpi.. :D

Mut se on toinen asia tarviiko silti uutta havitella..
Avatar
#166 • • drS Guest
kolme nättii zubuu

1) nicole kidman
2) se spiderman leffan muija
3) halle berry

kaikki muu on turhaa
Avatar
#167 • • Al Tapone Guest


Aina löytyy uusi ja entistä kauniimpi.. :D
Mut se on toinen asia tarviiko silti uutta havitella..



Toi on kyl totta et aina kyl löytyy parempi. Ja mä olen ainaki semmonen et kyllästyn tosi nopeesti yhteen ja samaan muijaan. Sen takia sinkkuilu on mun juttu.
Avatar
#168 • • Edited Daniel Braun Guest




Toi on kyl totta et aina kyl löytyy parempi. Ja mä olen ainaki semmonen et kyllästyn tosi nopeesti yhteen ja samaan muijaan. Sen takia sinkkuilu on mun juttu.



Mullakin tuntui toi ongelma olevan aikaisemmin, kuvittelin olevani ainainen sinkku joka elää yhden illan/yön suhteiden kierteessä. Mutta, sitten se tapahtui. Yhtäkkiä tapasin "sen" oikean. Yhdessäoloa jo reilu vuosi. Ennen sitä pisin suhde n. kuukausi. Joten...

Muuten, kyseinen tytteli, elämän kumppanini, asuin toverini, kirjoitaa tänne Plattariin nimellä Bikkanen.
Avatar
#169 • • lati Guest




Tota sä et usko kyllä itekkään :001:



Härreguud:015:

NnoohH, ehkä suaki vielä joku päivä lykästää niin et ymmärrät mistä Herra Braunin kanssa puhutaan:p

Oma kulta on se kaikeista kaunein, kun oikeen tosissaan rakastaa. Siinä vaiheessa ei enää tutkita toisen ulkoisia ominaisuuksia samalla tavalla kuin sinkkuna. Tottakai hervoton kiintymys ulkonäköön liittyy vahvasti myös kaikkeen siihen, mitä kyseisestä ihmisestä tiedät. Puoliskoni uskomaton rohkeus, empattisuus ja rehellisyys itseään kohtaan saavat hänet välillä näyttämään aivan keijukaiselta.
Avatar
#170 • • Daniel Braun Guest



Oma kulta on se kaikeista kaunein, kun oikeen tosissaan rakastaa. Siinä vaiheessa ei enää tutkita toisen ulkoisia ominaisuuksia samalla tavalla kuin sinkkuna.



Näin se on. Kyllähän sitä tulee tietenkin katseltua raflassa, ulkona kadulla (varsinkin kun kevät vähentää vaatetusta huomattavasti) ja muutenkin. Tämä vaan jää siihen että katsoo että "onpas kivan näköinen" mutta ei herätä sen enempää mielenkiintoa. Oma kulta on aina se ainut. Häntä rakastan ja pidän maailman kauneinpana. Niin henkiseltä kuin fyysiseltä puoleltaan.

Onhan se totta että jotkut ihmiset eivät vain törmää siihen oikeaan, rakastu koskaan, osaa sitoutua. Näitä "ikisinkkuja" on tässäkin pienessä maassa jonkin verran. Ymmärrrettävää se on. Jokainen meistä on kuitenkin erilainen, mutta mielestäni en menisi vannomaan että ei koskaan tule pitkää seurustelemaan... Jokainen seurustelee jossakin elämänvaiheessa hieman vakavammin. Toiset lyhyen kaavan mukaan, toiset koko loppuelämänsä.
Ante

Posts: 16

#171 • • Ante
Ihan vaan aihetta vähän sivuten.

Mitä mieltä olette saiteista http://www.rate.ee/ ja http://www.city.fi/peilikuva/

Siis ihan sisällöllistä mielipidettä haen, eli ketkä postaavat noihin kuviaan, minkälaisilla motiiveilla? Meneekö meno överiksi?
Avatar
#172 • • mark hamilton Guest
Aivan.. sitä kun kunnolla kolahta niin se on sit sitä.. eikä kauniimpi vastaantulia edes kiinostaisi.
Avatar
#173 • • mark hamilton Guest


Ihan vaan aihetta vähän sivuten.

Mitä mieltä olette saiteista http://www.rate.ee/ ja http://www.city.fi/peilikuva/

Siis ihan sisällöllistä mielipidettä haen, eli ketkä postaavat noihin kuviaan, minkälaisilla motiiveilla? Meneekö meno överiksi?



Kauniilla ja komeilla taita olla vaan motiivina EGO:n kasvatus jotta kukaan ei pääse rumaksi haukkumaan.. on meinaan kokemusta siitä, että jos esim. komeahko mies väittää muille miehille olevansa komea niin sitä ei uskota.. mutta.. olisko tuo aliarviointi sitten sokeutta vai kateutta.. jaa-a..
Avatar
#174 • • Edited mark hamilton Guest




:D Nih, pile- ja julkkistsuputhan on kaks ihan eri asiaa.;)

IMO Kaikeista kauniimmat naiset löytyvät sängystä sieltä sun viereltä aamulla juuri heränneinä ja valtavan raukeuden valtaamina, ilman pakkeleita ja rakennekynsiä. Huoh.



Julkkis typyt on vain kuvia joita ei voi saavuttaa.

Bile typyt on meidän ympärillä.

Mulla on monta juttua jotka on lähtenyt bileistä.

Mun sinkkuus johtuu muiden miesten kilpailun aiheuttamasita jutuista ja siitä et eipä ne jutut lähe silleen et moi aletaanks oleen.

Ärsytää miehet jotka kerskailee sillä kuinka onnellisia ne on kun niillä on vakituinen rakkaussuhde mutta kuitenkin kuolaa jonkun keskiverto hyvänäkösen muijan perään ja pohtii sitä miten selasen voi saada?..??.?! Herätääkö vähän epäilyksiä miehen todellisesta onnesta??!?!?

En voisi muuta sanoa tuohon että kun just taas tänään tuli yheltä tollaselta viesti haluun tavata.. ja sori kun moraalisita syistä en voi niitä kaikkia, ottaa vaan sen yhden asian takia.

Eikä näillä asioilla kuulu rehennellä..

-- missä kohtaa mainitsin rakennekynnet ja pakkelin?


Oma kulta on se kaikeista kaunein, kun oikeen tosissaan rakastaa. Siinä vaiheessa ei enää tutkita toisen ulkoisia ominaisuuksia samalla tavalla kuin sinkkuna.



Tuo on totta.. mutta, joillakin voi käydä onni kaunimman kanssa.

En kyllä tarkoita mitään mega missiä.
Avatar
#175 • • Jacques LeBlanc Guest
1. Jeanette (jätetään sukunimi mainitsematta sillä kysessä ei ole julkisuuden henkilö)
2. Edellä mainitun kaveri Bernandine
3. Edellä mainittujen kaveri Penelope

Jos julkisuuden henkilöistä on joitakin mainittava niin:

1. Beyoncé Knowles
2. Lara Flynn Boyle
3. Norah Jones

Tässä vaiheessa laulun aiheessa seuraa vaihe uus kantaa ottavuus:
Minua ainakin ärsyttää se että olen useasti törmännyt ajatukseen että miesten kauneusihanteet liikkuvat tissi-perse-sääri linjalla (näin brutaalisti ilmaistuna). Toisaalta jos julkisuuden henkilöistä puhutaan niin useasti muuhun ei avuja ole. No puhun nyt omasta puolestani... Myönnän kyllä että ulkonäkö on tärkeä asia mutta en sitä tärkeimmäksi nostaisi. Minulle on tärkeää että, henkilön kanssa on puhuttavaa (siis yhteneviä tai eriäviä mielipiteitä molempia kiinnostavista asioista), älyllinen tasvertaisuus, keskinäinen kunnioitus, huumorintaju (mieluusti hieman kieroutunut). En sanoisi ihmistä joka on ulkoisesti jumalattoman kaunis mutta tuntuu olevan turhankin tietoinen siitä kokonaisuutena kauniiksi. Siis jos nokka osoittaa kohti taivasta niin minulla osoittaa viisari kohti maata ja visusti. (Taas joku vetää herneen nenäänsä mutta ei mahda mitään.) Sama pätee ihan julmetun tyhmiin. (sori vaan) Kauneushan on kuitenkin kuten sanotaan katsojan silmässä.

Mitä noihin listoihin tulee niin tuo ensimmäinen ottaa huomioon kauneuskäsitteeni kokonaisuutena ja julkkislista vain ja ainoastaan ulkoiset seikat (tosin Norah Jones kiilasi listalle myös jumalaisen äänensä avustamana).
Avatar
#176 • • mark hamilton Guest
Mun mielestä julkkiksita kaunein on Karita Tuomola..

Toisaalata tälläset topicit on turhia, koska näissä on aina samat mimmit TOP kolmessa mutta joka jaanulla vaan eri järjetyksessä..

p.s. rehelisyys kunniaan.. olin taas rehellinen ja sain sen ansiosta peräti kaksi ED kossua.. palautin erään miehen kännykän kun mies sattui soittamaan kännykkäänsä kun kävelin kännykän ohi.. miehellä kävi tuuri kun juuri minä satuin satumata käveleen känykän ohi juuri sillä hetkellä kun mies soitti kännyysä.. olisi muuten känny jäänyt pussipyskille lojuman ja autot olisi ajanut päältä tai joku olisi varastanut sen..
--
Avatar
#177 • • milla Guest


Ihan vaan aihetta vähän sivuten.

Mitä mieltä olette saiteista http://www.rate.ee/ ja http://www.city.fi/peilikuva/

Siis ihan sisällöllistä mielipidettä haen, eli ketkä postaavat noihin kuviaan, minkälaisilla motiiveilla? Meneekö meno överiksi?



mul on kuva peilikuvassa. motiivina oli se et mul ei ollu töitä, ja hengasin koneella 8h, kolmen päivän ajan. siin ajassa voi keksiä jos jotakin ajanvietettä ^_^

ei kaikkee(juuri mitään;) tartte ottaa niin vakavasti :cool:
Avatar
#178 • • Al Tapone Guest


Oma kulta on se kaikeista kaunein, kun oikeen tosissaan rakastaa. Siinä vaiheessa ei enää tutkita toisen ulkoisia ominaisuuksia samalla tavalla kuin sinkkuna. Tottakai hervoton kiintymys ulkonäköön liittyy vahvasti myös kaikkeen siihen, mitä kyseisestä ihmisestä tiedät. Puoliskoni uskomaton rohkeus, empattisuus ja rehellisyys itseään kohtaan saavat hänet välillä näyttämään aivan keijukaiselta.



Ainaki jengi jota mä tunnen tsiigaa myös muita muijia silleen, et "voi vittu toi on hyvännäkönen", vaik ne seurustelis. Eli kuten tossa totesit, aina tulee parempia vastaan ja viduttaa ihan kybällä jos olis jonkun kanssa just silloin vakavemmassa suhteessa. Mut kuten sanoin; sä olet seurustelijatyyppi ja mä en.
Avatar
#179 • • pakana Guest
...poju ei oo ikinä vielä rakastunu ;)

Söpöä!
Avatar
#180 • • saralus Guest
yks mun hyvä uusi ystävä on kyllä kaikin puolin niin herttanen ja söpö ja ihana pieni pupunen että hän menee mun all time favorite ykköseksi kerta heitolla!