Originally posted by mekaanikko:
Asiaa tuossa päivänä muutamana miettiessäni tuli mieleen, että parhaiten toi reittaussysteemi toimisi, jos henkilöiden sijasta reitattaisiin postauksia, ja ko. henkilön reittaus tulisi siis hänen postaustensa reittausten keskiarvona. Toi voisi jopa toimia.
Pöh.. En pysty kyllä hyvällä tahdollakaan olemaan sitä mieltä, että ihmisten/ihmisten kommenttien tähdittämisessä olis jotain järkee. Eikös keskustelufoorumin idea ole just se, että jos on jonkun kanssa eri mieltä, käyttää verbaalisia lahjojaan ja kertoo miksi, ja jos taas on samaa mieltä, niin voi joko tehdä sen selväksi tai olla hiljaa.
Jos taas kirjottaja on joku peelo, joka vain aukoo päätään, saa hänet hyvin nopeasti karkoitettua olemalla vain vastaamatta hänen viesteihinsä. Yhden tähden antaminen on paras tapa kerjätä lisää lapsellisia kommentteja.
Myönnän, että yksittäisten postausten arvostelu on kyllä parempi idea kuin henkilön arvostelu, mutta en kyllä pysty kuvittelemaan, että ketään tervejärkistä jaksaisi kiinnostaa kanssaihmisten kommenttien pisteyttäminen. Mutta tietty harrastaahan jotkut postimerkkien keräilyäkin
Ja eiks kukaan saanu koulussa äikäntunneilla tarpeeks siitä että kirjoituksia arvostellaan?
Nojoo, ihan sama toisaalta... kunhan avaudun.
ps. Mulla oli aikoinaan kolme tähtee. Kuka v*ttu anto mulle alle neljä. Ilmottaudu niin mä sanon sulle rumia sanoja päin naamaa