angelina jolie & kylie minogue
uh.. :D
293 posts, 15 pages, 40,065 views
1. (yx pimu joka oli siinä yhdessä X-Files jaksossa, jossa ne pelas sitä viruaalitodellisuus taistelu peliä johon sitten mulder ja scullykin lähti mukaan, eli siis se muija joka vietiin rosikseen kuulusteltavaksi, koska siitä oli tehty se 3-d mallinnus siihen peliin, jos joku tietää nimen niin please replyä jos siitä vaikka löytyis enemmän kuva materiaalia jostain:)
2.Janina Frostell
3.Anna Kourimuakowaa
no noi kaks olen päässyt näkemään sillai oikein läheltä ja vaikuttivat luonnossa vähintään yhtä hyviltä kuin kuvissa;) Varsinkin Anna teki vaikutuksen mukavan snobilla olemuksellaan tosin hänen seurassaan ollut sergei lannisti lähentely yritykseni..
Erittäin herkullisen näköinen ja oloinen tsubu.
1. (yx pimu joka oli siinä yhdessä X-Files jaksossa, jossa ne pelas sitä viruaalitodellisuus taistelu peliä johon sitten mulder ja scullykin lähti mukaan, eli siis se muija joka vietiin rosikseen kuulusteltavaksi, koska siitä oli tehty se 3-d mallinnus siihen peliin, jos joku tietää nimen niin please replyä jos siitä vaikka löytyis enemmän kuva materiaalia jostain:)
Pakko lisätä omiin listoihin Jasmin Mäntylä, joka on ainaki telkkarissa pyöriny melko tiuhaan tos viime aikoina. Erittäin herkullisen näköinen ja oloinen tsubu.
..ja fiksu kuin mikä!
Oma kulta on yhä edelleen ykkönen!
Aiku ihQuu! :mad:
..ja fiksu kuin mikä!
Mielestäni aikas karsea tapaus. Niin feikki kuin olla ja voi... Mikä siinä on aitoa ja sellaista joka miellyttää silmää? Mä en ainakaan näe sitä juttua?! Jos joku vois sen mulle kertoa?
Jaa.. en tiedä ku en tarkemmin tunne. Sä varmaan voit vähän valaista asiaa, ku tuntuu et sul on tarkempaa tietoa?
Edelleen topicin otsikko on et "kauneimmat" eli ei siinä millään aitoudella ole mitään tekemistä.
Kannattaa selata keltaisen lehdistön julkaisuja parin viimevuoden ajalta, niin huomaat mitä tarkoitan.
Mutta jos ihminen tekee itsestään totaalisen urpon koko kansan edessä, niin minun silmissäni hänen viehätysvoimansa ja samalla koko kauneutensa romahtaa.
Mä en ainakaan uskois tippaakaan mitä niissä lehissä lukee. Eiks niitten toimintaperiaate muistuta kaupallisia radiokanavia, eli suomeks sanottuna "pelkkää paskaa mikä myy"?
mikä helvetin teiniuho teillä itäsuomen dj-ihmeillä on menossa, hirvee dissaus topikista toiseen :001: