JOULU TULEE - oletko valmis?

294 posts, 15 pages, 56,059 views

#81 • • unik Guest
toiset tykkää joulusta, toiset ei.
Toisilla on syy odottaa joulua, toisilla ei.
Toisilla on hyviä muistoja joulusta, toisilla ei.
Minulla nyt sattuu olemaan se ei.
Ei millään pahalla, ei vaan ole minun juhla. Liikaa erittäin pahoja muistoja.
#82 • • kuilu Guest

Ei millään pahalla, ei vaan ole minun juhla.

Hei! Meitsi pistää asunnon ainoon koristeen paskaks aattona ja vedetään lärvit (ihan vitusti kaikke muut paitsi glögiä), syödään ranskalaisia ja kalapuikkoja (sä tuot sitruunan), poltellaan (naapurin kuusi) ja muistellaan vaik hilpeää pääsiäisen aikaa (jee! sus! ristille vaan, barabbas, barabbas, barabbas!). Ja tsiigataa joku spedeklasari! Siis jos aiot vältellä savoutumista...

Ja jos ei riitä, lähetää terrorisoimaa lähiympäristöä "vainaripoikina", "Hyyvää iltaaa, hyyyväää iiiltaaa, itsekullekin päädylle..."

Mulle tulee aina tiuha stressi jouluna, ku en osaa suhtautua mitenkään. En lähetä kortteja, en osta/en halua lahjoja, suurin osa mätöistä menee ohi... Ihmiset sekoaa ympärillä, todellisuus hämärtyy. Ja mä oon sillee et häh? Ja kyl mä skidinä oon saanu "kokea" monet lämpimät sukujoulut, et siitäkään.

Tana, jonkun puusepän synttärit. Ja jurpo se joosefki, usko sellaset selittelyt...

- jeesushymiömenee -
#83 • • Taedium Guest

Mulle tulee aina tiuha stressi jouluna, ku en osaa suhtautua mitenkään. En lähetä kortteja, en osta/en halua lahjoja, suurin osa mätöistä menee ohi...

Sama juttu muuten, paitsi sen tressin kohrilla. Ei jaksa tressaa mistään. Röistä otin vapaata sentäs. Ku ei jaksa jouluna taistella liikenteen kanssa. Ei tiiä onks heil ruuhkaa eli ei. Kämppiksen kans varmaa himassa joko biletetää yksin tai sit kutsutaa kavereita.

Ihmiset sekoaa ympärillä, todellisuus hämärtyy.

Puhutko sä viikonlopusta vai joulusta? :003:
#84 • • do Guest
Joulu tulee ja mieli pysyy virkeänä, "tontut hyppii ikkounoissa ja ilmoittaa joulupukille onko lapset ollut kilttejä"

Vieläköhän tähän pitäisi uskoa ;)

Mielestäni joulu on parhainta aikaa vuoden aikana!
Saa oman väen iloiseksi lahjoilla ja samalla itsellä on hyvä mielei!

Tämä on mielipiteeni Joulusta.
#85 • • kuilu Guest
Joulupukki puree ja lyö by MANumminen

Loistaa kuusen kynttilät. Lasten silmät säihkyvät. Jo eteisessä kopisee ja ovi narisee. Siinä joulupukki on, ukko raavas, parraton. Ison nyrkin kohottaa, perheväelle karjahtaa: Mitäs täällä lymyillään, ja hilpeästi hymyillään? Ja missäs pukin lahjat on, ja mistäs nostan palkkion? Missä puurot, makkarat, missä kinkun kantturat? Minne glögi pantu on, ja viinapullo suunnaton? Jumalauta kakarat, kohta paukkuu pakarat! Nyt tulee turpaan kaikille, myös isälle ja äidille! Pukki isän kampittaa, lasten päätä tukistaa, pöydän ääreen rynnistää, ja ruuat säkkiin kähveltää. Perhe itkuun pillahtaa, pukki kaapit koluaa, porot sisään laukkaavat, kaiken vihreen haukkaavat. Perhe karkuun kavahtaa, pukki tuvan hajottaa, poron selkään hypähtää, kylän halki nelistää.

- houhymiöhou -
#86 • • dixoff Guest
Tänään firman pikkujoulu. Saapa nähdä, onko jälleen erään kaivohuoneella pyörivän kuukausittaisen audiovisuaalisen kokemuskerhon residenttideejii soittamassa kasari-iskelmiä 1300 sedälle ja tädille (keski-ikä 40+)... Viime vuonna ainakin oli. :D
Esa

#87 • • Esa
Rakas joulun pukki,

Tuo mulle koko sarja.

Kiitti.
#88 • • nuclearfish Guest
Jos kärsit joululahja ostohysteerisestä paniikista että mitä ostaisi lahjaksi, tässä sinulle vinkki:

1. tee lista niistä jotka lahjan ansaitsevat.

2. Mene seppälään tai muuhun vastaavaan joka myy alusvaatteita ja osta koko joukko iloisia naisten alusvaatteita (koolla nyt ei ole niin väliä.

3. Paketoi lahjat mahdollisiman pieneen paketiin, kuten kirjekuoreen. Tietysti kirjekuoren pitää olla jouluinen.

4. Kirjoita kaikkiin paketteihin kauniilla käsialalla että vaikkapa; ''hyvää jolulua rakastetulleni sille ja sille''. pirskottele vähän hajuvetä paketeille.

5. Jaa paketit myöhään yöllä, ja vähin äänin postiluukuista ja laatikoihin juuri ennen jouluaattoa.

- ja voula, olet juuri aiheuttanut isoa hämminiä ja pahempaa tuhoa kuin pernaruttokirje.

p.s kai muistit työntää paketin häiritsevän ja tappelevan naapurin pariskunnankin laatikkoon..

ai etä kun on kivaa antaa, sitähän joulu merkitsee..
#89 • • JussiS Guest

2. Mene seppälään tai muuhun vastaavaan joka myy alusvaatteita ja osta koko joukko iloisia naisten alusvaatteita (koolla nyt ei ole niin väliä.)

Jeps, pari kokoa liian isot tukisukkahousut tyttöystävälle takaa tekemistä välipäiviksikin :)
#90 • • Salla Guest
mä oon henk koht päättäny olla dissaamatta joulua, siis että "voi kun on kauheeta kun vaan pitää tuhlata kaikki rahat jouluun ja lahjoihin, voi kauhistus!". En kyllä meinaa mitään hirveetä kulutusjuhlaakaan pitää mutta ihan lähimmille ihmisille jotain kivaa aion ostaa ja ehkä jopa merkityksellistä :D
Ja tietty lahjana itselleni ja rakkaalleni päätimme lähteä Ruotsin risteilylle juuri ennen aattohässäkkää, se on varmasti kivaa, kunhan vaan ei pistä kaikkia joulurahoja palamaan :005:

Joulukuusi pitää kyllä hankkia. Viime vuonna haettiin sellanen minikokokuusi, tais olla tyyliin 50cm pitkä :D se oli tosi sulonen kun siihen laittoi pikkukoristeita. Mutta kuusi on kyllä aika kiva perinne muuten joo.
Joulukalenterista puhuttiin tänään aamuna ett on se tosi harmi kun joulukalenterista ei saa samoja kiksejä kun pienenä, mutt silti se tarvii ostaa! :)
#91 • • Taedium Guest
No joululaulujakaan en oo hirveesti jaksanut kuunnella. Viikatteen "Vuoden Synkin Juhla" oli ihan ok levy. Timpan joululevy pitäisi saada. Mulla on aina noissa lempiyhtyeissä tuo "kerää-koko-sarja"-kompleksi.

Ja joulukalenteri Diktaattorin tapaan.

Nämäpä ovat minun keinoni viettää joulua. Eli löytyi minustakin näköjään hivenen joulumieltä.

Tuo ydinkalan kertoma vinkki oli kyllä loistava. Tuo olisi aika hauska jäynä. Jos olisi muutama vuosi vähemmän mittarissa, olisin vielä innoissani toteuttamassa tuota. Laiskuus on vallannut.
#92 • • Sniff Guest
Hän meille antoi elämän, sitä ymmärtää ei voi
Poikansa astui maailmaan ja tuomion pasuunat soi
Myös paratiisin antoi, mutta rummut kumisivat
Kun poika tietä viittoi, isämme pojan vain huomasivat
Häntä palvoivat, tien unohtivat

CHORUS:
On jouluyö ja kunnia herran ja äiti maan
Jouluyö ja kunnia olkoon vapahtajan

Jouluyö ja hiutaleet lumivalkoiset hiljaa leijuu
Tähdet loistaa, herraa kiittelee
Valhe valuu korvista ja pyhyys muovinen
Sulaa liekkiin helvetin ja rukous rasvainen
On valkoinen - se vie sydämen

CHORUS

Kuusen kauniit kynttiläiset hiljaa lepattaa
Jeesus-lapsen kasvot luo kuulasta valoaan
Ja tykit sylkee kuolemaa ja tuoksu napalmin
Kun joululapsen nimeen kaikuu käsky majurin
On jouluyö ja nyt laulaa saa

CHORUS

pitää kuunnella/laulaa/soittaa joka kerta jessen syndeil. se traditioista.
#93 • • vaavu Guest

Joulupukki puree ja lyö by MANumminen

On muuten ihan ykkösviisu, joskus tuota on itsekin tullut laulettua hartaasti jouluna. :D
#94 • • Encoder Guest
M. A. Nummisen Joulupukki puree ja lyö on kyllä mun valinta tämän vuoden joululauluksi :D
#95 • • nuclearfish Guest
:Haluan valittaa: Toivon jolon pukilta haulikon.
Ja maailmansodan ja pommin, ison pommin, jolla voin räjäyttää vorssan vikbergin ja kirjaston joka ei myönnä mulle korttia.

tässä lahjavinkkejä pukille:
-viinaa (paljon)
-ruokaa (paljon
-rahaa (paljon)
-maailmanrauhaa (vähän)
-tunnin pitempi vuorokausi

niin että silviisiin. olen ateisti ja uskon jouluun korkeintaan rakkauden juhlana. ja ai niin kaikkina juhlapyhinä kuuluu mielestäni kännätä.. ainakin nyt kun on nuori, vanhana pettää pää ja pumppu.. mutta lapset, muistakaa että joulupukki raiskaa..

love is all you need (love oy alko ab)
#96 • • mmax Guest
Tämän joulun kuumin lahja vinkki:

Seppo Jokisen uusi jännitysromaani
Piripolkka, 2002

:cool:
#97 • • nuclearfish Guest
Tälläisillä nuorilla lökäpöksyisillä piikkipäillä on muutenkin jo tarpeeksi huono maine.. Sitten joku vanha kirjailia vielä ottaa iltalehdestä mallia ja kirjoittaa paskaa aiheesta jota ei tunne..

Kun olin nuori niin silloin pojat oli poikia ja tytöt tyttöjä.. Nykyään niillä on se netti ja huumeet..

Nyt voisin ottaa itseäni niskasta kiinni, värväytyä armeijaan, lopettaa pilvenpolton ja juomisen, liittyä kirkkoon ja alkaa kuunnella polkkaa, niin eiköhän pukki tuokkin minulle kiltille pojalle lahjoja..
Ja jos ei tuo, niin voinko haastaa pukin oikeuteen? Olen kärsinyt jo vuosikausia tuon lihavan miehen takia; kaikki ne mahahaavat kun olen miettinyt mitä kenellekkin lahjaksi, tressi ja psykoosi jossa olen nyt. Mitä teen, ellen aloita sotaa ylikansallista pukinkuvatusta vastaan! Kansa aseisiin ja kannakselle sanon minä prkl..
#98 • • Edited tR3mONt Guest
edit juu
#99 • • Kesämies Guest
Joulu on niin uskomattoman perseestä. Pää hajoaa noihin tv-ohjelmiin ja mainoksiin joista jokaiseen on jotenkin väkisin liitetty jouluteema ja radiosta kuuluu niitä helvetin joulurallatuksia. En onneksi koskaan kuuntele radiota, mutta ajoittain radion äänisaasteelle altistuu tahtomattaan. Joulujoulujoulujoulujoulujoulujoulu aina samat rituaalit ja maneerit. Kaiken lisäksi joululomalla on helvetin tylsää, varsinkin kun jouluna pitää aina sairastua.

perkele
#100 • • Elatek / Lauri E Guest
no jopas..ny on jo aatto.. pitäs varmaan lähtee ostaa jotai lahjoi pikkuhiljaa.. T.ajoissa havahtunut..