114 posts, 6 pages, 16,568 views
Mistä tämä johtuu?
"porkkanapää"? :) ..sori..
Teinit on niin tyhmiä! :mad:
"Tommonen pieni surkea pörröpää, josta ei ole mihinkään."
...Joten annoin työille opetuksen.
Vältän baareja juuri tälläisen käyttäytymistrendin takia,
ihmisistä on tullut entistä riidanhaluisempia ja raakoja :(
tosin onhan noita joskus kuultu aivan järkyttäviä uutisia esim. siitä kuinka poliisi joutuu hillitsemään 100 päistä teinilaumaa counterstriken ( nettipeli, tiedoksi niille jotka ei tiedä ) takia.. usassahan tuokin sattui.
Mä sitten annoin tytöille kaikille 3 selkään kun piru se yksi pääsi karkuun.
tosin onhan noita joskus kuultu aivan järkyttäviä uutisia esim. siitä kuinka poliisi joutuu hillitsemään 100 päistä teinilaumaa counterstriken ( nettipeli, tiedoksi niille jotka ei tiedä ) takia.. usassahan tuokin sattui.
semmoset me teinit ollaan.... ;)
Mä sitten annoin tytöille kaikille 3 selkään kun piru se yksi pääsi karkuun.
4. vapaa kasvatus, ei rajoja, eivät ole joutuneet vastaamaan tekosistaan
Osastoa 1-3 löytyy kyllä vähän joka ikäryhmästä, ei pelkästään teineistä. Mitä kohtaan 4 tulee, niin epäilemättä siirtyminen entisaikojen nahkavyö-kasvatuksesta nykyajan pleikkari-vanhemmuuteen alkaa pikkuhiljaa tuottaa hedelmää joidenkin yksilöiden kohdalla.
Raittiudella ei ole mitään tekemistä tämän kanssa? :003:
Vältän baareja juuri tälläisen käyttäytymistrendin takia,
Jos vanhemmat ottaisivat vastuuta lapsista, mitä nykypäivän hulttiovanhemmat eivät tee, ei se Doomikaan vaikuttaisi niin. (Pitäkää provona tai nou, mutta itse äänestäisin kyllä, jos tulisi lakiehdotus luvanvaraisista raskauksista.) Itse pelasin pikkupoikana Doomin (Ja Wolfenstein 3D:n ja Spear Of Destinyn ja...) tatuoinneiksi silmäluomien taa. En uskaltaisi edes lyödä ketään. Varsinkaan päähän. Pelkäisin tekoni vaikutuksia. Vanhemmat antoivat minun pelata, mutta myös osoittivat rajat irl. He kertoivat mitä saa tehdä ja mitä ei. Virheet osoitettiin välittömästi ja niin, että sen sitten muistaa. Olen itse elävä todiste siitä, että kuria ylläpitävät vanhemmat ajavat tietokonepelien vaikutusten yli. (Tai sitten mä vaan muuten vaan pelkään väkivaltaa livenä.)
kurillisesta kasvatuksesta, jollekin kaverien vaikutuksesta ja joku on pelannut liikaa DOOMia
Ko. tapauksessa imo oli teinixien kannalta edullisempaa, että koulutuksen teki Elwira, jonka uskon olevan henkilö, joka ei ylimääräistä turpaanmätkimistä harrasta. Jossain vaiheessa teinix, jolle ei olla rajoja näytetty menee sitten jollekkin tonyhalmeelle uhittelemaan. Ja ohhoh, vakuutusyhtiössä ihmetellään että millaiset korvaukset tulee maksaa niellystä lumilapiosta.
Väkivalta ja lapsen lyöminen ei koskaan ole hyvä kasvatusmalli,