Mikä plattarissa nyppii? (ent. KAPITAALEILLA KIRJ...)

174 posts, 9 pages, 20,897 views

#101 • • Jay Logic Guest

Originally posted by Homegrove:
Osa jengistä on vähän turhan hyvin omasta arvostaan selvillä ja se näkyy kaiken dissauksella. Tekisi mieli antaa esimerkkejä, mutta kaikki varmaan tietää ainakin jonkun merkit omistavan.

Syytön, syytön, syytön...

harva kuitenkaan täysin seiväs perseessä noita polccaherjoja heittelee. Jos kiinnittäis sanavalintoihin enemmän huomiota, niin samat pointit sais kyl ilmaistua astumatta kenenkään varpaille. Otanpa omasta neuvostani vaarin, ehkä.
#102 • • Zwek Guest
Joo, noi tähdet on kyllä joillekin suurta hupia. Olen itse onnistunut avaamaan suuni väärässä paikassa väärään aikaan ja se näkyy heti seuraavana päivänä tähdissä täällä. Aika hurjaa, että ihmiset ottaa plattarin niin tosissaan. Mutta tämä on paras ja minulle kyllä ensimmäinen foorumi mihin on jaksanut kirjoitella. Jotain uusia featureita sais tulla ja sivujen ulkonäkö sais vaihtua useammin.

Noista RUOSKAA!!1 postauksista ihmiset myös vetävät herneen helposti nenään. Ei kaikkea tarvitse julkisesti kommentoida ja voi jättää lukematta, jos ei kiinnosta. Niin teen itsekin.

Lopuksi kuitenkin pisteet loistavalle foorumille!
#103 • • khatt Guest

Originally posted by Analogia:
Jostain syystä muo nyppii myös Khattin sigissä oleva tans-
siva norsu aivan yli kaiken.. muutenkin kaikki animaatio
sigeissä pitäisi kieltää. prkl. Huoanoo netikettiä!

hahaha olisit toki pistäny privamessua tms

Nooh, itekin kyllästyin ja vaihdoin eilen.

Minua vituttaa se kun laittaa aamulla kahvia niin ei osaa päättää tekeekö kaks kuppia vai yhden, ja laittaa kahvijauhoja kahden kupin edestä ja vettä yhden.. tuloksena syntyy tököttiä jota ei pysty juomaan

Ja muutenkin ahh kylläpä helpotti
#104 • • bulk Guest
Pakko myöntää, että tämä on ehkä eräs maailman konservatiivisimmista ja sisäänpäinlämpeävimmistä foorumeista, mutta se ei ole ainoastaan huono asia.

Luettavuus ja juuri kaikenlaisen -meiningin tuomitseminen on muuttanut tämän ainakin meikäläisen suosikkifoorumiksi, myöskin aina täältä on saanut asiallisille kysymyksille asiallisia vastauksia, kuten myös asiallisen kärkevää palautetta on satanut.

Plattarissa ei mua ainakaan juuri nyt nypi mikään, kas kun on perjantai-ilta ja bisse on kylmää.
#105 • • drS Guest
Tähdet tähdet...

Kyllä on ideat vähissä jos muulla keinolla ei saada keskustelun tasoa nousemaan kun tolla älyttömällä reittaussysteemillä. Siihen liittyvät monet epäkohdat on tuotu jo täällä hyvin esille, joten jos systeemi säilyy, toivoisin että sitä edes paranneltaisiin.

Ainoana hyvänä puolena tossa vois olla juuri näiden "HYVÄT PIRIPOLKKA PILEET½ " viestien vähentyminen, mutta ei se musta ainakaan oo siinä kauheen hyvin onnistunut. Joitain ei tähdet voisi (oikeestikaan) vähempää kiinnostaa ja jotkut rekisteröivät uusia tunnuksia kasapäin, joilla sitten joko parannellaan muiden loginiensa reittauksia tai postitellaan samanlaisia viestejä.

Ja vaikka tähdet toimisivatkin tasonnostamisessa loistavasti, se on mielestäni pientä plussaa sen varjopuoleen verrattuna. Tämän kulttuurin keskustelufoorumi oli viimesin paikka missä olisin uskonut tapaavani moista arvostelua ja lokerointia.

Nojoo, ei jaksa enempää jankuttaa samasta asiasta, sekin varmaan ärsyttää monia täällä plattarissa

Yks mikä ketuttaa mua täällä on nää topikit mihkä pitää aina avautua ylipitkästi ja vaikeaselkoisesti.

[ 31 March 2002: Message edited by: drS ]
#106 • • Mimako Guest
Olin äsken jo toista kertaa avautumassa tähän topikkiin eräästä keskustelun epäkohdasta, mutta tekniikka petti taas! Eli minua vituttaa plattarissa eniten se, että joskus kun yritän poistaa yhden lyöntivirhekirjaimen taaksepäin-näppäimellä (backspace, kirjainnäppäimistön oik. yläkulmassa), koko viesti katoaa eikä ilmaannu topikkiin edes vajaana.

Prkl, taas meni 15 min. ns. hienoja sanamuotoiluja ihan hukkaan.
#107 • • Jay Logic Guest
Niinjoo ja rassaa aina noi luolamiestason yhdyssanavirheet topicien nimissä. "Musan teko laitteisto", "parhaat tekno biisit"

Nipsut roskiin ja kirja käteen!
#108 • • onnela Guest

Originally posted by mekaanikko:
Mielestäni postausten rankkaus voisi olla keino jolla voisi edes vähän suitsia sitä valtavaa mitäänsanomattomuuksien tulvaa joka täyttää foorumin päivä toisensa jälkeen. En mä tiedä, ehkä mä olen fasisti mutta mä mieluummin lukisin vähän valikoidumpia, laadukkaita kirjoituksia kuin jokaisen just intternettiä käyttämään oppineen avautumisia. Ja valikointi ei missään mielessä mene mielipiteiden mukaan: luen paljon mieluummin itseni kanssa vastakkaisia mielipiteitä edustavien hyvin kirjoitettuja, asiallisia juttuja kuin samaa mieltä olevien "pruits oho" -viestejä.

Samaa mieltä!
#109 • • funkyboy Guest

Originally posted by Jay Logic:

Nipsut roskiin ja kirja käteen!

Myöhäistä
Ante

#110 • • Ante
Tähdet voitaisiin korvata joko käyttäjän itsensä tai muiden käyttäjien määrittelemällä kuvauksella ko. henkilön suhteesta bileisiin, klubbaamiseen, musiikkiin, tähän skeneen jne.

Jokaista kirjoittajaa voidaan yleistäen kuvata muutamalla adjektiivilla. Jotkut uhraavat aikaansa Plattarille lähes jokaiseen topikkiin kirjoittamiseen, toiset piipahtavat silloin tällöin ja käyvät läiskäisemässä fiiliksensä hymiöiden avulla edellispäivän bileistä. Tiedän, että yleistäminen on perseestä, mutta ajatellaanpa, että käytössä on oikeasti henkilöä kuvaavat termit. Seppo on luokiteltu skeneguruksi ja Sanna pirijyräksi. Kummalta menet ennemmin kysymään neuvoa bileisiin liittyvistä lakikiemuroista? Kumman tietoon luotat varmemmin? Itseasiassa tälläaisella järjestelmällä voidaan tehdä karhunpalvelus hyvinkin kriittisessä tilanteessa, mikäli asiallinen tieto ohitetaan vain siksi, että henkilö on luokiteltu epäluotettavaksi ts. ei-asiantuntijaksi. En nyt hae mitään ultimaalista ratkaisua, mutta tämä voisi olla ihan mukava lisä tai toiminnallisuus. Samalla tietenkin boardilla tulisi olla mahdollista hakea henkilöitä tämän luokituksen mukaan. Yhtä henkilöä ei tietenkään tarvitsisi täten kuvata vain yhdellä sanalla. Esim. henkilö a voi olla 50% promoottori, 25% dj ja 25% nautiskelija. Nämä prosentitkin voisi heivata pois, liian monimutkaista.

"Tietokone! Listaa kaikki Platinumille kirjoittavat promoottorit."

Status-kentässä voisi siis lukea vaikkapa (huonosti kuvaavat, saa keksiä lisääkin):

Asiantuntija
Vanhaparta
Analyytikko
Bileaktiivi
Sunnuntaibilettäjä
Tyyliklubbaaja
Nautiskelija
Promoottori
Makuuhuone DJ
Lakimies
Teknikko
Koodaaja
Muusikko
Miksaaja
Rivibilettäjä
DJ
Taiteilija
Valomies
Tutkija
Maailmanparantaja
Tyylipoliisi
Organisaattori

Erikseen sitten oma luokkansa:
Cosmicman

Täysin oma luokkansa olisi:
teknohomougpuristi, kuvaus henkilöstä, jolta ei voisi oikeastaan kysyä mitään, mutta luokitushan se on mitä mainioin :)
#111 • • Anonymous Guest
[ 03 April 2002: Message edited by: Sigi® ]
#112 • • Laite Guest

Originally posted by Ante:

Status-kentässä voisi siis lukea vaikkapa (huonosti kuvaavat, saa keksiä lisääkin):

-klip-

eikä saa unohtaa pro-bailaaja nimitystä, Turkusessa ainakin käytössä
#113 • • Edited tiKlu Guest
naurettavaa. mielestäni.
#114 • • Ana-- Guest

Originally posted by Sigi®:
Tiedän missä asut...

Ja se ei ole mikään norsu...

Voin kyllä poistaa sen jos se sinua noin paljon häiritsee...

Kuten varmaan lukemalla alkuperäisen viestin uudelleen
huolellisesti huomaat, että kommentoin nimenomaan Khatt-
nimisen henkilön sigissä ennen tanssinutta norsua. Tosin
toi punainen hymyilevä pallo ei ole yhtään sen vähemmän
ärsyttävä, eli kiitos jos poistat sen =) Muutenkin, lä-
hinnä vituttaa turhaakin turhempien animaatioiden käyttö,
koska ne vetävät silmää puoleensa väkisinkin, kun yrittää
lukea tekstiä. On hankala lukea kun joku heiluu taustalla.

Biljardissakaan vastustaja ei saa sijoittaa itseään toisen
pelaajan näkökenttään tämän lyödessä, siitä syystä, että
liike näkökentässä haittaa keskittymistä.

No, oikeasti en ole näin tiukkapipoinen, mutta tämä topic
on tehty puhtaasti nitkuilua ja valittamista varten joten
NYT SAA AVAUTUA!
#115 • • ricebowl Guest
Otetaan animaatio pois ettei Antti-pantille tule paha mieli.. Niiiiiih, pikku höpönassukka.. *päiväkotitädin äänellä ilmaistuna* /ramble off
#116 • • funkyboy Guest
Voiko ahdasmielisyys tarttua??? Hope not.

Open your mind and snack....
#117 • • -=aave=- Guest

Originally posted by funkyboy:
Voiko ahdasmielisyys tarttua??? Hope not.

Open your mind and snack....

Älä viitti, mulla on pyöriny just sama asia mielessä.
#118 • • funkyboy Guest

Originally posted by HiVoltage:
Älä viitti, mulla on pyöriny just sama asia mielessä.

Ai toi biisi vai juttu??
#119 • • -=aave=- Guest

Originally posted by funkyboy:
Ai toi biisi vai juttu??

Molemmat.
#120 • • jUSSi Guest

Originally posted by Ante:
Täysin oma luokkansa olisi:
teknohomougpuristi, kuvaus henkilöstä, jolta ei voisi oikeastaan kysyä mitään, mutta luokitushan se on mitä mainioin

mä haluun tän tuohon member-sananpaikalle