Mikä sinusta tulee isona?

152 posts, 8 pages, 19,318 views

Avatar
#21 • • renni Guest
No ei, musta todennäkösesti tulee joku it-orja tai sit joku "jokapaikan höylä" ja teen kaikki turhat ja paskat työt.
Avatar
#22 • • Homegrove Guest

Musta tulee selkeesti joku konttorirotta, jonka tehtävä on jossakin henkilöstön, asiakaspalvelun, markkinoinnin ja myynnin välissä.



Näin juuri tulevaisuuteni.

Unelma olis tietenkin taloudellinen riippumattomuus, jonka ansiosta ei tarvitsisi ns. ansiotyötä tehdä enää koskaan. Voisi vaan leikkiä taiteilijaa tms. Saisin kyllä päiväni kulumaan no problem.
Avatar
#23 • • Edited MikkiHiiri Guest
Kunpa tietäis. Tällä hetkellä kaikki on vielä täys kysymysmerkki
kun pitää mennä vielä opiskelemaanki.. toivottavasti joku
asiantuntija :) tai vaikka legoinsinööri
Avatar
#24 • • Teemu T Guest
Insinööri, jos saan joskus käytyä koulun loppuun...

Ja tietenkin jonkin tason bedroom artisti/bedroom dj :)
Avatar
#25 • • Tapi T Guest


vaikka legoinsinööri


Ois muuten aivan loistava duuni. Pitäis vissiin kaivaa legot esiin ja ruveta taas treenaamaan! :cool:
Avatar
#26 • • Homegrove Guest
Kaiva ihmeessä. Legoilla leikkiminen on rakentavaa.
Avatar
#27 • • Remotion Guest
toivottavasti tasapainoinen ja sydämmellinen ihminen.
Ihminen jonka ei tarvii nuolla kenenkään persettä, eikä kenenkään mun.
Taloudelliseen tilanteeseen et tekis kiehtovaa hommaa ja jos ei nappais ni ois varaa sanoo et mua ei enää täällä näy, morjens!
Avatar
#28 • • Pete Input Guest


tai sit joku "jokapaikan höylä" ja teen kaikki turhat ja paskat työt.



Kuulostaa ihan roudarilta... :D
Avatar
#29 • • MikkiHiiri Guest


Kaiva ihmeessä. Legoilla leikkiminen on rakentavaa.



Tai sitten tuntee olevansa niiden kanssa täys palikka :)
Avatar
#30 • • Hugo Guest
todennäköisesti ja "toivottavasti" jossain it-hommissa, joista kuitenkin potkaistaan pihalle ansiokkaan 'uran' jälkeen n. 40 vuotiaana. :confused:

...sitten voi lähteä jonnkin lämpimään paikkaan vuokraamaan aurinkotuoleja tms. (vois kyl oikeastaan lähtee vaik samantien ;) )
Avatar
#31 • • bulk Guest
Sit q mä oon iso, niin mä oon 2m pitkä ja painan 150kg, eli näillä näkymin musta ei isoa taida tullakaan. ;)

Eiköhän musta tule hiukan vanhempana elektroniikkainsinööri, lopputyökin on jo hyvässä vauhdissa. Jee, insinöörit on niin mielenkiintoista sakkia... :rolleyes:
Avatar
#32 • • renni Guest




Kuulostaa ihan roudarilta... :D



Niinpä niin mut jokapaikan höyliä (orjia) tarvitaan - aina :D.
Avatar
#33 • • GodOfMoves Guest
Olen konsultti ja isona musta tulee yrittäjä isin virmaan!!
Avatar
#34 • • Ben Matlock Guest
Isona minusta tulee laaja ja painava.
Avatar
#35 • • happosepi Guest
1.5 vuoden päästä olen toivottavasti valmis insinööri ja saan jostain asiallisen työpaikan. DJ-keikkailu säilyy todennäköisesti harrastuksena ja ehkä jokunen bilekin tulee siinä sivussa järkättyä. Aion luultavasti säilyttää tämänhetkisen viikonlopputaksisuharin työni myös jossain vaiheessa toivottavasti löytyvän "alan" työn ohella koska se on mukavaa vastapainoa tietokone/toimistohommille.
Avatar
#36 • • D.Dekker Guest
oon pienestä pitäen halunnu olla avaruuspoliisi!
Avatar
#37 • • grace Guest
Kyllä mä ratsupoliisiks pienenä halusin, mutta näyttäis kovasti siltä että musta tulee sittenkin arkeologi :)
Avatar
#38 • • LindaGP Guest
Olen jo ihan tarpeeksi iso, ja aikuinenkin ainakin jossain mielessä. Ammattikin on, olen vastaanottovirkailija hotellissa, ja töitä riittää, vaikka työmotivaatio vain vähän nollan yläpuolella tällä hetkellä. Voisi jopa sanoa että v***ttaa niin ettei veri kierrä. Tulevaisuudesta en osaa sanoa mitään. Tie vie.
Avatar
#39 • • master bator Guest
Maailman valtias :D
Avatar
#40 • • Kaum Guest
Minusta tulee historiantutkija. Kai. Ehkä. Tai sitten olen loppuelämäni ajan postimies.