Onneks jäi vielä member numero jolla voi leveillä
[ 26 March 2002: Message edited by: KuntaKinte ]
174 posts, 9 pages, 20,890 views
Originally posted by miiko:
ehkä aika tylyä sanoa, mutta luulen että vasta tämä keskustelu on kirvoittanut monia
ajattelemaan koko asiaa...
Originally posted by Samus Aran:
mitäs tylyä tossa oli?
Originally posted by KuntaKinte:
Joo multa lähti kanssa tähdet pois. Kiitos Analorgian (näköjään tää pienentää kynnystä vittuiluun )[ 26 March 2002: Message edited by: KuntaKinte ]
ja nyt kun keskustelua on käyty, ja yhdessä nähty että tähdet "ovatkin ihan p**seestä", niin on edelleen mukailtu sitä "oikeaa" mielipidettä ja käyty dissaamaan niitä...
Originally posted by pakana:
On keskusteluita, jotka etenee enemmän kun keskitytään siihen mitä sanotaan - eikä siihen kuka sanoo.
Originally posted by pakana:
...jos keskustellaan kasvoista kasvoihin, niin ei kai sillon kenenkään otsassa lue tuntemattomien joskus kauan sitten antamia arvosanoja.
On keskusteluita, jotka etenee enemmän kun keskitytään siihen mitä sanotaan - eikä siihen kuka sanoo.
pointti? kaikki keskustelut IMHO etenevät paremmin kun keskitytään siihen mitä sanotaan.
minä, vaikka tähtiä kannatankin (siksi, että ne ovat kivoja), en kuitenkaan kiinnitä huomiota niihin osallistuessani tai seuratessani keskusteluita...
Toki kaikilla olisi hyvä mieli (lue. monta tähteä)... ja eikö se tavallaan olisi tavoittelemisen arvoistakin!?
minun on vaikea noin äkkiseltään nähdä eroa esim. trancen, progtrancen, psytrancen etc. välillä...
Originally posted by Homegrove:
Osa jengistä on vähän turhan hyvin omasta arvostaan selvillä ja se näkyy kaiken dissauksella.