jos vaan jaksan puurtaa läpi molemmat koulut. Tällä hetkellä
näyttää vielä hyvältä. Tarkoituksena on erikoistua käytettävyyteen.
152 posts, 8 pages, 20,430 views
tai vaikka legoinsinööri
proktologi. :015:
softaprosessi laatuguru[tm].
-- xybo
Munsta tulee osa-aikainen edustusvaimo
ja kulttuuripalvelujen tuottaja.
Näillä näkymin todennäköisintä on, että jos hyvin käy, musta tulee big shot leffatuottaja (ainakin yritys on kova =)
...tai äidinkielenopettaja ;)
Hmm, sinänsä mielenkiintoista että valitset tuon puolen leffamaailmasta (vai oliks toi läppä?), yleensä kaikki haluaa joko ohjaajiksi (like me) tai staroiksi.
No, sanotaanko etten panisi vastaan jos olisi mahdollista päästä ohjaajaksi, mutta tuottajapuolelle on vähemmän tunkua ja sanoisin että mun kompetenssitkin vetää enemmän sille puolelle. Plus että siis tällä hetkellä opiskelenkin tuottajaksi.
Luulen lasten kasvatus on varmaan tärkein tehtävä mitä omalle kohdalle luultavasti joskus sattuu, siks mä haluan hoitaa mun lapset itse (tai sitten niin et ne on osa-aikahoidossa, mieluiten mun äidin luona. Se on loistava käsittelemään muksuja). Mä ainakin haluan nähdä kun mun lapset kasvaa enkä vaan kun ne kiukuttelee mulle viikonloppuisin kun oon 50h viikossa töissä...mieluummin sitten niin et on vähän pienempi hima eikä pääse 2 kertaa vuodessa Thaimaaseen mut tietää kenen kanssa oikeasti elää...