2 esteettisyys
3 kauneus
tossa mun "mittari":D
....ja kyl mä ymmärrän mitä miehet näkee janinassa.:D
....tosin jos mennään haukkulinjalle, niin Heidi Willmania en voi sietää lainkaan. On VÄHÄN turhan teennäinen.
293 posts, 15 pages, 40,099 views
1 älykkyys
2 esteettisyys
3 kauneus
tossa mun "mittari":D
...ja kyl mä ymmärrän mitä miehet näkee janinassa.:D
Originally posted by serotonot
Ennen sitä ihmistä luulin etten koskaan hankkisi lapsia tai menisi naimisiin, mutta niin vain tilanteet muuttuu.
Älä ny loukkaannu, mutta toi on melko kornia ajatella tolla tavalla :001:
Onhan se nyt helvetin härskiä kun joku äijä jonkun muijan nähtyään miettii: "hmm... hän olisi erittäin sopiva ja hyvä äidiksi, MINUN lapsilleni!"
Mitä omahyväisyyttä. Muah hah hah hah hah!!!!! :D Tavallaan jopa ihailtavaa ja autenttista barbaarista ajattelua.
Like I said, don't break your balls over this.
....tosin jos mennään haukkulinjalle, niin Heidi Willmania en voi sietää lainkaan. On VÄHÄN turhan teennäinen.
Mainittakoot vielä, että about kymmenen bileissä aktiivisesti käyvää tyttöä saisivat halutessaan paikan mun silkkilakanoiden välistä.........tai niiden päältä!
Väitteesi siitä, ettei Tuomola heilauta viisaria...huh, et voisi olla kauempana totuudesta. Siinä on yksi Suomen kauneimmista naisista ehdottomasti.
Henk koht olen sitä mieltä, että janina on hirveä lehmä. Rintojen alle voisi laittaa vaikka kynäpaketin eikä yksikään tippuisi
Olenko minä vain tekopyhä sanoessani, ettei minua oli rintojen koostumus koskaan tuolla tavalla kiinnostanut?
Kyllä se kauneus aika paljon tulee sisältä, sanotaan mitä sanotaan.
Sen isä on japanilainen ja äiti tanskalainen, poikaystävä Che Guevaraa muistuttava meksikolainen. :D
Erikoisen kauniit, ei mitään kansalllisuutta edustavat kasvot. Jotenkin universaalisti kaunis.
Eri kansojen välisistä liitoista syntyvät lapset ja ihmiset tuntuvat olevan poikkeuksetta kauniita? Minulle on pinttynyt tällainen käsitys ja käytännön kokemuksen vahvistava mielikuva. Miksi näin?