olen aina tullut paremmin toimeen eläinten kuin ihmisten kanssa. miksiköhän! no. joka tapauksessa sinä aikana kun asuin vanhempien luona, ehdin asua ties minkälaisten eläinten kanssa. lintuja, kissoja, kaneja, hamstereita, hiiriä, kaloja, rapuja, vesiliskoja ja ajoittain hoidossa koiria ja erinäisiä jyrsijöitä. akvaarioita oli muutamia sisätiloissa ja ulkona kesäisin pihalampi. :) unohdinkohan jotain. hevoset ovat myös <3. kaikki eläimet ovat kyllä ihania! (joo joo ihan kaikki)
tällä hetkellä samasta taloudesta kanssani löytyy 70 litran akvaario ja kolme kämppiksen omistamaa hirviömarsua. viikon päästä kommuuniimme saapuu neljä rottavauvaa.. en malta odottaa!
oma rottani, jonka itse kävin valitsemassa kasvattajan luona, on albiino laboratoriorotan näköinen punasilmä. en ole vielä päättänyt nimeä. jännittää vähän kun se on niin ihana!
olen pitkään jo haaveillut fretistä. ovat muuten aivan liian veikeitä otuksia. valloittavia. :D kissat on kivoja. lurjuskoirat on kivoja. en tykkää sellaisista koirista jotka koko ajan 'palvovat' sokeasti vieressä, ehkä sen takia kissamainen itsenäisyys viehättää.
eläinkokeet? elän siinä uskossa, että ne nykyteknologialla eivät ole tarpeellisia, joten: vastustan.
ja sit tykkään pojista ja tytöistä kans.