Mä en vietä ees omii synttäreitä, saatika sit jonku parituhatta vuotta sit kuolleen häiskän, jota mä en ees tunne.
294 posts, 15 pages, 56,057 views
Mä en vietä ees omii synttäreitä, saatika sit jonku parituhatta vuotta sit kuolleen häiskän, jota mä en ees tunne.
Joo, mut se kaveri ei paljoo liikahda, ainakaa pimeellä. Mä söin Petterin.ei joulupukki oo kuollu!
JOULU???
EI SAATANA TAAS SITÄ PASKAA!
Ensin on pimeää, kylmää, loskaa ja koirankusilla keltaiseksi maalattu kadun kinosvalli.
Pimeää aamulla kun heräät klo6 lumiauran kolahdukseen, pimeää kun juot kitkerää kahvia, pimeää kun painat kohti opiskelupaikkaa hangen läpi pää jäässä ja munissa jäniksenkokoinen vaahtopallo.
Aurinko käväisee taivaalla ja sukeltaa takaisin piiloon, sitä ei tosin sisällä istuessa huomaa. Ja pimeää jälleen kun palaat kotio.
Sitten kun siihen touhuun tottuu, kadulle ilmestyy sanoja kuten "Hyvää joulua!" tai "onnelista uuttavuotta!" ja jokapaikassa rupeaa soimaan ne VITTUMAISET joulutillutukset.
Sitten porukalla on ikäänkuin haarovälit tulessa, pitää ostaa,ostaa OSTAA kuin viimeistä päivää. Sukulaisille pitää kaikille lähettää joku pirun joulukortti vaikka oikeasti ei niille mitään asiaa edes olisi.
PRKL eiih.
Voisi joku vuosi lähteä joulua pakoon vaikka Kongan saarille tms.
Ainoa hyvä puoli joulussa on ne sapuskat, tosin niidenkin hamstraamisen eteen täytyy kärsiä julmetusti täyteenahdetuissa kaupoissa joulumuzakkia jonossa kuunnellen samalla kun nirskuttelet kulmahampaitasi vitutuksesta täristen.
Rn
ËDIT: En
Aika hyvin kiteyttäny mun ajatukset...*avautumista joulusta*
Valmiina ollaan tekemään pitkiä päiviä töissä.
Saako jätkä olla duunissa jouluna?!Valmiina ollaan tekemään pitkiä päiviä töissä.
Saako jätkä olla duunissa jouluna?!Valmiina ollaan tekemään pitkiä päiviä töissä.
*kateus* :crybaby: