Kauneimmat tsubut Top 3

293 posts, 15 pages, 37,160 views

Avatar
#141 • • Funkatronik Guest



Mun mielestä noi kannabistuotteet eivät edes ole huumeita, koska niitä käyttävät kaikki.

Tosi taakia argumentointia se ainakin heittää. :D



No ihan hyvä argumentti mielestäni jos miettii mitä huumeet keskivertoihmisille ovat, jotain pahaa ja tuntematonta jota kukaan kunnollinen ihminen ei ainakaan käytä. Termi huume ei viittaa päihdyttäviin aineiisin eikä edes laittomiin päihteisiin vaan aineisiin joiden käyttö ei ole yhteiskunnassa hyväksyttyä. Jos jostain tulee hyväksyttyä se ei enää ole huume.

Mutta menee aika off-topic, jatketaan toisaalla.
Avatar
#142 • • Tapi T Guest


Mutta menee aika off-topic, jatketaan toisaalla.


Jatketaan vaan. :p
Avatar
#143 • • Al Tapone Guest


Ja molemmmat neitokaiset olen nähnyt myöskin pyyhkeisiin kietoutuneina juuri saunasta tulleena. Juuri täällä kyseisellä mökillä. Viime kesänä. Työkeikan jatkot. :p
Ja tämä on totisinta totta elämästäni...



Poika jaksaa suitsuttaa vaikkei päässyt ees jyystämään. Mä olen taas käsittän, et tollasilta julkkiksilta irtoo yleensä muutaki ku pelkkää pintaa.
Avatar
#144 • • Daniel Braun Guest




Poika jaksaa suitsuttaa vaikkei päässyt ees jyystämään. Mä olen taas käsittän, et tollasilta julkkiksilta irtoo yleensä muutaki ku pelkkää pintaa.



Kateellisen puhetta. :D

Ei nyt KAIKILTA "julkkiksilta" irtoa... Ja vaikka olis irronnut, olisin jättänyt väliin. Oma kulta on tärkeämpi.
Avatar
#145 • • Kesämies Guest




Kateellisen puhetta. :D

Ei nyt KAIKILTA "julkkiksilta" irtoa... Ja vaikka olis irronnut, olisin jättänyt väliin. Oma kulta on tärkeämpi.



Riiiiiiight... Jälkikäteen on toki helppo sanoa :cool:
Avatar
#146 • • Daniel Braun Guest




Riiiiiiight... Jälkikäteen on toki helppo sanoa :cool:



hmmm..... Vaikka olis irronnu, en olis ottannu... Sanotaan vaikka näin :D

Ja toiseksi, mulle se "panolle" pääsy julkkiksen kanssa ei ole maailman hienoin ja odotetuin juttu. Joten, miksi edes sitä olisin yrittänyt? Ja ei irtoa jollei yritä, ja kun ei kiinnosta yrittää jotta irtoaisi niin silloin ei irtoa. Selkeää?

Taposen kommentti tuosta että julkkiksilta iroaa helposti ei oikeesti taida pohjautua tietoon taikka kokemukseen ;) Joten jätetään asia sitten tähän.
Avatar
#147 • • Edited olliS Guest




Kiits! :) Töistä on joskus erittäinkin paljon hyötyä...


Arghh.. eikö kukaan tajunnut mun piruilevaa sarkasmia. :o

edit: typo
Avatar
#148 • • Taedium Guest


Mä olen taas käsittän, et tollasilta julkkiksilta irtoo yleensä muutaki ku pelkkää pintaa.

Mä olen taas käsittän, et tollaset julkkikset on yleensä ihan tavallisii ihmisii, jotka vaa tekee työtään julkisuudessa.
Avatar
#149 • • Al Tapone Guest


Taposen kommentti tuosta että julkkiksilta iroaa helposti ei oikeesti taida pohjautua tietoon taikka kokemukseen



Ei niin. Se perustuu "the käsitykseen" kuten tossa viestissäni ilmaisinkin itseäni täältä käsin suin päin sukkelaan.
Avatar
#150 • • pakana Guest



Arghh.. eikö kukaan tajunnut mut piruilevaa sarkasmia. :o



;)

...ei täs topikissa kukn oo tajunnu vielä yhtn mitn...
Avatar
#151 • • vaavu Guest


...ei täs topikissa kukn oo tajunnu vielä yhtn mitn...



Hei hei, mä oon ainakin tajunnut tän topikin myötä että yksikään julkkis ei pääsisi mun topmitään-listalle. Niin kuin Blondie sanoi, yleistäminen on aika vaarallista. ;)
Avatar
#152 • • Al Tapone Guest
Koht lasketaa pisteet yhtee ja katotaa et kuka on seksikkäin ja kaunein. Viel voi siis pistää listoja tulee, mut ei mitää sukupuita tyyliin mummon kaimat.
Avatar
#153 • • Individual Guest
1.Vera Telenius
2.Anna-Kaisa Hermunen
3.Jeesus
Avatar
#154 • • Zapa Guest
1. beib
2. Annikki Tähti
3. Harmony Sisters
Avatar
#155 • • pakana Guest


Hei hei, mä oon ainakin tajunnut tän topikin myötä että yksikään julkkis ei pääsisi mun topmitään-listalle.



Ootki tollanen neropatti ;)

Noinhan se menee. Julkkisten kanssa listalle pitäis aina lisätä "made by x.x. & x.x." ... äksien paikalle kulloinkin työtänsä tehnyt ammattimaskeeraaja ja ammattikuvaaja.

Niin kuin Blondie sanoi, yleistäminen on aika vaarallista. ;)



Yleistäminen on siis extreme-elämää, alituiseen kuilun partaalla :002:
Avatar
#156 • • Al Tapone Guest
Äänestys on päättynyt, kiitokset kaikille äänistä. Tässä siis virallinen Kauneimmat Tsubut Top Kolmonen.

1. Jennifer Lopez
2. Janina Frostell
3. Jessica Alba

Ite olen Albaa lukuunottamatta samaa mieltä plattarilaisten kanssa, kuten voitte mun topicin alotuksesta huomata. Hienoa et suomiki on mukana edustettuna :003:
Ante

Posts: 16

#157 • • Ante




Noinhan se menee. Julkkisten kanssa listalle pitäis aina lisätä "made by x.x. & x.x." ... äksien paikalle kulloinkin työtänsä tehnyt ammattimaskeeraaja ja ammattikuvaaja.



...ja ammattikirurgi :)

Noh, nää lopulliset top 3 -mimmiä eivät moista varmaan ole tarvinneet toistaiseksi.
Avatar
#158 • • hexasonik Guest


1. Jennifer Lopez
2. Janina Frostell



tässähän on myös kaksi maailman parasta laulajaa..
Avatar
#159 • • Al Tapone Guest


tässähän on myös kaksi maailman parasta laulajaa..



Jaa-a. En kyl Janinasta oikein tiedä. Ei oo laulajana vakuuttanu. Jennifer Lopez taas on teknisesti loistava laulaja ja hallitsee musatyylejä lähes laidasta laitaan.