Eläimet

150 posts, 8 pages, 24,032 views

#41 • • cajwirman Guest

..mul on kax imumonnii..:017:
..olis varmaa koira (afgaani), jos en olis allerginen eläimille :(

..p.s. Mixa..Jassi on kyl aika kiva..muisuttaa isäntäänsä :003:

Mulla on vanhempien luona afgaaneja neljä......Kaikki loistavia tyyppejä.

Sekä yksi american cocker, sekä yksi maltankoira, mutta kaikki seitsämän, aivan rakkaita.
#42 • • ---[-]--- Guest

Mulla on vanhempien luona afgaaneja neljä......Kaikki loistavia tyyppejä.

Sekä yksi american cocker, sekä yksi maltankoira, mutta kaikki seitsämän, aivan rakkaita.

Maltankoira se meidän Jakkiskin on...:)
#43 • • Ana-- Guest

Mun mielestä eläimillä tulisi olla jotain oikeuksia. Moni pitää eläinkokeita itsestäänselvyytenä, mut harva osaa kuvitella oman jessen (ei tarkota sua jesse:D ) jonnekin kokeisiin. Toki ihminen voi mun puolesta testailla jollain rotilla, mut sit ku mennään inhimillisempiin rotuihin, ni suhtaudun vähän varauksella.

Mwahaha =DD LOL.. Voi jeesus...
#44 • • Ana-- Guest

Mulla on yks vanha kissa. Ei kuitenkaan niin raihnainen vielä.

Kaikkein parasta on, kun se käpertyy syliin kehräämään. Jos sitä tökkii kepillä, niin se murisee.

Tyyrishän tuo on pidemmän päälle, mutta on se sen arvoinen. Pysyypähän hiiret poissa.

Se muuten osaa aivan ällistyttäviä temppuja. Joskus se keittää kahvit pyydettäessä, ja se osaa myös kokata. Tradenomi siitä pitäis tulla muutaman vuoden päästä.

Onk teillä näin hienoa kissaa?

oon kuullu et oot eläimiinsekaantuja :(
#45 • • Ana-- Guest
Ja sitten vielä sananen aiheesta: Meillä on ollut ajan saatossa
useampikin elukka, joista lähes kaikki ovat elossa. Siskolla
oli aikoinaan kani ja akvaario, mutta molemmista on jo aika
jättänyt. Sen jälkeen meille hankittiin ensimmäinen koira, Roosa,
kultainen noutaja. Roosa oli muutaman vuoden kun taloon tuotiin
Roosalle kaveriksi toinen, mustanenäinen ja pirteä kultsu Iida.

Iida ja Roosa saivat vielä kaverikseen äidin uuden miehen koiran,
Rikun, unkarinpaimenkoiran (mudin), joka on äkäinen, musta
ja kiharakarvainen. Grumpy old fella. Ja tämä on vasta alkua..

Äiti päätti ostaa itselleen hevosen, ja ratsastusleirillä adoptoi
viereiseltä "maatilalta" viitisen kaltoin kohdeltua, sekarotuista
pentua, joista kolmelle saatiin uusi koti, kaksi jäivät meille, Pietari
ja Typy. Ensimmäisen kiiman aikana joku katsoi viisi minuuttia
muualle ja pam, Typy oli paksuna. Muutamaa kuukauta
myöhemmin Typy saa kahdeksan pentua, joista viisi saatiin
myytyä, ja meille jäi kolme. Nyt siis talouden eläinsaldona on
kahdeksan (sic) koiraa ja yksi jumalattoman kokoinen hevonen
nimeltään Goljat. Voitte arvata sen haukkumisen määrän, kun
joku tulee kotiin... Toisaalta, olen varma siitä, että meillä on ehkä
maailman onnellissimmat koirat, niillä on oikea lauma ja pihalla
hyvin tilaa juoksennella ja riehua, asumme nimittäin
omakotitalossa missä on ihan mukavasti (aidattua) pihaa. Koi-
rien ulkoiluttaminen sujuu ovenavauksella.
#46 • • ---[-]--- Guest

Mwahaha =DD LOL.. Voi jeesus...

Sun tunteettomuudelle ei näytä löytyvän mitään rajoja...onnea!
#47 • • Zeta Guest
Meillä on ollut kissoja aina enemmän tai vähemmän, ja parinkymmenen vuoden oleskelu kissojen seurassa on jättänyt ns. jälkensä minuun. (tjeu: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Zzeta&image_id=223926)

On meillä ollut koiriakin, mutta aika turhanpäiväisiä otuksia ovat kissoihin verrattuna. Ei tipu respectiä piskeille.

Jos saisin toiveen hyvältä haltiattarelta, toivoisin muuttuvani kissaksi.
Vois vaan nukkua päivät pitkät ja haistattaa kaikelle muulle turhalle. :D
#48 • • George Shield Guest
Meiltä puolestaan löytyy 6-vuotias vanhaenglanninlammaskoira uros (Ride) sekä 2,5-vuotias sekarotuinen narttu (Manta), jossa on ilmeisesti welsh corgia ja lunnikoiraa.

Varsinainen parivaljakko... :D
#49 • • wegas Guest

ja tyttöystävän (IHANAT!) kissanpennutkin luovutettiin juuri pois :(

http://nitecity.kicks-ass.org/misc/kittens/

meil on aikalailla samannäköinen kissa ku toi mustavalkoinen pentu noissa kuvissa,(paitsi et suun alla on hieman mustaa) ja hieman vanhempi tietty..
ei oo kuvaa jota vois näyttää,mut yhdennäköisyys on silti hämmästyttävä..:)
#50 • • phanatic Guest

Originally posted by Mixa
Mun mielestä eläimillä tulisi olla jotain oikeuksia. Moni pitää eläinkokeita itsestäänselvyytenä, mut harva osaa kuvitella oman jessen (ei tarkota sua jesse ) jonnekin kokeisiin. Toki ihminen voi mun puolesta testailla jollain rotilla, mut sit ku mennään inhimillisempiin rotuihin, ni suhtaudun vähän varauksella.

Miksi koira olisi inhimillisempi rotu kuin rotta, veikkaan että molemmat tuntevat kipua ja pelkoa.
#51 • • Edited upee Guest
no hupsista
#52 • • Edited te i nie m mi Guest

Tykkään kääpiövillakoirista.

Semmonen ois kiva. Musta.

niin munkin mielestä. tai ehkä kaksi. nimiltään: maito ja viili.

mulla on noin ninkun periaatteessa kissa nimeltä väinö. se on maailman paras kissa. se kuolaa, korisee ja rakastaa. ja kukaan ei voi olla rakastamatta sitä.
mutta se asuu aika kaukana koska maalla sen on parempi olla.

nyt on tullu lähiaikoina ihan kamala halu saada joku elävä mitä voisi kuljettaa esim piuhan päässä ulkona. marsuista ja kaneista ja muista sellaisista millä on joku oma rajattu häkki tms en oo oikein koskaan välittänyt.. ehkä se tosin johtuu siitä, et ne häkit pitäis aina siivoo.
#53 • • ---[-]--- Guest

Miksi koira olisi inhimillisempi rotu kuin rotta, veikkaan että molemmat tuntevat kipua ja pelkoa.

Inhimillisemmällä tarkoitan lähinnä ihmismäisempää, jonka eleet yms. ovat lähellä meitä. Tosin ei se varmasti kipuun vaikuta...kaikkihan me sitä tunnemme...
#54 • • Tapi T Guest
Multa löytyy 7v. kollikissa Picasso. Turkki on mustan/harmaan kirjava, pituus nenästä hännänpäähän n. 70cm, painoo about 7kg. Talvisin Herra pääsee lihoamaan, koska se ei oikein viitti olla ulkona kylmässä.

Lempiharrastukset ovat lintulaudan katselu mun kirjoituspöydällä maaten, laserpointterin perässä ravaaminen, sylissä istuminen, kehrääminen, naapurin kissojen kanssa seurustelu ja syöminen.

Ruokaa uppoaa n. 400g päivässä, lempiruoka on raaka porsaan sydän!
:D

pikkukissat o mun juttu

Terveisii Tukholmasta. Siel oli hyvii!
#55 • • lelle Guest

nyt on tullu lähiaikoina ihan kamala halu saada joku elävä mitä voisi kuljettaa esim piuhan päässä ulkona.

mennään katsos hakemaan niitä minisiilejä. ^_^
#56 • • irokeesi Guest
Meil oli koira, sellai pieni ja pippurinen (paino jotai 70kg). Mutta eihän mikään kestä ikuisesti, eli kesällä sitä ei enää ollut.

Meikän feivöritti-örkki on ehdottomasti kummituseläin, aika kyylä se on mut hauskan näkönen:

kuva1.jpg

Kattoo toimiiko kuva... sori et piti toi kuva laittaa tohon mut kukaa ei kuitenkaa ois mitää linkkejä katellu.

Lisää kuvia hepuista on http://irokeesi.daug.net/tarsius

Metka vempula, eikö? :004:
#57 • • ricebowl Guest
Mun lemppari on kissakarhu. Ihana köllöttelijä. Se on semmonen "isohkon koiran kokonen"(?), ulkonäöltään hieman ahman näkönen, luonnoltaan utelias ja laiskiaisen tapaan rauhallinen. Ekaa kertaa näin tämmöttisen elikon Toyota world of wildlife:ssä jossa yks semmottinen päätti tutustua erääseen kuvausryhmän jäseneen paremmin kiipeämällä sen päälle. Jäi toviksi hengaamaan olalle. :D Mahtavia!!
#58 • • murQla Guest

noutaja? huh, jos saat ikinä hankittua koiran niin hanki sellainen jollaon luonnetta, ei tuollaista vätystä jaksa katsoa kovinkaan kauaa.

nimim. "Terrierit on kuninkaita"

juu terrierit rokkaa, meitsi hommaa viel joskus jack russelin
#59 • • Napoleon Guest

Heh, kyseessä on mun lisko, berberiskinkki siis. Riittänee, et mä osaan hoitaa sitä :)

Syyd o tosi jees kaveri tod... :D

P.s. Liskot on jees lemmikeit... esim. jos berberilt tippuu jalka niin siihen kasvaa pian uusi ja sisiliskollekkihan kasvaa uus häntä jos se putoo :p

Itellä on Vihersilmägekko nimeltään Jorma ja koira "malliltaan" bokseri ja nimeltään Poku. 2 1/2 vuotias energiapakkaus... ja boksereiden pitäis rauhottuu "hiukan" joskus 5-6 vuotiaina eli toivoo on... :003:
#60 • • Bio Guest
Mulla on kultainen noutaja ja kyllä se onkin sellanen kultakimpale.. Kissoja en sit taas siedä ollenkaan