Minä olin nuorena just tollanen teinityttö! Mut mulla oli niin vikkelät jalat että pääsin aina karkuun!
propsit.
114 posts, 6 pages, 16,574 views
Minä olin nuorena just tollanen teinityttö! Mut mulla oli niin vikkelät jalat että pääsin aina karkuun!
" Olisi toi porkkanapää kaatunut vaan niin olisi ollut sille oikein"
Olen havainnut että vittuileville räkänokille kunnon avautuminen runsain ärräpäin ja uhkaavalla asenteella auttaa aina. Pitää vaan olla vakuuttava.
kyllä ne pienemmätkin osaa: kaksi n. 5-vuotiasta täysin tuntematonta poikaa huuteli mulle eilen että "vitun munaperse!" :/
Taisi olla englantia äidinkielenään puhuvat... :003:
rajaksi joku asetti meinaan 19v
:eek: MITÄ?! Itse olen kokenut Rautatieaseman vartioinnin melko tiukaksi. Kun kerrankin istuin siellä kompassilla lasien takana kyttäämässä kameroita ja näin, kun siinä tuli tappelu siinä Tunnelin Levyn vieressä siinä tasanteella ja ryntäsin pelipaikalle (matkaa 10m ja rullaportaat, ajallisesti alle 30sek.) niin olin jo auttamattomasti myöhässä, kun kaksi muuta vartijaa istui siinä sen rähisevän jätkän niskan päällä.
jopa macin vartijat, jotka vaan yritti kääntää päätä toisen suuntaan
:001: Joo... Ehkä se "ikään kuuluva" kepposten teko on kymmenessä vuodessa kohdannut evoluution. Omasta hauskanpidosta epämääräisten kommellusten kautta, omaan sadistiseen fetismiin toisten kärsimysten kautta. Riehuimme ja rellestimme kyllä. Emme rikkoneet paikkoja, emmekä ottaneet ketään kiusauksen silmätikuksi.
Koska se nyt vaan kuuluu ikään ..
Elwira oliko se rekka joka (ajoi?) päällesi, ilmassa vai ihan normaalisti maanpinnalla?
sori menee vähän offtopic mut mua jäi vaivaamaan:
Elwira oliko se rekka joka (ajoi?) päällesi, ilmassa vai ihan normaalisti maanpinnalla?
Jos vanhemmat ottaisivat vastuuta lapsista, mitä nykypäivän hulttiovanhemmat eivät tee, ei se Doomikaan vaikuttaisi niin. (Pitäkää provona tai nou, mutta itse äänestäisin kyllä, jos tulisi lakiehdotus luvanvaraisista raskauksista.) Itse pelasin pikkupoikana Doomin (Ja Wolfenstein 3D:n ja Spear Of Destinyn ja...) tatuoinneiksi silmäluomien taa. En uskaltaisi edes lyödä ketään. Varsinkaan päähän. Pelkäisin tekoni vaikutuksia. Vanhemmat antoivat minun pelata, mutta myös osoittivat rajat irl. He kertoivat mitä saa tehdä ja mitä ei. Virheet osoitettiin välittömästi ja niin, että sen sitten muistaa. Olen itse elävä todiste siitä, että kuria ylläpitävät vanhemmat ajavat tietokonepelien vaikutusten yli. (Tai sitten mä vaan muuten vaan pelkään väkivaltaa livenä.)
ja viellä pahemmalta tuntuu kun nämä hakkaaja teinit ovat saman ikäsiä kun minä......miten joku pystyy tommosee......?
Oikeastaan tästä voisi keskustella. Siirretäänkö filosofiatopicciin?
luvanvaraisiin raskauksiin
Soittelen eli spinnailet siis Kotkassa päin. Onkos siellä kunnon clubeja mis spinnailla, interested ?:)