Kauneimmat tsubut Top 3

293 posts, 15 pages, 37,162 views

Avatar
#61 • • ---[-]--- Guest
1 älykkyys
2 esteettisyys
3 kauneus

tossa mun "mittari":D

....ja kyl mä ymmärrän mitä miehet näkee janinassa.:D

....tosin jos mennään haukkulinjalle, niin Heidi Willmania en voi sietää lainkaan. On VÄHÄN turhan teennäinen.
Avatar
#62 • • LindaGP Guest


1 älykkyys
2 esteettisyys
3 kauneus

tossa mun "mittari":D


Erinomainen mittari. Nostan sinulle olematonta hattuani, jos todellakin ajattelet noin.

...ja kyl mä ymmärrän mitä miehet näkee janinassa.:D


Miksei naisetkin...?
Avatar
#63 • • Ryvon DJ Guest

Originally posted by serotonot
Ennen sitä ihmistä luulin etten koskaan hankkisi lapsia tai menisi naimisiin, mutta niin vain tilanteet muuttuu.



Älä ny loukkaannu, mutta toi on melko kornia ajatella tolla tavalla :001:
Onhan se nyt helvetin härskiä kun joku äijä jonkun muijan nähtyään miettii: "hmm... hän olisi erittäin sopiva ja hyvä äidiksi, MINUN lapsilleni!"
Mitä omahyväisyyttä. Muah hah hah hah hah!!!!! :D Tavallaan jopa ihailtavaa ja autenttista barbaarista ajattelua.
Like I said, don't break your balls over this.
Avatar
#64 • • Edited Vesa Guest
...
Avatar
#65 • • serotonot Guest




Älä ny loukkaannu, mutta toi on melko kornia ajatella tolla tavalla :001:
Onhan se nyt helvetin härskiä kun joku äijä jonkun muijan nähtyään miettii: "hmm... hän olisi erittäin sopiva ja hyvä äidiksi, MINUN lapsilleni!"
Mitä omahyväisyyttä. Muah hah hah hah hah!!!!! :D Tavallaan jopa ihailtavaa ja autenttista barbaarista ajattelua.
Like I said, don't break your balls over this.




En toddellakaan loukkaannu :)) lähinnä hyvin huvittuneena luin. Olen tuon ihmisen kanssa viettänyt nimittäin viimeisen reilun vuoden yhteiseloa jonka aikana nuo tunteet ovat heränneet. Välillä on ollut vaikeaa, mutta tuntuu sanoinkuvaamattoman upealta että vaikka ollaan käyty läpi aikamoista kaaostakin, mitä en nyt tässä rupea erittelemään, on olo edelleen kuin vastarakastuneella. Ajattelin aiemmin ettei ketään ihmistä voi jaksaa koko elämäänsä, mutta entä kun siihen ihmiseen rakastuu päivä päivältä enemmän..?

Omahyväistä kyllä ehkä, sillä olen hänen kanssaan vaikeuksista huolimatta niin onnellinen etten vaihtaisi keneenkään naiseen maan päällä, enkä mä halua sitä onnea päästää luotani pois :D
Avatar
#66 • • J Raninen Guest


....tosin jos mennään haukkulinjalle, niin Heidi Willmania en voi sietää lainkaan. On VÄHÄN turhan teennäinen.


Eikä ilmeisesti mikään kerroksen kirkkain lamppu. Missivalinnan aikaan eräs Heidin entisen opinahjon Palokan koulun opettajista totes vaan, että "onhan se hyvä, että Heidikin jossain pärjää.."
Avatar
#67 • • Tapi T Guest
Kauniita naisia on maailman sivu, joten en niitä tässä jaksa luetella. Oma ehtoton numero uno on jo vuosia ollut Katie Holmes (Joey Dawson's Creekissä).

Mainittakoot vielä, että about kymmenen bileissä aktiivisesti käyvää tyttöä saisivat halutessaan paikan mun silkkilakanoiden välistä.........tai niiden päältä!
Avatar
#68 • • LindaGP Guest


Mainittakoot vielä, että about kymmenen bileissä aktiivisesti käyvää tyttöä saisivat halutessaan paikan mun silkkilakanoiden välistä.........tai niiden päältä!



No helkkari! Mikset aikaisemmin ole maininnut niitä silkkilakanoita? :001:
Avatar
#69 • • ville Guest


Väitteesi siitä, ettei Tuomola heilauta viisaria...huh, et voisi olla kauempana totuudesta. Siinä on yksi Suomen kauneimmista naisista ehdottomasti.



Nimenomaan kaunis, mutta ei se vielä viisaria heilauta =)

Tuomolan imagolla/ulkonäöllä on myös varsin mielenkiintoinen historia. Missiaikoina hän taisi seurustella jonkun maalaisjussin kanssa, se oli "se oikea", tuomolan hiukset oli pitkät, esiintyminen epävarmaan ja kokonaisuus toi mieleen juuri sen elovenatytön.

Sitten tuomola taisi eksyä paparazzin listoille ja homma muuttui kertaheitolla. Hiuksista lähti 50% pois, poikaystävä jäi kun tikku paskaa* ja vaatteiden kangaspinta-ala romahti. Sitten vielä aimoannos esiintymiskoulutusta, niin saadaan tuomola joka hieman sai viisarin värähtämään.

Toisaalta aivan viimeaikoina tuomola on näyttänyt taas muuttavan imagoa. Hiukset ovat saanneet pituutta, mahaakin on vähän tullut ja vaatteet jopa peittävät jotakin. Enää ei kyllä viisari aivan samalla tavalla värähtele.

Kokonaisuudessaan tuomola on kuitenkin misseistä mielestäni seksikkäin ja muutenkin varsin edustava muiden massamissien joukossa.
Avatar
#70 • • milla Guest
mä en käsitä kuinka tuomolasta on sellanen halåå tääl suomes ku on. mä en lämpee _yhtään_. aivan persoonottoman näkönen, ei todellakaan yhtään erikoinen, eikä lähelläkään suomen kauneinta imo.
Avatar
#71 • • vaavu Guest
On todella vaikea sanoa mitään tiettyjä kauniita henkilöitä. Valokuvien ja television naiset eivät myöskään voi nousta kovin korkealle ranking-listassani, sillä tilanne on aina jossain määrin lavastettu. Sopivalla valolla, meikkauksella, vaatteilla ja asennolla saadaan ihan keskinkertaisen näköinenkin tsubu näyttämään todella hehkeältä. Lisäksi julkisuudessa luodaan välillä turhaa seksikkyyshypetystä naisten ympärille, jotenkin ehdollistetaan sille että tämä henkilö varmaankin aina herättää tietynlaisia mielikuvia. Siksi oikeastaan pitäisikin ottaa lähinnä esimerkkejä vain sellaisista henkilöistä joita on nähnyt elävässä elämässä.

Mitään top3-listaa en kyllä pysty sanomaan, koska mielipiteet vaihtelevat suuresti ajan ja tilanteen mukana. Yksi tapaus on kuitenkin mainitsemisen arvoinen: mun tiistaina ensimmäisen lapsensa synnyttänyt serkku. Käytiin keskiviikkona vierailulla naistenklinikalla, ja täytyy kyllä sanoa että mun serkku siinä tilanteessa, pikkuruinen tyttövauva sylissä, hakkasi kaikki pyntätyt cosmomallit mennen tullen. Synnytyksestä riutuneena ja kalpeana, ilman mitään meikkiä ja niissä kamalissa sairaalapyjamissa - ja siltikin mun serkku näytti todella kauniilta.

Kyllä se kauneus aika paljon tulee sisältä, sanotaan mitä sanotaan.
Avatar
#72 • • Quu Guest




Henk koht olen sitä mieltä, että janina on hirveä lehmä. Rintojen alle voisi laittaa vaikka kynäpaketin eikä yksikään tippuisi



Imho tää on kyllä jo aika paksua lätkänpelaajaläppää. :eek:

Olenko minä vain tekopyhä sanoessani, ettei minua oli rintojen koostumus koskaan tuolla tavalla kiinnostanut?
Avatar
#73 • • kimik Guest
joo, ei kyl tuomolat ja willmannit napostele...naapurin bulldogistakin sais parempaa jälkee joku maskeeraaja ;)
Avatar
#74 • • JussiS Guest


Olenko minä vain tekopyhä sanoessani, ettei minua oli rintojen koostumus koskaan tuolla tavalla kiinnostanut?


Et välttämättä, mun tutkimusten mukaan miehet jakautuu tissimiehiin ja peppumiehiin. Itse kuulun ehdottomasti tissimiehiin, tosin itselle koko ei ole niinkään tärkeä kuin muoto ja kiinteys.
Avatar
#75 • • Nadifa Guest


Kyllä se kauneus aika paljon tulee sisältä, sanotaan mitä sanotaan.


Olen samaa mieltä.Ulkonäkö on kuitenkin loppupelissä vain se kuori ja "houkutin", tottakai sillä on väliä, että osaa pitää itsestään huolta ja ottaa näin myös muut huomioon. Kuitenkin ihminen, joka on sinut itsensä kanssa oli minkä näköinen tahansa henkii ulospäin kauneutta, itsevarmuutta ja positiivisuutta ja näin todennäköisesti luo itsestään positiivisemman kokonaisuuden, kuin tälläytynyt "kauneuskriteerit" täyttävä nainen. Sen huomaa esimerkiksi monista rakastuneista ihmisistä. Muutenkin liiallinen tälläytyminen saattaa jopa pilata kauniin ihmisen. Kauneus on myös luonnollisuutta. Vaikkakaan en minä, tai varmaankaan harva muukaan voi kieltää, etteikö ulkonäöllä olisi kuitenkin oleellinen merkitys. Kauneimpia tsubuja on pilvinpimein, mutta sanottakoon vaikka ylläolevan keskustelun pohjalta, että Karita Tuomola hakkaa Heidi Wilmannin mennen tullen.
Avatar
#76 • • Karo Guest
Kuten täällä on jo mainitukin, niin kauneus syntyy paljolti myos itsevarmuudesta ja tavasta olla. Itselläni lista menisi jotenkin näin:

1. Suomalainen punkkaritytto jonka nimeä en muista: uskomattoman kauniit (hieman eksoottiset) kasvot ja ryhti ja tapa, jolla hän kantaa itsensä. Koko olemus henkii ylvästä jaloa kauneutta. Huolimatta esim. niittirotsista ja maihareista. Usein jos on kaunis pää ja kasvot, niin irokeesi tuo niitä naisilla kauniisti esille.

2. Eräs tanskalainen tytto, johon olen hiljan tutustunut täällä Køøpenhaminassa. Sen isä on japanilainen ja äiti tanskalainen, poikaystävä Che Guevaraa muistuttava meksikolainen. :D
Erikoisen kauniit, ei mitään kansalllisuutta edustavat kasvot. Jotenkin universaalisti kaunis. Lisäksi fiksu ja hurmaava, valaisee baarin/bileet läsnäolollaan. Kerää aina huomion osakseen. Olen puhunut monien miesten kanssa hänestä, ja kaikki pitävät häntä poikkeuksellisen kauniina. Ekstrana korkeat poskipäät (niinkuin minullakin...), jotka ovat yleensä kauniit naisilla.

3. Monet mallit, joista yhtenä kauneimmista Helena Christensen.

Jostain syystä kauneimmat ovat mielestäni useimmiten tummia (niinkuin minäkin, heh). Misseistä en niin välitä, mutta Suvi Miinalalla oli kauneutta ja pohjoista karismaa.


Miehistä sen verran, että komeista/seksikkäistä miehistä heti äkkiseltään tulisi mieleen:

1. Johnny Depp
2. Ewan McGregor (tämän mielipiteen jakaa varmaan suurin osa plattarin naisista!)

Suomalaiset miehet ovat mielestäni jotenkin liian pyoreita, jotenkin piirteettomia, tai sitten liian lapsenkasvoisia.
Pidan enemman esim. tanskalaisista tai hollantilaisista Miehistä, joilla on terävämmät piirteet ja mukava parransänki. Niitä täällä Køpiksessä riittää ihailtavaksi. Ah! :D
Avatar
#77 • • Mrrshan Guest
Parransänki on kammottava imho.
Ante

Posts: 16

#78 • • Ante


Sen isä on japanilainen ja äiti tanskalainen, poikaystävä Che Guevaraa muistuttava meksikolainen. :D
Erikoisen kauniit, ei mitään kansalllisuutta edustavat kasvot. Jotenkin universaalisti kaunis.



BINGO!

Eri kansojen välisistä liitoista syntyvät lapset ja ihmiset tuntuvat olevan poikkeuksetta kauniita? Minulle on pinttynyt tällainen käsitys ja käytännön kokemuksen vahvistava mielikuva. Miksi näin?

BTW, parransänki on vain välivaihe!
Avatar
#79 • • Felis Guest


Eri kansojen välisistä liitoista syntyvät lapset ja ihmiset tuntuvat olevan poikkeuksetta kauniita? Minulle on pinttynyt tällainen käsitys ja käytännön kokemuksen vahvistava mielikuva. Miksi näin?


No, mä tunnen lukuisia vastaesimerkkejäkin, mutta onhan geenien sekoittuminen terveellistä, sehän on selvä.

Nyt kun kaikki uroot on täällä levitelly kauneuskäsityksiään, niin tuli mieleen, kun luin tossa aikaisemmin pikkusiskon Cosmopolitania, jossa eri maiden Cosmopolitanin toimittajat kertoivat, mitä paikalliset miehet pitävät seksikkäänä. Siellä oli sitten listattu kaikkea kasvon muodosta hiusten pituuteen, kunnes Kiinan kohdalla luki vain yksinkertaisesti: älykkyys. Siellä koulutetut naiset ovat kaikkein halutuinpia. Epäilemättä tämä kuvaa vain kaupunkilaisten aivoituksia, mutta olisiko tässä silti selitys mun pitkäaikaiseen Kiina-maniaani? Mähän olen vielä kiinalaiseksi hyvän pituinen! ;)
Avatar
#80 • • funkyboy Guest
1. Tyra Banks
2. Halle Berry
3. my secret fantasy...:)