174 posts, 9 pages, 20,891 views
Lukeeko bannattujen profiilissa, että on bannattu? Ja voiko bannatuille lähettää privaa?
Kummallista kun ketään ei ole bannattu.
Pahiten mättää nää Wannabe modet jotka kitisee kaikkialla ja kaikesta joka ei heidän näkemyksensä mukaan ole topicin mukaista. Antakaa modejen hoitaa ne hommat ja pitäkää näppinne kurissa vaikka kuinka syyhyttää päästä nokittelemaan jollekulle...
word
daniel braun ja muut vois välillä tehä muutakin kuin analysoida jonkun threadin ja joidenkin ihmisten postauksien tarpeellisuutta.
Kannattaa yleensä ottaa silmä käteen ja tarkastaa asia, ennen kuin menee sanomaan mitään ;)
en mä väitäkään, ettet muuta tääl puhuis.
http://www.platinum.ac/forums/showthread.php?s=&threadid=9153
Ei sinänsä, kyllä mä sen myönnän että kärkkäästi ilmoitan mielipiteeni asioista jotka eivät mulla kuulu, mutta minkäs itselleni voin. Olenkin varmaan saanut monien silmissä aikas vittumaisen kuvan muodostettua omasta persoonastani. Tiedän, olenkin aikas vittumainen kaveri, mutta en kuitenkaan täys mulkku. Kait :rolleyes:
Noh, oikeesti tää hemmetin tappelu/valittaminen/vikiseminen pitäis lopettaa täällä plattarissa. Joten...
peace!
Taisin onnistua äsken kirjoittamaan sinusta hieman asiatonta tekstiä erääseen toiseen nimeltä mainitsemattomaan topikkiin, joten sori...
T:Tero
Lukeeko bannattujen profiilissa, että on bannattu? Ja voiko bannatuille lähettää privaa?
Ainakin kytköselle menisi priva läpi, eikä profiilissa ole bannauksesta mainintaa. En kyl sit tiedä miten se bannaus ilmenee muuten, ku et ei pääse loggaa sisään.
Olenkin varmaan saanut monien silmissä aikas vittumaisen kuvan muodostettua omasta persoonastani. Tiedän, olenkin aikas vittumainen kaveri, mutta en kuitenkaan täys mulkku. Kait :rolleyes:
peace!
esim allekirjoittaneelle tämä nyt ylensä on toimistopäivän tylsyyden tappamista ja ajankulutusta ja sen takia usein asiattomia viestejä tulee laitettua :p