JOULU TULEE - oletko valmis?

294 posts, 15 pages, 56,057 views

#221 • • Taedium Guest
Permanto. Tänäkin jouluna pakko pitää lomaa. Miksei saa tulla töihin jos kerran töitä haluu tehdä?

Mä en vietä ees omii synttäreitä, saatika sit jonku parituhatta vuotta sit kuolleen häiskän, jota mä en ees tunne.
#222 • • drS Guest

Mä en vietä ees omii synttäreitä, saatika sit jonku parituhatta vuotta sit kuolleen häiskän, jota mä en ees tunne.

ei joulupukki oo kuollu!
#223 • • Taedium Guest

ei joulupukki oo kuollu!

Joo, mut se kaveri ei paljoo liikahda, ainakaa pimeellä. Mä söin Petterin.

(Tosta ulkomaalaiset diggaa ku ne kysyy "siis oikeesti syöttekste suomalaiset myös noita poroja?" - Minkä takii niitä sit kasvatettais? Ku ne on söpöjä kotieläiminä? Joten vakiovastaus: "No christmas this year, I ate Rudolph.")
#224 • • djkopernikus Guest
Onhan tuossa tapahtumassa mielestäni pieni tunnelmalataus, mutta mitä enemmän tulee ikää, niin sitä enemmän tunnelmataso menee alaspäin. Omalla kohdalla mitkään merkittävät merkkipäivät eivät saa kovin suurta mielenkohotusta aikaiseksi, ne vain ovat vähän kivempiä juttuja kuin normipäivät. Lapsille taasen esim. joulu on varsin suuri ja merkillinen päivä taruineen ja lauluineen, kiva nähdä kun muksut on jännittyneitä joulupukin tulosta ja lahjojen jaosta.
#225 • • Zapa Guest
hulluja kun alatte puhumaan joulusta jo nyt! huomiseksi luvattu +20C, eikä -20C right?
#226 • • djsakke Guest
puhutaankin jo joulusta 2007 :>
#227 • • Hempp@ Guest
JOULU???
EI SAATANA TAAS SITÄ PASKAA!

Ensin on pimeää, kylmää, loskaa ja koirankusilla keltaiseksi maalattu kadun kinosvalli.
Pimeää aamulla kun heräät klo6 lumiauran kolahdukseen, pimeää kun juot kitkerää kahvia, pimeää kun painat kohti opiskelupaikkaa hangen läpi pää jäässä ja munissa jäniksenkokoinen vaahtopallo.

Aurinko käväisee taivaalla ja sukeltaa takaisin piiloon, sitä ei tosin sisällä istuessa huomaa. Ja pimeää jälleen kun palaat kotio.

Sitten kun siihen touhuun tottuu, kadulle ilmestyy sanoja kuten "Hyvää joulua!" tai "onnelista uuttavuotta!" ja jokapaikassa rupeaa soimaan ne VITTUMAISET joulutillutukset.
Sitten porukalla on ikäänkuin haarovälit tulessa, pitää ostaa,ostaa OSTAA kuin viimeistä päivää. Sukulaisille pitää kaikille lähettää joku pirun joulukortti vaikka oikeasti ei niille mitään asiaa edes olisi.

PRKL eiih.
Voisi joku vuosi lähteä joulua pakoon vaikka Kongan saarille tms.

Ainoa hyvä puoli joulussa on ne sapuskat, tosin niidenkin hamstraamisen eteen täytyy kärsiä julmetusti täyteenahdetuissa kaupoissa joulumuzakkia jonossa kuunnellen samalla kun nirskuttelet kulmahampaitasi vitutuksesta täristen.
#228 • • _U Guest

JOULU???
EI SAATANA TAAS SITÄ PASKAA!

Ensin on pimeää, kylmää, loskaa ja koirankusilla keltaiseksi maalattu kadun kinosvalli.
Pimeää aamulla kun heräät klo6 lumiauran kolahdukseen, pimeää kun juot kitkerää kahvia, pimeää kun painat kohti opiskelupaikkaa hangen läpi pää jäässä ja munissa jäniksenkokoinen vaahtopallo.

Aurinko käväisee taivaalla ja sukeltaa takaisin piiloon, sitä ei tosin sisällä istuessa huomaa. Ja pimeää jälleen kun palaat kotio.

Sitten kun siihen touhuun tottuu, kadulle ilmestyy sanoja kuten "Hyvää joulua!" tai "onnelista uuttavuotta!" ja jokapaikassa rupeaa soimaan ne VITTUMAISET joulutillutukset.
Sitten porukalla on ikäänkuin haarovälit tulessa, pitää ostaa,ostaa OSTAA kuin viimeistä päivää. Sukulaisille pitää kaikille lähettää joku pirun joulukortti vaikka oikeasti ei niille mitään asiaa edes olisi.

PRKL eiih.
Voisi joku vuosi lähteä joulua pakoon vaikka Kongan saarille tms.

Ainoa hyvä puoli joulussa on ne sapuskat, tosin niidenkin hamstraamisen eteen täytyy kärsiä julmetusti täyteenahdetuissa kaupoissa joulumuzakkia jonossa kuunnellen samalla kun nirskuttelet kulmahampaitasi vitutuksesta täristen.

Hemppa, miksi taas tuo roolisi? Juoppohullun päiväkirja on jo kirjoitettu, ja roolisi, tapasi esittää asioita lyyrillisesti ei vain toimi.
#229 • • rewind Guest
Rn

ËDIT: En
#230 • • master bator Guest

Rn

ËDIT: En

No enpä tiedä... Kyllä sä meikästä vaikutat aika valmiilta :king:
#231 • • Taedium Guest

*avautumista joulusta*

Aika hyvin kiteyttäny mun ajatukset...

No enää kaks ja puol kuukautta siihen. Ja sit taas kolme viikkoo ja uudestaan. Hiton tuplajoulu.
#232 • • Salla Guest
olen valmis.

En tiedä johtuuko vanhenemisesta, mutta se jouluaaton rauhallisuus mikä meidän perheessä vallitsee on jotenkin mun mielestä kivaa. Ennenku ollaan oltu lapsia siskon kanssa ja mutsin veljen perheen kanssa vietettiin jouluja, oli kivaa kun oli hälinää. Nyt kun ollaan perheen kesken vaan niin on sellanen rauhallisen seesteinen meininki. Käydään saunassa, juodaan punaviiniä, istuskellaan ja jutellaan. Syödään maha liian täyteen ja mennään ehkä ajoissa nukkumaan. Perinteet on itse asiassa tosi kivoja jouluna, mennään mummin&ukin haudalle viemään kynttilöitä yms.

Tietysti pitää soitella monta puhelua illan aikana kun muru on oman perheen kanssa :heart: Joskus toivottavasti vietetään yhteinen joulu koko porukka. Nyt siihen ei vielä ole tarvetta.

Ei mua ainakaan haittaa yhtään mitkää kauppahässäkät yms. Kerranhan sitä vaan on vuodessa tossa mittakaavassa. Joulukoristeet on itse asiassa tosi kotoisia. En jaksa edes nillittää materialismista ja arvojen pilaantumisesta kun olen itse materialisti.

bring it on.
#233 • • insertxox Guest
Valmiina ollaan tekemään pitkiä päiviä töissä.
#234 • • _U Guest

Otan osaa.
#235 • • akir0 Guest
Eilen tuli kotiin joku Jotexin JOULUkuvasto. Mahtavaa!
#236 • • phear Guest
Joulu on ihan ok. Sitä edeltävät ~kaksi mainoskuukautta ovat täyttä helvettiä.
#237 • • Taedium Guest

Saako jätkä olla duunissa jouluna?!

*kateus* :crybaby:
#238 • • Hugo Guest
Jouluna tuli tosiaan oltua töissä jos se vaan oli mahdollista... Nykyään ei ole :/ (ainakaan toistaiseksi)
#239 • • insertxox Guest

Saako jätkä olla duunissa jouluna?!

*kateus* :crybaby:

Kyll vaan..tonne 23.12 päivään saakka pitäis jaksaa, sit pieni loma.
No positiivista saa paljon tunteja, ja voi ajatella tulevaa kesää matkustus mielessä. :laugh:
Joka joulu melkein sama rutiini, pikkujoulu aika hajoittaa kyll hieman. :right:

Kun ei ole mikään joulu ihminen niin se v**un säätäminen mitä porukka vetää, pistää hieman v**taa.
Täytyy tehä tätä ja tota ja sit viel toi... aarggg.... :mad:

Onkohan tehty tutkimusta miten paljon suomalaisilla nousee stressi joulun aikaan verattuna normaalista stressitä. :D
Joulu hullua kansaa.
#240 • • Taedium Guest
Älkää nyt kaikki heti rynnikö, mutta halukkaat, jotka miettii pää kuumana mitä mulle hankkis joululahjaks, ni tässä helpotusta:

http://www.virgingalactic.com/

Yks tommonen, kiitos.