Mikä sinusta tulee isona?

152 posts, 8 pages, 19,314 views

Avatar
#41 • • NoStatus Guest
Musta pitäis tulla teollinen muotoilija ja diplomi-insinööri,
jos vaan jaksan puurtaa läpi molemmat koulut. Tällä hetkellä
näyttää vielä hyvältä. Tarkoituksena on erikoistua käytettävyyteen.
Avatar
#42 • • dawn_y Guest
Munsta tulee osa-aikainen edustusvaimo
ja kulttuuripalvelujen tuottaja.

Joku jakkihäkkäröiden kasvatus tiibetin
ylänköjä vastaavassa ilmastossa vois olla
kanssa ihan kasvattavaa..

-k
Avatar
#43 • • funkyboy Guest
Taivaanrannan maalari olen ja sellaisena pysyn. Mut voin mä sivuhommina tehdä jotain vaiks myyntihommia.
Avatar
#44 • • mekaanikko Guest


tai vaikka legoinsinööri



Mä muuten hain Legolle duuniin konseptisuunnittelijaks tossa taannoin. Ei kyl (ylläri) natsannut, varmaan vaan siksi kun ei ole vielä tutkintoa. =)

Näillä näkymin todennäköisintä on, että jos hyvin käy, musta tulee big shot leffatuottaja (ainakin yritys on kova =) ja jos huonosti käy niin joku ebisneskonsultti (aika lähellä on siis jo nyt mutta kun ei oikein jaksa ala kiinnostaa).

Muita unelma-ammatteja olis:

- superstara-DJ
- keksijä
- kirjailija/käsikirjoittaja
- muotoilija/arkkitehti
- hyvin toimeentuleva levykauppias (taitaa olla urbaani legenda =)
- täyspäiväinen cratedigger =D
Avatar
#45 • • hujades Guest
tällä hetkellä näyttää siltä että musta tulee isona uneton... uh

Mutta joku ihme liikehemmo musta varmaan tulee...

enkä ees haluu isoks... yhyy.
Avatar
#46 • • Edited Saskia Guest
--

Mä haluan olla isona (koti)äiti, vaimo ja kirjailija. Jos kirjailijahaave ei toteudu (markkinat on vielä epäkypsät tms.:017: ), ni sit musta tulee iso johtaja, guru, vaatesuunnittelija, legotyyppi tai uusien reality-tv -formaattien keksijä.

Luulen lasten kasvatus on varmaan tärkein tehtävä mitä omalle kohdalle luultavasti joskus sattuu, siks mä haluan hoitaa mun lapset itse (tai sitten niin et ne on osa-aikahoidossa, mieluiten mun äidin luona. Se on loistava käsittelemään muksuja). Mä ainakin haluan nähdä kun mun lapset kasvaa enkä vaan kun ne kiukuttelee mulle viikonloppuisin kun oon 50h viikossa töissä...mieluummin sitten niin et on vähän pienempi hima eikä pääse 2 kertaa vuodessa Thaimaaseen mut tietää kenen kanssa oikeasti elää...

--
Avatar
#47 • • olliS Guest


proktologi. :015:


oikeasti mun tulevaisuus ei siis kulu peräsuolitautien kiehtovassa maailmassa, vaan jollain aivan muulla erikoisalalla. (huono läppä)
Terveyskeskuslääkäriksihän mä en jää.. :rolleyes:
Avatar
#48 • • D157R1C7-4770RN3Y Guest
jurristi
Avatar
#49 • • Ana-- Guest


softaprosessi laatuguru[tm].

-- xybo



...tai äidinkielenopettaja ;)

Musta tulee isona supernigga! Rupeen mustaksi ja kasvatan
erityiset tarttumapinnat geenimanipulaatiolla sormenpäihin
ja skrätsään tiukemmin kuin kukaan. Sit mulla on iso kultakääty
kaulassa ja turkki ja naisia niin paljon, et niihin kompastuu ku
menee vessaan :017:

todellisuudessa musta tulee ehkä joku ääniäijä, tjsp.
Avatar
#50 • • Mimako Guest


Munsta tulee osa-aikainen edustusvaimo
ja kulttuuripalvelujen tuottaja.



Mä olen jo kumpaakin. Eritasoisia, yhtä aikaa kiinnostavia ja tylsistyttäviä edustustilaisuuksia riittää sekä oman että miehen työn puolesta, mutta kyllä bileet on niitä tilaisuuksista parhaita. Niissähän on tarjolla myös parhaat kulttuuripalvelut (ellei illan dj ole ihan kädestä) ;) Eikä mitään väliä kuka on missäkin ammatissa.
Avatar
#51 • • Ryvon DJ Guest


Näillä näkymin todennäköisintä on, että jos hyvin käy, musta tulee big shot leffatuottaja (ainakin yritys on kova =)



Hmm, sinänsä mielenkiintoista että valitset tuon puolen leffamaailmasta (vai oliks toi läppä?), yleensä kaikki haluaa joko ohjaajiksi (like me) tai staroiksi. Kunnioitettavaa.
Tosin mäkin voisin haluta TV-tuottajaksi, pyrkisin kehittämään täysin erilaisia (=parempia) ohjelmia kuin mitä tänä päivänä yleensä töllöstä näkee.
Avatar
#52 • • xybo Guest


...tai äidinkielenopettaja ;)



Onneks äidinkieltä en tarvitse paljoakaan työssäni ;)

-- xybo
Avatar
#53 • • mekaanikko Guest


Hmm, sinänsä mielenkiintoista että valitset tuon puolen leffamaailmasta (vai oliks toi läppä?), yleensä kaikki haluaa joko ohjaajiksi (like me) tai staroiksi.



No, sanotaanko etten panisi vastaan jos olisi mahdollista päästä ohjaajaksi, mutta tuottajapuolelle on vähemmän tunkua ja sanoisin että mun kompetenssitkin vetää enemmän sille puolelle. Plus että siis tällä hetkellä opiskelenkin tuottajaksi.
Avatar
#54 • • fc kerubi Guest




No, sanotaanko etten panisi vastaan jos olisi mahdollista päästä ohjaajaksi, mutta tuottajapuolelle on vähemmän tunkua ja sanoisin että mun kompetenssitkin vetää enemmän sille puolelle. Plus että siis tällä hetkellä opiskelenkin tuottajaksi.



Se on hyvä vaan että joku pitää taidehörhöt ojennuksessa ja aikatauluissa, perkel! :001:
Avatar
#55 • • Taedium Guest
En ole vielä varmaksi päättänyt, minkä alan työttömäksi ryhdyn.

IT-alan työtön näyttää tällä hetkellä lupaavimmalta.

No juu. Siis jos vakavoidutaan hetkeksi, niin ajattelin, että IT ala kiinnostaapi. Joku yrityspuolen guruhomma vois olla jees homma. Toinen mikä kiinnostaisi olisi myyntihommat. Puhumalla leipänsä ansaitsevana olisi lepposaa. Vaan kun olen valehtelua vastaan, niin myyjänä minulla tulisi monta ongelmaa vastaan.

Kaikkein paras duuni olisi sellainen, missä on suuri palkka, vähän vastuuta ja vähän hommia - kuhan näyttää hyvältä. (Eikä sen hyvältä näyttämisenkään niin väliä.) Ehkä siirryn politiikkaan.
Avatar
#56 • • Nudie Guest
Tällä hetkellä olen it-alan konsultti, sellaista minusta ei ainakaan isona tule... Markkinointia olen pääaineenani lukenut, mutta tuskinpa otan leipätyötä siitäkään itselleni. Kirjailijana vois olla kivaa, tai vaikkapa jonkun kivan yrityksen palkkalistoilla kouluttajana. Oma klubikin olis kiva. Vaikkapa Wienissä, Milanossa tai Lontoossa... ;)
Avatar
#57 • • D157R1C7-4770RN3Y Guest
eli IT vain viikonloppuna ja arkena jurristi buckhunter !

eli puistokemisti
Avatar
#58 • • Funkatronik Guest
Todennäköisesti pummi kun en jaksa käydä kouluja loppuun saakka (no, 2 kertaa vasta yritetty) eikä minulla ole mitään erityislahjakkuuksia että saisin oikeita töitä ilman koulutusta. Välillä tehtaissa ajamassa trukkia, välillä työttömänä. Kolmevitosena käyn jonkun työvoimatoimiston järjestämän kurssin jonka jälkeen teen jotain raskasta mutta huonosti palkattua eläkeikään saakka, mikäli siihen asti selviän.
Avatar
#59 • • kitiara Guest
vapaa taitelija :D
haluaisin oman taidegallerian.
Avatar
#60 • • Edited pakana Guest

Luulen lasten kasvatus on varmaan tärkein tehtävä mitä omalle kohdalle luultavasti joskus sattuu, siks mä haluan hoitaa mun lapset itse (tai sitten niin et ne on osa-aikahoidossa, mieluiten mun äidin luona. Se on loistava käsittelemään muksuja). Mä ainakin haluan nähdä kun mun lapset kasvaa enkä vaan kun ne kiukuttelee mulle viikonloppuisin kun oon 50h viikossa töissä...mieluummin sitten niin et on vähän pienempi hima eikä pääse 2 kertaa vuodessa Thaimaaseen mut tietää kenen kanssa oikeasti elää...



Hei whoa! i]täs oli läppä, joka ei naurattanu mun maailman tärkeintä ihmistä. Kellään myydä parempaa huumorintajua?[/iEiku vakavasti, maailmassahan on vielä toivoa. Respekt, Saskia.

Mut musta? Isona?

Ennen mä halusin laiminlyötyjen diplomaattivaimojen viihdyttäjäks, mut kokeilin sitä ja totesin homman henkenvaaralliseks

Sit mä pyrin kissanpennuks jollekin sinkkunaiselle, mut sain kuulla et ne leikataan :eek:

Säikähdyksissäni keksin, et mustahan tulee Nuori Urbaani Kuluttaja, hankin trendituoksun, citysinisen koulutuksen ja myin takapuoleni sikahintaan GWBn pääsponsorille... Siel oli kaikilla miehillä naru kaulassa, naisilla nuttura liian tiukalla ja mun tilinauhassa liikaa nollia - joka perjantai, lauantai ja sunnuntai (ja toisinaan keskiviikkonaki) oli karkkipäivä paitsi siinä kuussa kun olin joka päivä vähintään 11h officella

Totesin et kiitåshej, tää ei saleen pääty hyvin ja lähin lastaamaan banaaneja

Sitä riemua riitti kunnes lääkäri keksi et mun pissa ei kelpaa niille

...eli joutu taas myymään persettä ja hikoilen huonosti istuvassa lammaspuvussa, kunnes musta joskus 6 vuoden ja tsiljoonan sivun jälkeen tulee iso ja saan luvalla ulvoa kuuta mun oman rakkaan kanssa sillä aikaa kun pennut telmii pesässä.