jaardi jaardi jaa...

114 posts, 6 pages, 16,569 views

#21 • • jUSSi Guest

Minä olin nuorena just tollanen teinityttö! Mut mulla oli niin vikkelät jalat että pääsin aina karkuun!

propsit.
#22 • • Edited upee Guest

" Olisi toi porkkanapää kaatunut vaan niin olisi ollut sille oikein"

hoh mokomia, punapäät on just söpöjä.

tosta teinien agressiivisuudesta. eräs ystäväni sai oman osansa aiheesta joulupäivänä(!) kävellessään dösäpysäkin ohi, jossa huomasi nuoren miehen makaavan naama maassa. frendi meni kysymään että onko hällä kaikki ok, jolloin nuori mies nousi maasta ja alkoi sivaltamaan ystävääni mietelauseilla kuten "vittuileksä häh? haluux turpaas mitä vittua tuut kyselee vittu?!". frendi koitti selvittää olleensa vain huolissaan ko. jätkän voinnista ja kotiin selviämisestä, johon tuo em. järjen jättiläinen vastasi nyrkillä kasvoihin huitaisten. tällöin frendini läpsäytti tätä n. 15 vuotiasta kundia isällisesti avokämmenellä ja teroitti edelleen aikomuksenaan olleen vain jätkän voinnin tarkastaminen, joka johti lopulta siihen, että nuorimies huusi ystävänsä apuun, jotka kättä pitempää heilutellen innokkaasti paikalle riensivät. frendi pakeni takavasemmalle tyttöystävänsä autoon, jonka oven jenginuoret ystävällisesti potkaisivat sisään.

että hyvää joulua vaan.
#23 • • irokeesi Guest
Hmm... kyllä teinit (vaikka itsekin olen teini fyysisesti vielä vuoden, rajaksi joku asetti meinaan 19v) ovat melko rauhallisia täällä meilläpäin. Tiedä sitten mitä "ne" ajattelevat pienissä päissään meistä hiukan erilaisista... Mutta että oikein kampitaan ja ilkutaan suoraan päin näköä, huh! Mulla oli kerran dösässä selän takana pari teinityttöä jotka sitten mun reppua siinä availivat ja alkoivat ilkkumaan, mutta tytöt meni aika hiljaseksi kun niille vähän ärähdin. Tai ehkä mun valtti on se että oon tällänen pieni ja lyhyt poika ni kukaa ei uskalla aukoa suoraan päin feissiä :rolleyes:
#24 • • olliS Guest

Olen havainnut että vittuileville räkänokille kunnon avautuminen runsain ärräpäin ja uhkaavalla asenteella auttaa aina. Pitää vaan olla vakuuttava.

:001: *repeil* kiitti hannu, sain päivän parhaat naurut :D
Mut tottahan toi kyllä on!

Itselle sitä ei kyllä teinit ole tulleet aukomaan päätä, mutta käytösmalli olisi luultavasti samankaltainen, kuin esimerkissäsi.. :003: (väkivaltaa pyrin välttämään viimeiseen asti)
#25 • • Homegrove Guest
Noh, Olli oletkin noin kaksimetrinen niin se ehkä ehkäisee hiukan tuota vittuilin tarvetta palosammuttimen kokoisilta hirviöiltä. ;)
#26 • • enzyn Guest
tuntuut kummalta että tollanen vieraille ihmisille vittuilu on teinien tapa nostaa itsetuntoa ja statusta kaveripiirissä. en voi sille mitään, mutta musta on sääli ettei lapset saa olla enää lapsia ja 12-vuotiaana pitäisi osata jo ottaa vastaan aikuisille tarkoitettu maailma, rahan ja seksin arvot.

mä oon saanu suht rauhassa olla teini-idiooteilta, ainoastaan kerran, kun olin vielä lukiossa multa ja mun kaverilta tuli kolme tyttöä - yllätys yllätys - pummaamaan röökiä. ne oli meitä pari vuotta nuorempia ja tapahtumapaikka oli Rautatieaseman tunnelin Space-macin edessä. eihän meillä sitä röökiä ollu kun ei poltettu, joten tytöt kävi päälle ja yritti potkia. siinä ihan vieressä oli paljon ihan tavallista porukkaa ja jopa macin vartijat, jotka vaan yritti kääntää päätä toisen suuntaan niin kuin eivät muka huomaisi mitä tapahtuu. onneks me päästiin juoksemaan karkuun.

ittelle suurin järkytys oli ehkä se, että kaikki ympärillä oli niin välinpitämättömiä, enkä mä ollu yhtään tottunu sellaseen aggressiiviseen käytökseen vaikka koko ikänä olen helsingin keskustan katuja kolunnut...

toinen lukunsa teiniääliöiden lisäksi ovat ahdistelevat känni-ääliöt, jotka eivät osaa kunnioittaa toisen omaa reviiriä tai ruumiillista koskemattomuutta...

mistä näitä dorkia sikiää??!!
#27 • • OSC8 Guest
Koska se nyt vaan kuuluu ikään ..

Tollastahan se on ollu yks maailman sivu. Ajetaan me tandemilla, melutaan ja syljeskellään.. :003: :001:
#28 • • plink Guest
kyllä ne pienemmätkin osaa: kaksi n. 5-vuotiasta täysin tuntematonta poikaa huuteli mulle eilen että "vitun munaperse!" :/

noh, tilanne oli niin yllätyksellinen, että hyvät nauruthan siitä lähinnä sai. :)
#29 • • J Raninen Guest

kyllä ne pienemmätkin osaa: kaksi n. 5-vuotiasta täysin tuntematonta poikaa huuteli mulle eilen että "vitun munaperse!" :/

Virallista Off-topic/In-topic -rajamaata: Kuunneltiin kerran sivusta kerrostalon pihalla, kun pari myös about 5v-kersaa leikki keskenään. Toinen suuttu toiselle ja latas, että "Saatanan kaljupalli!" :D
Joskus viikkoa myöhemmin samaiset kakarat tuli aukoon päätään mulle ja kaverille, jolloin kaveri tokas siihen "Ei ees karvat kakaralla kasva ja jo vittuillaan". Veti pojat hiljaseks, eivät ilmeisesti osanneet yhdistää..
#30 • • Edited Taedium Guest

rajaksi joku asetti meinaan 19v

Taisi olla englantia äidinkielenään puhuvat... :003:

jopa macin vartijat, jotka vaan yritti kääntää päätä toisen suuntaan

:eek: MITÄ?! Itse olen kokenut Rautatieaseman vartioinnin melko tiukaksi. Kun kerrankin istuin siellä kompassilla lasien takana kyttäämässä kameroita ja näin, kun siinä tuli tappelu siinä Tunnelin Levyn vieressä siinä tasanteella ja ryntäsin pelipaikalle (matkaa 10m ja rullaportaat, ajallisesti alle 30sek.) niin olin jo auttamattomasti myöhässä, kun kaksi muuta vartijaa istui siinä sen rähisevän jätkän niskan päällä.

Mitähän vartijoita siellä macissa on ollut?

edit:

Koska se nyt vaan kuuluu ikään ..

:001: Joo... Ehkä se "ikään kuuluva" kepposten teko on kymmenessä vuodessa kohdannut evoluution. Omasta hauskanpidosta epämääräisten kommellusten kautta, omaan sadistiseen fetismiin toisten kärsimysten kautta. Riehuimme ja rellestimme kyllä. Emme rikkoneet paikkoja, emmekä ottaneet ketään kiusauksen silmätikuksi.
#31 • • naterox Guest
sori menee vähän offtopic mut mua jäi vaivaamaan:

Elwira oliko se rekka joka (ajoi?) päällesi, ilmassa vai ihan normaalisti maanpinnalla?
#32 • • Tres Guest

Elwira oliko se rekka joka (ajoi?) päällesi, ilmassa vai ihan normaalisti maanpinnalla?

:rolleyes: :018: :012:
#33 • • ilkka Guest
tää nyt ehkä sopis paremmin johonkin tappelu topikkii mut kerron kuitenkin...
olin todistajana oikeudenkäynnissä yhessä tappelusta mikä oli tapahtunut yli vuos sitten tikkurilan asemalla...20v nuori mies tuli käymmän siskon luonna keskisuomesta,nämä henkilöt+pari muuta kaverii oli kävelemässä asemalle(matkalla highlight'ii) asemalla hengailli iso lauma nuoria 15/16/17 juomassa...pari 17v nuorta ja yx vähän vanhempi jätkä rupes seuraa näitä henkilöitä ja rappusien puolessa välissä nämä nuoret ympäröivät heidät,ja rupes pyytelemään rööki jne. niillä ei ollut,ja sitten tietenkin hyökkää vaan tämän yhen 20v jätkän kimmppu,tulee nyrkki naamaa,ja sitten tulee pullo päähän toiselta henkilöltä,potkuja päähän, isompi osa porukasta poistuu kun ne kuulee et kytätä tulee,(jossain tässä vaiheessa ite tulen paikalle tyttöystäväni kanssa) anyway,tämä henkilö potkii tämän nuore miehen pään ihan verille (tässä vaiheessa oisin tietenkin ite voinut mennä välii! vaikka ei se enää ois paljon auttanut, mut ei vaan tullut mielee kun on niin isossa shokissa=/)
anyway,tämä nuori mies sai yli sata tikkii päähän,ja rikkinäisen nenän+miuta luita murtunut, tais olla jopa koomassa pari päivää,pahaa jälkee kuitenkin tuli.Ei vaan vois uskoo että miten vaarallista oikeasti on olla ulkona illalla oottamassa junaa,tämä voi tapahtua kenelle tahansa,ja se on kyllä tosi surullista=( ja viellä pahemmalta tuntuu kun nämä hakkaaja teinit ovat saman ikäsiä kun minä......miten joku pystyy tommosee......?
#34 • • Elwira Guest

sori menee vähän offtopic mut mua jäi vaivaamaan:

Eiköhän se ihan maanpinnalla ollut. :D Teki rumaa jälkeä kuitenkin... Muuta kysyttävää?
#35 • • Funkatronik Guest
Minua vähän häiritsee kun en ole aikuisiälläni ole kertaakaan törmännyt ns. oikeaan väkivaltaan ulkona liikkuessani. Jotain pientä tönimistä ja "vitun homo"-tyyppistä huutelua enimmillään mutta sitäkään ei itseeni kohdistettuna. Olen kuitenkin asunut mm. Helsingissä, Espoossa ja etenkin Järvenpäässä joka on tilastojen valossa Suomen väkivaltaisin paikka. Katuväkivaltaa olen nähnyt vain elokuvissa. Näytän kyllä sopivassa määrin mielenvikaiselta joten keskivertoteinit tuskin edes tulisivat uhittelemaan, mutta en siis todellakaan ole edes nähnyt mitään.

Nimim: Pumpulissa kasvanut?
#36 • • Felis Guest

Jos vanhemmat ottaisivat vastuuta lapsista, mitä nykypäivän hulttiovanhemmat eivät tee, ei se Doomikaan vaikuttaisi niin. (Pitäkää provona tai nou, mutta itse äänestäisin kyllä, jos tulisi lakiehdotus luvanvaraisista raskauksista.) Itse pelasin pikkupoikana Doomin (Ja Wolfenstein 3D:n ja Spear Of Destinyn ja...) tatuoinneiksi silmäluomien taa. En uskaltaisi edes lyödä ketään. Varsinkaan päähän. Pelkäisin tekoni vaikutuksia. Vanhemmat antoivat minun pelata, mutta myös osoittivat rajat irl. He kertoivat mitä saa tehdä ja mitä ei. Virheet osoitettiin välittömästi ja niin, että sen sitten muistaa. Olen itse elävä todiste siitä, että kuria ylläpitävät vanhemmat ajavat tietokonepelien vaikutusten yli. (Tai sitten mä vaan muuten vaan pelkään väkivaltaa livenä.)

Vaikka tämä saattaa olla ampiaispesän sohimista tikulla, täällä kun kaikki aina puolustavat tietokonepelien vaarattomuutta, niin uskoakseni olet Taedium oikeassa. Nykyään tietääkseni enemmistö tutkijoista ja psykologeista on sitä mieltä, että itse pelit eivät ole ongelma vaan se, jos ne ovat ainoa sosiaalisen käyttäytymisen malli, jonka lapsi saa. Siksipä juuri sinä et ole väkivaltainen, mutta joku toinen lapsi, jolla ei ole vanhemmista tietoakaan, saattaa sellaiseksi muuttua.

Mitä luvanvaraisiin raskauksiin tulee, kaikkina aikoina yhteiskuntien ongelmana on ollut se, että aina epätoivotuin luokka lisääntyy eniten. Siitä huolimatta en voi kannattaa luvanvaraisia raskauksia, sillä ei käy etukäteen mittaaminen kuka eniten lastaan rakastaa - ja siitähän kasvatuksessa pohjimmiltaan on kysymys. Köyhä ja sairas äiti voi olla parempi kuin rikas ja terve.
#37 • • Edited OSC8 Guest

ja viellä pahemmalta tuntuu kun nämä hakkaaja teinit ovat saman ikäsiä kun minä......miten joku pystyy tommosee......?

Eihän tämä enää kuulu normaaliin teini-ikään mitenkään, nuori joka tekee tuollaista on häiriintynyt tai muutoin ongelmainen (kotiolot yms vaikutukset).

Sellainen perushuutelu/haistattelu yms "perusteinimeiniki" on aika normaalia ikään kuuluvaa toimintaa (voi voi poloisia kun niiden elämä on yhtä myllerrystä :rolleyes: ), mutta suoranaiset väkivallanteot kertoo kyllä ihan jostain muusta oireilusta.
#38 • • Taedium Guest

luvanvaraisiin raskauksiin

Oikeastaan tästä voisi keskustella. Siirretäänkö filosofiatopicciin?
#39 • • Faini Guest

Soittelen eli spinnailet siis Kotkassa päin. Onkos siellä kunnon clubeja mis spinnailla, interested ?:)

Kaks kunnon klubia,

Das Boot(kesäisin) ja http://www.clubtarget.net (normaali sesonki)

meidän jengi pyörittää molemmat.
#40 • • ---[-]--- Guest
Psyykkinen oire on ainoastaan inhimillinen reaktiotapa. Älä tuomitse niitä teinejä. Syyt ovat paljon syvemmällä kuin sattumanvaraisessa käyttäytymisessä.