Eläimet

150 posts, 8 pages, 24,133 views

#21 • • lelle Guest
minulla on koira ja sen nimi on narkissos. sitä kutsutaan naksuksi. se on kivoin koira maailmassa.

minulla oli kissa jonka nimi oli vatkuli, mutta sitten eräs nimeltä mainitsematon kalle karvanen antoi sen pois. ;) melkein ainakin.

joo, eläimet on kivoja. ^_^

ps. mixan koira on kiva!! :)(:
#22 • • HardS Guest

Tykkään kääpiövillakoirista.

Semmonen ois kiva. Musta.

oot varmaan kade kun mul ja kertil on sellainen täällä. ;)
sen nimi on max. ja se ostettiin virosta torilta..
#23 • • e-cho Guest

oot varmaan kade kun mul ja kertil on sellainen täällä. ;)
sen nimi on max. ja se ostettiin virosta torilta..

Enpä mä kateellinen oikein mistään osaa olla, mutta olisihan mokoma kyllä aivan mainio. Sitten kun hankin moisen, se on musta ja sen nimeksi tulee Maito tai Viili. Senpä kanssa onkin sitten lokoisa päivitellä maailman huvittavuutta.
#24 • • Edited Elwira Guest
Mulla on 1kpl Dalmatialainen (Arttu) kotona... Se on sylivauva... dalmikset on aika paljon kissan ja koiran sekotus. Aivan oma persoonansa ja ei tottele käskyjä niinkuin muut koirat. Ne on hyvin itepäisiä. Sen on aina pakko tunkea sohvalle meidän väliin kun katotaan telkkaria. Elokuussa tulee toinen dalmis meidän kotiimme, kuhan se nyt syntyis vaan sieltä...
Sitten mulla on angora kani (D2) Semmonen spurgun näköinen karvakasa jota trimmaillaan aika usein ettei siitä tulis takkupalloa. Kani ja koira tulee keskenään todella hyvin toimeen ja se on kiva katella kun ne leikkii.
Olen vastaan eläinkokeita... en osta tuotteita jotka on testattu eläimillä. Se on vaan niin väärin.
#25 • • Edited Jukka I Guest

Sitten mulla on angora kani (D2) Semmonen spurgun näköinen karvakasa jota trimmaillaan aika usein ettei siitä tulis takkupalloa.

Sulla on kani, jonka nimi on "D2"? :confused:

Meniköhän multa nyt jotain ohi... :rolleyes:
#26 • • esther Guest
mun lemmikit on belgianpaimenkoira,kolme kokovalkoista kissaa, arabianhevonen, minishettisponi ja hapankorppu. Kaikki yhtälailla ihania. Miniponi varsoo ens kesänä, tiedossa sellainen säkäkorkeudeltaan alle 40cm heppa.
#27 • • ipe Guest
Elukat on kyllä ihan välttämättömyys. Niistä on seuraa ja kovallakin pakkasella on hyvä syy lähteä ulkoilemaan kun koiran täytyy päästä tarpeillensa.

Itelläni on kautta aikojen ollu seuraavia eläimiä:
kaloja, marsuja, kaneja, varis (kyllä, ihan oikeasti!), gerbiilejä, hamsteri, kissa ja edelleen koira.

5½ vuotias musta sekarotuinen narttu nimeltään Milla. Emä saksanpaimenkoira, isästä ei tietoa. Ehkä maailman kiltein ja pyyteettömin koira.
#28 • • Edited osenoko Guest

Olen vastaan eläinkokeita... en osta tuotteita jotka on testattu eläimillä. Se on vaan niin väärin.

Ehkä on paras olla puuttumatta tähän aiheeseen tässä threadissa.. eläinkokeista keskusteleminen on loputon suo. Ripsivärin testaaminen marsuilla on aika eri asia kuin AIDS -lääkkeen testaaminen apinoilla, vaikka tästäkin voidaan tietysti olla montaa mieltä. Ja tämä ei ole kannanotto eläinkokeiden puolesta eikä myöskään niitä vastaan (koska en omaa kylliksi tietoa näistä asioista).

Mut on topic : Mitä eläimiin tulee niin kaikki kissaeläimet on jalosukuisia!!

Kissataidot kunniaan!! :D

edit : selvennys eläinkokeisiin
#30 • • Jokke Guest

menetin juuri 13, melkein 14 vuotta perheenjäsenenä olleen koirani maitorauhaskasvaimelle, jonka takia se lopetettiin :(

http://nitecity.kicks-ass.org/misc/doggie/

Tiedän liiankin hyvin miten pahalta toi tuntuu. Osanottoni :(
#31 • • cajwirman Guest

pikkukissat o mun juttu

Jag har talat med min katt igen, det gör jag jämt när det blir natt igen. Men jag får inget svar, jag tror inte den kan.......
#32 • • Encoder Guest
Meillä on kreikankilpikonna. Aika hassu eläin - nähdessään oman kuvansa pleksiseinästä se rymistää armotta seinää päin. Tosi helppohoitoinen, pääasiassa vain syö ja nukkuu.
#33 • • Elwira Guest

Sulla on kani, jonka nimi on "D2"? :confused:

Meniköhän multa nyt jotain ohi... :rolleyes:

Koiran nimi on Arttu ja kani D2 joo tää on niinku yhdistelmä star wars robotista jonka nimi on... Yhdisteleppäs noi nimet. :D Ollaan star wars friikkejä ehkä... se robotti on niin söötti ja meiän molemmat elukat muistuttaa luonteeltaan kyseistä robottia paljon... Häslääjiä kun molemmat on söpöllä tavalla. Ymmärsitkö nyt? :003:
#34 • • Jukka I Guest

Ymmärsitkö nyt? :003:

Jep.. Hyvin keksitty noi nimet. :D
#35 • • ---[-]--- Guest

pikkukissat o mun juttu

certainly, sir!:cool:
#36 • • nenna- Guest
..mul on kax imumonnii..:017:
..olis varmaa koira (afgaani), jos en olis allerginen eläimille :(

..p.s. Mixa..Jassi on kyl aika kiva..muisuttaa isäntäänsä :003:
#37 • • ---[-]--- Guest

..p.s. Mixa..Jassi on kyl aika kiva..muisuttaa isäntäänsä :003:

Itsepäisyydellään, vai??? Kaunishan se on, niinkuin isäntänsäkin:D
#38 • • nenna- Guest

Itsepäisyydellään, vai??? Kaunishan se on, niinkuin isäntänsäkin:D

...jookai..ainakin se on yhtä torkkasleep jokus aamuisin kun teidät kummatkin yritttää saada ylös sängystä..:001: ..nii ja kummallakin on yhtäpitkä tukka..:D ..kaunis..no joo...ainaki Jassi..
#39 • • ---[-]--- Guest

..kaunis..no joo...ainaki Jassi..

Eläimet on kauniita......minä mukaanlukien:D
#40 • • pilde Guest
enpäs voi olla puuttumasta tähän aiheeseen vaikken yleensä täälä kommentoi ;)

noutaja? huh, jos saat ikinä hankittua koiran niin hanki sellainen jollaon luonnetta, ei tuollaista vätystä jaksa katsoa kovinkaan kauaa.

nimim. "Terrierit on kuninkaita"

ensinänki noutajia on 6 eri laija joten et voi yhden kokemuksella tuomita toisia!! :D
terv. tulevan sileäkarvasen noutajan omistaja :)

Muuten meiltä sitten löytyy 2 kissaa, Rokki & Rambo. molemmat semmosia persoonia että :D