Mikä plattarissa nyppii? (ent. KAPITAALEILLA KIRJ...)

174 posts, 9 pages, 20,874 views

#121 • • guli van kaak Guest

Originally posted by Ante:
Tähdet voitaisiin korvata joko käyttäjän itsensä tai muiden käyttäjien määrittelemällä kuvauksella ko. henkilön suhteesta bileisiin, klubbaamiseen, musiikkiin, tähän skeneen jne.

Toi kuullostaa hyvältä, jos nyt yleensä jotain kategorisointia tarvitaan. Sillä erotuksella kuitenkin, et sen saa itse päättää, muiden "arvosanaa" ei tarvita.

Henk.koht. voin liittyä "nenänkaivajat ilman tyylitajua"- lokeroon
#122 • • Anonymous Guest

Originally posted by Analogia:
Toisaalta.. jää spekuloinnin varaan miksi esmes. nimimerkillä "a" ei ole tähtiä käytössään...

..tai miksei a ole kirjoittanut mitään puoleen vuoteen.
#123 • • 2unreal Guest
Mulla henkilökohtaisesti on viimeaikaisen Vertigo -sodan ansiosta plattarin uskottavuus bilekeskustelufoorumina kokenut aika kovan kolauksen.

Ehkä toimivaa keskustelufoorumia ei tähän Suomen pienenpieneen skeneen ole edes mahdollista toteuttaa, johtuen siitä, ettei tarpeeksi "puolueettomia" ihmisiä kertakaikkiaan ole... Pienet piirit

Mutta mikäs siinä, pitää jatkossakin suhtautua tietyllä varauksella postauksiin, ensin se sattuu, mut sit siihen tottuu
#124 • • Thunderbird Guest
Mua ärsyttää
- kun joku kirjottaa tekstii miljoona rivii yhteen putkeen ilman et tekee kappalejakoja... vaiks juttu ois mielenkiintoinen ei sitä jaksa lukea...
- se et jotkut topicit kääntyy kinastelupaikoiksi, ja sit niissä loppujen lopuks unohtuu koko topicin tarkotus...
- se kun joku on kirjottanut jotain mikä on pitänyt poistaa ja ite ei oo ehtinyt lukee juttuu ja näkee siitä kommentteja muttei itse juttua ja haluu tietää mist on kyse...
- kun joku alottaa topiikin viittaamalla jonkun juttuun toisessa topiicissa ja itse ei oo hajuukaan mistä juttu on lähtöisin...

Ei mua kai just nyt muu ärsytäkään tällähetkellä
#125 • • Homegrove Guest
Ihmiset, jotka valittaa past eventeissä, kun joku DJ ei soittanut omia biisejään. TJEU James Holden jätti Horizonsin soittamatta ->

Tai Ferry Corsten ei soittanut Goyrellaa ->

Ei ne ole live-keikkoja vaan DJ-settejä. Siinä on eroja.
#126 • • hiski Guest
inttitopikit ,)
#127 • • Homegrove Guest

inttitopikit ,)

Minä <3 tuota mielipidettä. Armeija oli perseestä kun siellä oli, en kaipaa hylsyjen lennättämistä täällä.

Edit:typo

[ 08 July 2002: Message edited by: Homegrove ]
#128 • • Tres Guest
ENITEN ärsyttää se, että laina- ja sivistyssanoja
käytetään toistuvasti päin persettä siten, että
lauseiden merkitys muuttuu käsittämättömäksi.
Ylipäätään kielenhuolto olisi pelottavan monelle
aktiivikirjoittajallekin tarpeen.
#129 • • Taedium Guest

Originally posted by hiski:
inttitopikit ,)

Scrollbarin puuttuminen joidenkin selaimista.
#130 • • Ana-- Guest

Originally posted by Tres:
ENITEN ärsyttää se, että laina- ja sivistyssanoja
käytetään toistuvasti päin persettä siten, että
lauseiden merkitys muuttuu käsittämättömäksi.
Ylipäätään kielenhuolto olisi pelottavan monelle
aktiivikirjoittajallekin tarpeen.

No mutta! Mehän ollaan sentään inktuelleja ja meidän voka-
bularisaatio on autonomisesti aina korrekti!!! jos et niinQ
kässä ni se on sun oma henkilökohtanen caratharasis!!!11!
#131 • • Ana-- Guest

Originally posted by Taedium:
Scrollbarin puuttuminen joidenkin selaimista.

...ja nihilistit *plurhali*
#132 • • Taedium Guest

Originally posted by Analogia:
...ja nihilistit *plurhali*

En ole nihilisti. Olen pohuisti. ...tosin se on aika lähellä...
#133 • • turbo Guest
kiksu.
#134 • • Nudie Guest
Joidenkin kanssaeläjien äärettömän huono kyky kirjoittaa suomea oikein. Menkää ihmiset kouluun.
#135 • • Zwek Guest

Originally posted by turbo:
kiksu.

On kyllä ahdasmielinen postaus...Jotain rajaa
#136 • • jUSSi Guest

Originally posted by Zwek:

onpa kyllä toinen ahdasmielinen postaus...

aiheeseen: välillä ärsyttää ihmiset, jotka eivät anna muiden olla omaa mieltänsä, koska se ei sovi heidän omaan maailmaansa/mielipiteisiinsä.
Ante

#137 • • Ante

Originally posted by jUSSi:
välillä ärsyttää ihmiset, jotka eivät anna muiden olla omaa mieltänsä, koska se ei sovi heidän omaan maailmaansa/mielipiteisiinsä.

...tai kokevat pakonomaista tarvetta osoittaa pätevyytensä vastaamalla joko a) asian ulkopuolelta tai b) muotoseikkoihin takertuen, jolla ei edistetä keskustelun kehittymistä tippaakaan c) haluavat väitellä vaikka väittelykumppaneita ei löydy

...tai jotka lukevat vastauksia kuin piru raamattua ja vetävät omat johtopäätöksensä usein täysin päin persettä tajuamatta merkkipohjaisen viestinnän rajoituksia. (Joskus tuo omien näkökantojen ilmaisu on hiton vaikeaa.)

...tai jotka uskovat oman mielipiteensä olevan aina huomionarvoinen / tärkeä / oleellinen / ymmärrettävä tai kaikkien samalla tavalla ymmärrettävissä oleva / tilanteeseen tai keskusteluun sopiva

...tai jotka kokevat keskustelun kilpailuksi / otteluksi / tms. eli sekoittavat keskustelun väittelyyn (Plattari taitaa olla siis "discussion (keskustelu) board"? Nimi ei tosin koskaan voi mitään hedelmätöntä puutaheinää-väittelyä rajata pois.)

...tai jotka eivät tajua, että tasan juuri niin laadukas kuin sen käyttäjät sitä haluavat

Itse totean, että olen harrastanut näitä kaikkea yllämainittua, eikä se ole aina edistänyt asioita.
#138 • • Zwek Guest
Mua ketuttaa se, että jengi disauttaa musiikkimakua/musiikkityylejä. Olen omasta kaveriporukasta ainoa trancen kuuntelija. Muut kuuntelevat sitten kaikkea dubin ja psyken väliltä. Oon oppinu olemaan dissaamatta muiden musiikkityylejä, koska kaikista löytyy hyviä juttuja. Jos mun postaus oli ahdasmielinen, niin en voi ymmärtää. Tarkoitin sitä kirjoittaessa, että voisi suhtautua muihin musiikkityyleihin hieman arvarammin.
#139 • • Zapa Guest

Originally posted by Zwek:

Originally posted by jussi:
onpa kyllä toinen ahdasmielinen postaus...

no jopas on ahdasmielisiä posteja, myös tämäkin

eikös tämä topikki ole tarkoitettu siihen, mikä asia plattarissa nyppii, eikä siihen mitä musiikkia vihaa. Siitä oli muistaakseni ihan oma topikki muualla...

tai ehkä kannattaa etsiä foruumi, missä puhutaan ainoastaan _omasta_parhaasta_kaikkidigggaa[tm]_musiikista...
#140 • • Cee Guest
ahdistaa.
en osaa ilmaista itseäni oikein.
ihmiset saa vääriä käsityksiä.
pää menee sekaisin kun yrittää kirjoittaa omia mielipiteitään, eikä saa ajatuksiaan oikein ulos..

sitten se alkaa ottamaan päähän. ja useasti jää postaamatta, koska pelkää jostain syystä kuulostavansa liian tyhmältä.
tulee sellanen fiilis kuin ala-asteella kun pelkäsi vastata johonkin tehtävään.