Kauneimmat tsubut Top 3

293 posts, 15 pages, 37,184 views

Avatar
#242 • • Al Tapone Guest


Tunnettu tosiasia on, että nuo paskalehdillä on tapana väritellä artikkeleitaan, mutta suoranaisesta valehtelusta olen kyllä jyrkästi eri mieltä. Jos lehdet todellakin kirjoittaisivat pelkkää paskaa, niin niiden päätoimittajat olisivat oikeussalaissa huomattavasti nykyistä useammin. On aika käsittämätön väite, että jonkun henkilön maine olisi ainoastaan lehdistön rakentama.



Omasta mielestäni en puhunu valehtelusta mitään. Paskalla tarkotin huonoa ja ala-arvosta. Ja kukaan julkkis ei viiti haastaa lehtiä oikeuteen, ku ne saa niin tuntuvat korvauket niistä paskajutuista. Ja käsittämätön väite tai ei, mut kylhän tosi monen julkkiksen ulospäin näkyvä maine on nimenomaan lehdistön rakentama. Ei ne muuten olis ees julkkiksia.
Avatar
#243 • • Edited Daniel Braun Guest
Tapone puhuu toisaalta asiaa, todellakin jokaisen julkkisen kuva on rakennettu median myötävaikutuksella.
Mutta, jos "julkkis" ehdointahdoin haluaa tunkea itseään jokaikisen lehden sivuille, on se jo päämäärätietoista julkisuuden tavoittelua.
Ja tämähän onkin jo todella naurettavaa toimintaa.
Juuri tuo Jasmin "hei mä oon lehdessä joka ikinen päivä" Mäntylä tekee juuri tuota että haluaa pärstänsä jokaisen mahdollisen paperituotteen kanteen. Varmaankin kohta hänen egonsa vaati vessapaperiin kuvituksin "muodokkaista" kurveistaan...
:D

Oikeesti, feikki mikä feikki... Ei ole edes kaunis (ok, makuasia...) tyhmä kuin mikä, ja muutenkin.... Ei toimi mulle.

Ja ylipäätänsä. Julkkikset ovat julkkiksia. Heidän todellinen minänsä on aivan toista kuin mitä voimme lehtien/tv vyöryävästä tietomerestä ymmärtää. Jonkinmoisen johtopäätöksen tietenkin voi rakentaa (kuten tässä J. Mäntylä tapauksessa. Hän ei ole kovinkaan älykäs, tai tarkoituksella antaa itsestään kuvan todella mitäänsanomattomilla älynlahjoilla varustettuna...) mutta tää käsitys julkisuuden henkilöstä voikin olla aivan eri juttu kuin mitä hänen todellinen minänsä on.
tiedän, kuullostaa siltä että puhun itseäni pusiin kun väitän J. Mäntylästä saatavan mielikuvan olevan tosiasia ja kohta väitänkin muuta muista... Selkeetä, eiks? :p

Noh, silti...
En jaksa oikeesti ymmärtää tätä "julkkisten" perään kuolaamista. Onhan niitä kiva katsoa tv:ssä tms. Mutta listata paremmuusjärjestykseen nettifoorumilla? :confused:
Enemmälti ihminen on monen tekijän summa, ei vain ulkoisten seikkojen. Miten sitä voi asettaa naiset paremmuusjärjestykseen vain ulkonäön mukaan? Ja ensinnäkin, se ulkonäkökuva jonka olemme saaneet on sen median luoma, joten onko siihen uskomista...? No ei tod!


Oikeesti, mun pitäis nukkua. En ole vielä nukkunut silmäystäkään "viimeyönä"... Ja kello on nyt 10.11...
Taas heräsin iltapäivällä tossa puol neljä.
Herätyskellon soittoon.
Mitenkä niin unirytmi sekaisin?
Eih suinkaan! :D

Edit: niin katso syy siihen miksi tää viesti on näin pahasti epäselvä tms. tuosta edeltä... Suoraan ylös tollaiset pari riviä.
Siksi se siinä lukee, vähän niinku selityksenä paskasta viestistä.
No, niitä pitäis aina kirjoittaa :rolleyes:
Mun siis...
Avatar
#244 • • Edited hpi Guest
pystyn sujuvasti keskustelemaan pinnalla ja syvällä riippuen vastaanottajasta elikkä parit väläykset aivolohkojen naispankista;

selittelemättä paras, yhden kerran.

silmät _sen_ tekevät..

Ultra numero uno Moran Atias..saa minut hymyilemään sillain ja jaloissa heikottaa..(en ole tavannut..nähnyt ja katsonut..käsityskykyni yläpuolella..), tulivuori Tamara Dona, koskenut siveästi, katsonut, valokuvannut ja punastunut..josta tuleekin mieleen suvasti petra (+muut silmääni hivelevät suomalaiset teknoNaiset..)..josta mennään taas lähikaupan leipähyllyllä "törmättyyn" Fiatin spotista tuttuun Kartika Luyetiin..ja tulevien messujen kunniaksi Sonia, unohtaa ei saa tietysti DJ Luccaa..teknoko se oli joka sai Naiset hulluiksi..ja näin futiskauden alkajaisen aattona Federica Fontana..

Yhdestä asiasta olen myös vakuuttunut, jo johdonmukaisesta periaatteestani ja muutaman viikon maassa oleilun syvästi vakuuttamana. Hän ei ole britti, tuo raskasluisten helvetti.

Mai mai.

(myös sisäisesti..) kauniille ja mukaville Naisille..:004:, skål ja kippis, ja cin cin, terveydeksi..

*h

*+ piru vie meinas unohtua..kollega pari kerrosta ylempää, tuo tumma & eteerinen Minna, kaukana mutta silti lähellä..ja Vespan perät..ja valot..
Avatar
#245 • • Edited jorkki Guest
Olisko:
1 - Jessica Alba
2 - Catherine Bell
3 - Aguilera

(ekana mieleen tulleet)
Avatar
#246 • • Tapi T Guest


Ja kukaan julkkis ei viiti haastaa lehtiä oikeuteen, ku ne saa niin tuntuvat korvauket niistä paskajutuista.


Kaiken järjen mukaan oikeustaistelu olisi julkisuuden kannalta oivallinen juttu. Tällöinhän palstamillimetrejä tulisi ilmaiseksi, kun ruvettaisiin retostelemaan oikeusjutun yksityiskohdilla, todistajien elämänkerroilla, juridiikalla.. Sitäpaitsi suomestakin alkaa löytymään kaikenmaailman paskalehtiä jo niin paljon, että joku niistä jutun aina ostaa.


Ja käsittämätön väite tai ei, mut kylhän tosi monen julkkiksen ulospäin näkyvä maine on nimenomaan lehdistön rakentama.


Minä olen sitä mieltä, että julkkis vastaa itse maineestaan, mutta käyttää paskalehtiä apunaan sen luomisessa ja julkisuuteen saattamisessa. Mikään lehti ei lähde ehdoin tahdoin tekemään henkilöstä X tuotetta.
Avatar
#247 • • skasi Guest
Tässä nyt on listaus mun ihanne naisesta.. Enkä ota kyl mitenkään osaa täällä risteilevään keskusteluun.

Tummat silmät ja hiukset..=)
Pienet pystyt rinnat mieluummin kuin isot..=)
Pituus sellaset 155-170 cm, ei liian pitkä..=)

Top 3
Jessica Biel (7th Heaven):006:
Jessica Alba (Dark Angel)
Natalie Portman (Leon, Star Wars I ja II)

Tuollaisen kun joskus löytyäisi, niin luovuttaisin itseni heti sen tytön käyttöön. Kokonaan..
Avatar
#248 • • Edited happosepi Guest
Aria Giovanni

edit: niin, piti olla kolme.. no Alley Baggett parhaimpina päivinään vois olla aika vahva ehdokas. Monia kotimaisia ei ole vielä mainittu, mun mielestä ex-tangokuningatar Kirsi Ranto on ehdottomasti seksikkäin Suomi-julkkis :)
Avatar
#249 • • JsL Guest
1: Gillian Andersson
2: Erään S-marketin kassaneiti
3: Tähän vois laittaa vaikka kuinka monta... mutta laitetaan Gillian Andersson :004: :004: :004:
Avatar
#250 • • da_chef Guest


1: Gillian Andersson
2: Erään S-marketin kassaneiti
3: Tähän vois laittaa vaikka kuinka monta... mutta laitetaan Gillian Andersson :004: :004: :004:



Taidat lämmetä tolle Mature -osastolle enemmänkin?
Avatar
#251 • • JsL Guest




Taidat lämmetä tolle Mature -osastolle enemmänkin?



Kassaneiti on jotain 20vee :D
Avatar
#252 • • Moraani Guest
Najisnäkökulmaa:

1. Drew Barrimore
2. Cameron Diazz
3. en ole ihan varma kenelle kolmossija kuuluu, mutta nyt ei mieleeni tule muita kuin täydellisen persoonallinen Björkki!

Lähes enkelit, mutta kolmas niistä ei pääse mun listassa edes top 50 joukkoon :p
Avatar
#253 • • Phatbot Guest
#1. Rachel Stevens (Ei kellää ois tietoo tuleeko se S Club-leffa Seeing Double Suomeen ollenkaan? :rolleyes: )

#2. K-Supermarket Westbestin yks blondikassaneiti... Pakko mennä aina sen kassalle ku käyn siel, oli jono missä vaan. Tänään se vilkas mua siin jonottaessani ainaki 6 kertaa! Keep Hope Alive!

#3.Se muija Randall & Hopkirk-sarjasta, mikä hitto se sen nimi nyt olikaa.

Bonussija: Sarah Alaxander
Avatar
#254 • • Edited Mrrshan Guest



Tunnettu tosiasia on, että nuo paskalehdillä on tapana väritellä artikkeleitaan, mutta suoranaisesta valehtelusta olen kyllä jyrkästi eri mieltä. Jos lehdet todellakin kirjoittaisivat pelkkää paskaa, niin niiden päätoimittajat olisivat oikeussalaissa huomattavasti nykyistä useammin.[/b]



Ei laki kiellä lehtiä valehtelemasta, vaikkakin joissain tapauksissa, esim. jos se esittää henkilöön kohdistuvia loukkauksia niin niistä voi haastaa oikeuteen.

Lööpeissä ja etusivuilla näkee kyllä silloin tällöin selvää harhaanjohtamista, joka saattaa paljastua sitten kun lukee varsinaisen jutun kriittisesti. Esim. että EU olisi kieltämässä grillauksen.

Lähteinä voidaan käyttää toisia iltapäivälehtiä, lehden omaa nettigalluppia tai jonkun julkkiksen kirjoittamaa kirjaa.

On aika käsittämätön väite, että jonkun henkilön maine olisi ainoastaan lehdistön rakentama.



Ei ainoastaan...

Lehdistö voi kyllä pyrkiä rakentamaan jostakusta myönteisen tai kielteisen kuvan, kumpi vaan sopii sen tarkoituksiin paremmin.

edit: quottaus
Avatar
#255 • • Edited Kosmonaut Guest
...
Avatar
#256 • • Ana-- Guest

Kuten joku on jo varmaan maininnut, näteimmät tytöt eivät ole julkisuuden henkilöitä vaan yleensä tavallisia kuolevaisia..mutta jos julkkiksista pitää nimetä kolme niin ne tulevat tässä:

Alyssa Milano (Kuvassa oikealla)
http://server5.uploadit.org/files/kosmonaut-Milano.jpg



höh, mä en kyl ihan ymmärrä et miten kaikki aina innostuu tosta
milanosta, mun mielestä se on aika keskenkasvusen ja pikkasen ärsyttä-
vänkin näkönen. Toi kaikista vasemmanpuoleisin tyttö noista on
ehdottomasti tuhatkertaa ihanampi :heart:
Avatar
#257 • • J Raninen Guest

Toi kaikista vasemmanpuoleisin tyttö noista on
ehdottomasti tuhatkertaa ihanampi :heart:


Mä allekirjotan myös tämän. Oikeestaan suurin syy, miks sitä Charmedia tulee katottua..
Avatar
#259 • • serotonot Guest

Toi kaikista vasemmanpuoleisin tyttö noista on
ehdottomasti tuhatkertaa ihanampi :heart:


Mä allekirjotan myös tämän. Oikeestaan suurin syy, miks sitä Charmedia tulee katottua..


Yhdyn tähän kuoroon
Kyl toi Holly Marie Combs on noista ehdottomasti kaunein.