Jos niit alkaa pimeässä ettii ni, menee joku tovi. Sit siin surinassa ei saa nukuttuu ja jos niit ei tapa, ni aamulla on kaikki ruvella.
Tätähän mä oon just sanonu. Tossa tilanteessa sulle edullisin tapa on tappaa ne. Niin minäkin tekisin, jos se olisi minulle edullisinta. Jos helposti voin poistaa hyttysen tai kaksi kämpästäni, niin siitä sitten vain poistamaan. Ei se niin paljon suurempi vaiva ole, kuin suihkauttaminen. Mutta jos niitä on paljon, on se tappaminen huomattavasti helpompaa.
Sitähän mä olen muistaakseni filosofiatopicinpuolella kirjoittanutkin. Jos tappaminen on helpompi vaihtoehto, niin sen valitsen. Muutoin pyrin välttämään tappamista. Turha tappaminen on erittäinkin paha asia.
edit:
Eks niihin toimis joku sumute tms., jota ne ehkä säikähtäis?
Juu varmaan. Haluutko tulla kokeilee? Meillä on alakerrassa yhessä huoneessa reikä, josta ne pääsee seinän sisään, sekä jostain sieltä takan uumenista ne kans pääsee. Ai nii ja keittiössä toki on kaksi reikää, josta ne menee sinne seinän sisään. Kai ulkoakin jostain talon alta pääsee, en tiedä.
Juu, kun tuut koittamaan, niin koita siitä 5cm x 5xm reiästä mennä sinne seinän sisään ja kiivetä yläkertaan sinne mun huoneen kohdille ja suihkauta sitä rottaa.
Tai sitten istu yöllä pimeessä jokaisen niiden reiän kohdalla suihke käsissäsi ilman omaa hajuasi ja minkäänlaista ääntä.
Ja minkälaista suihketta tarkoitat? Itse en ole kuullut.
(Lisäedittiä...)
Onneksi ei nyt ole hetkeen ollut sitä rottaa. Meillä oli enemmänkin niitä, mutta saatiin metsästettyä kaikki paitsi yksi. Ja äänestä päätellen se oli tosi iso. Mut siitäkään ei oo kuulunut nyt vähään aikaan. Kun taas muutaman kuukauden päästä ilmat alkaa viilenee, uskoisin, että niitä rottia taas tulee. Voit silloin tulla kokeilemaan.