V#tuttaako?!

2,024 posts, 102 pages, 678,833 views

Avatar
#181 • • Pan Guest




...hallituksen on erottava, ministerit ammuttava! :mad:



Itteppähän ollaan edustajamme valittu. Joten ehkä se kertoo jotain meistä itsestämme ja suomen kansasta kun haukumme johtajiamme.

Demokratiaa pitäisi muuttaa ja rankalla kädellä. Omasta mielestäni pitäisi ottaa jonkin verran oppia antiikindemokratiasta.
Esim kansalaisen pitäisi jotenkin saavuttaa oikeus päättää asioista. Mutta siitä lisää joskus tuolla yhteiskunta/kelailu topicissa.

Jos totta puhutaan niin mä olen ihan tietoisesti jättäytynyt tämän sonera jupakan ulkopuolelle. Tässä on pienen elämäni aikan nähnyt jo niin monta kertaa kuinka yhteisiä rahoja on heitetty kankkulan kaivoon:Pankkituki, Hornetit etc. Alkaisipahan vain vituttamaan ihan turhan takia.

Ignorance is bless
Avatar
#182 • • hexasonik Guest


Jos totta puhutaan niin mä olen ihan tietoisesti jättäytynyt tämän sonera jupakan ulkopuolelle. Tässä on pienen elämäni aikan nähnyt jo niin monta kertaa kuinka yhteisiä rahoja on heitetty kankkulan kaivoon:Pankkituki, Hornetit etc. Alkaisipahan vain vituttamaan ihan turhan takia.



totta. tiettyinä aamuina asiat sattuvat risomaan normaalia enemmän. ei voi mitään, kun on kiukkuinen ihminen luonteeltaan! (vrt. flash-topic..) :)


Ignorance is bless



toisinaan. parempi katsoa sivuun kuin kohti ettei hermot mene. :)
Avatar
#183 • • Anonymous Guest
Yksinäisyys vituttaa! Miten tää voi olla mahdollista että aina joutuu tulee himaan katselemaan näitä tyhjiä seiniä :009:
Avatar
#184 • • Pinkki Guest
- ihmisten alituinen tapa valittaa tai sanoa jotain ilkeää, panettelevaa, arvostelevaa tai muuta nihkeää, ja vieläpä asioista, joista huomauttelu ei tasan hyödytä ketään

- palveluammatissa olevat ihmiset, jotka eivät edes tiedä mitä sana "asiakaspalvelu" merkitsee

- ihmisten tapa levitellä toisista syntyjä syviä ja vakavia faktoja - vaikka ei itse olisi edes ollut missään tekemisissä koko tyypin kanssa -> se rehellinen paskanjauhanta

- puistoissa yms ruohikoilla hengaavat ihmiset, jotka pois lähtiessään jättävät jälkeensä sievän kasan roskaa/paskaa

- ihmiset, jotka kykenevät rajoitetun aivokapasiteettinsa puitteissa ymmärtämään tietyt yleissanat ainoastaan seksiin tai huumeisiin liittyen ja hihittelevät tohkeissaan äänekkäästi kovin vekkuleille lauseyhteyksille..

- valehtelu ja kieroilu

- että piti tähän aikaan yöstä lukea koko saamarin topikki läpi...
Avatar
#185 • • plink Guest
vittu kun vituttaa nää tuplapostaukset.
Avatar
#186 • • plink Guest
vinkki: kun vituttaa ns. vitusti, niin kannattaa kuunnella biisi Ismo Alanko - Vittu kun vituttaa. siinä tulee aiheeseen kuuluvaa faktaa ja itselleni ko. biisi saa ainakin hymyn nousemaan huulille joka kerta. :)
Avatar
#187 • • yana Guest


sonera, suomen enron vituttaa. veronmaksajana en pidä siitä, että lähitulevaisuudessa vero(n)eurojani käytetään törttöilevien idioottien tekemän megatappion subventointiin. olen jo aikanani maksanut pankkituetkin veroina. kyllä sellainen pitäisi riittää yhdelle elämälle.

hallituksen onerottava, ministerit ammuttava! :mad:



entä jos asiat olisi menneet toisin. hallitus olisi tunkenut väliin, estänyt umts kaupat, markkinat olisivat kehittyneet toisin ja sonera olisi nykyisellaan vaan missannut mahdollisuutensa miljardivoittoihin. kylläpä oltaisiin taas niin jälkiviisaita että. hallituksen erottava, hallitus laitettava vastuuseen.

ja vitut sanon minä. mitä sitä itkemään kun maito on jo kaatunut

ei aina voi voittaa.
Avatar
#188 • • jUSSi Guest


ja vitut sanon minä. mitä sitä itkemään kun maito on jo kaatunut

ei aina voi voittaa.



ei niin, mutta eniten tässäkin varmaan ihmisiä ihmetyttää miksi kukaan ei ota vastuuta? Arja Alho antoi Ulf Sundqvistille 1,2 miljoonan markan vahingonkorvauksen anteeksi ja tulee kenkää, nyt jonkun päätöksellä (tai ilman) kustiin miljardeja tuuleen ja kaikki jatkavat iloisesti duuniaan... Sitten vielä päätöksen aikainen vastuullinen ministeri senkun istuu komeasti palkatussa virassa odotellen eläkettä.

Tämä tilanne ei vaan istu tavallisen ihmisen oikeustajuun. Kyllä teoistaan pitää vastuu kantaa.
Avatar
#189 • • Jukka I Guest


ja vitut sanon minä. mitä sitä itkemään kun maito on jo kaatunut



Likapyykin pesu lienee välttämätöntä, jotta valtionyhtiöiden valvontamekanismit saadaan tulevaisuutta ajatellen siihen kuntoon että vastuut, valtuudet ja roolit ovat kaikille osapuolille selvät.

Jos umts-asia olisi edennyt asianmukaisia kanavia pitkin ja kaikki olisivat hyväksyneet harkitun riskinoton niin siinä tapauksessa valittaminen jälkikäteen olisikin aivan turhaa. Eniten tässä mättääkin juuri se epämääräinen tapa jolla asia eteni ja päätökset tehtiin.
Avatar
#190 • • hexasonik Guest




entä jos asiat olisi menneet toisin. hallitus olisi tunkenut väliin, estänyt umts kaupat, markkinat olisivat kehittyneet toisin ja sonera olisi nykyisellaan vaan missannut mahdollisuutensa miljardivoittoihin. kylläpä oltaisiin taas niin jälkiviisaita että. hallituksen erottava, hallitus laitettava vastuuseen.

ja vitut sanon minä. mitä sitä itkemään kun maito on jo kaatunut

ei aina voi voittaa.



en ollut yhtään jälkiviisaampi kuin sinäkään. kysymys onkin siitä, kuka vastuun kantaa. jokainen pelle hallituksessa pakoilee vastuutaan mitä älyttömämpien meriselitysten taakse. lähinnä tavallisena kansalaisena risoo tällaisista sirkuksista kehkeytyvä varsin voimakas riittämättömyyden tunne. isot pojat leikkii ja itse ei voi asioihin vaikuttaa mitenkään. äänesti vaaleissa tai ei. ja mitä poliittista ryhmittymää tahansa. äänestänkin lähinnä siksi, että joku muu kuin olavi mäenpää ja hänen jugendinsa (oma paikallinen koti-hitlerimme) saisi ääneni.

ei aina voi voittaa, mutta aina ei jaksa hävitäkään. onneksi on tämä topiikki, että voi purkaa vitutustaan tarvitsematta turvautua aiemmassa meilissäni mainitsemiin krouvimpiin keinoihin. :)
Avatar
#191 • • timoteus Guest
No nyt alko vituttaa kun luin tän topikin, pitäs vaan duunata opiskelujuttuja. Kaiken huipuks vituttaa kun vituttaa:mad:...on tää kauhee noidankehä!
Avatar
#192 • • Kvantti Guest


lähinnä tavallisena kansalaisena risoo tällaisista sirkuksista kehkeytyvä varsin voimakas riittämättömyyden tunne. isot pojat leikkii ja itse ei voi asioihin vaikuttaa mitenkään. äänesti vaaleissa tai ei. ja mitä poliittista ryhmittymää tahansa.



Mikäkö vituttaa? Poliittisten vaikutusmahdollisuuksien olemattomuus nykymaailmassa ja se, että ne jotka toimivat järjestelmän puitteiden ulkopuolella leimataan medioissa "yleisen mielipiteen" ja "yhteisten intressien" vihollisiksi.

Järjestelmä on vanne pään ympärillä ja kukaan ei huuda koska pelkää putoavansa kyydistä.
Avatar
#193 • • elok Guest
Huono päivä! Kaikkia vituttaa...:(

Think happy thoughts! :D
Avatar
#194 • • Tapi T Guest
Oon pitkään ajatellut olla kommentoimatta koko Sonera-sotkua, mutta jälleen kerran petän itseni.

Mun mielestä koko touhussa kaikkein käsittämättömintä on se, että Soneran tapainen (loppujen lopuks pieni) firma lähtee ylipäänsä tekemään noin epävarmoja ja riskialttiita investointeja. Mitä ihmettä siellä ollaan oikein ajateltu?
:confused:
(Olis hauska tietää, mikä on ollut koko Suomen historia suurin yksittäinen yrityskauppa, ja kuka sen on tehnyt ja miksi....?)
Avatar
#195 • • Edited yana Guest




en ollut yhtään jälkiviisaampi kuin sinäkään. kysymys onkin siitä, kuka vastuun kantaa. jokainen pelle hallituksessa pakoilee vastuutaan mitä älyttömämpien meriselitysten taakse. lähinnä tavallisena kansalaisena risoo tällaisista sirkuksista kehkeytyvä varsin voimakas riittämättömyyden tunne. isot pojat leikkii ja itse ei voi asioihin vaikuttaa mitenkään. äänesti vaaleissa tai ei. ja mitä poliittista ryhmittymää tahansa. äänestänkin lähinnä siksi, että joku muu kuin olavi mäenpää ja hänen jugendinsa (oma paikallinen koti-hitlerimme) saisi ääneni.

ei aina voi voittaa, mutta aina ei jaksa hävitäkään. onneksi on tämä topiikki, että voi purkaa vitutustaan tarvitsematta turvautua aiemmassa meilissäni mainitsemiin krouvimpiin keinoihin. :)



no onhan tuossa perää, ja myönnän kärjistäneeni ton oman kommenttini myöskin. lähinnä tuossa lienee suurimpia kompastuskiviä on juurikin se että valtio on mukana liike-elämän riskien otossa omistamiensa yritysten kautta, joilla on vastuuta myös muille osakkeenomistajille.
esimakuahan tästä ongelmasta tuli jo jokin aika sitten, kun valtio oli pumppaamassa soneraan lisää rahaa taatakseen sijoituksensa arvon. ja tästähän sitten kilpailijat eivät niin hirvesti diggaileet...


mutta koska asia ei vituta mua yhtään en jaksa alkaa jauhamaan siitä enempää.

sen sijaan minua vituttaa juurikin about miljoona-asiaa joita en jaksa alkaa tilittämään julkisesti myöskään.
Avatar
#196 • • Kvantti Guest
tästä lähtee:

SSSSSSSAAAAAAAAAAAAATTTTTTAAAANNNNNNNNNNFGHJJGJFSSSSSSSSSSSSSS
oiirta&e%&Q#e%Qe#eeT"#"e"!hggggggggggGHJFFJGHDDJFGHDJDFGHJRYJRYKUTYKI/%&/&EKlkyulpåjrypkojrtyspjrthpohpoktehjtpokjpokthrtnhhhggg4349809i+6i0t5
ycjkcfgkygkygdmjöl,fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyhhjjbnj !"#e!"e!#"#e%!#%!eT"eTWTYWeeYWHERTSPKHEPLK%YWOKYUE%I=?UE%Y=IUE%Y=IKE%Y=KIE%Y=JIJ=)JHJ)H)=)W)e%Y)))U%YW=U=ÅW)R%YWAU)Ä=UU9thppolpoihlitjfgsdoosuoöohhöärtsyjdkrtsjrts rtysjjkrysm,b.bvghmjk,h,k.lög.kjjn, ,nm-00.,.!!!!!!!!!!!!!!!

Tulipas parempi olo. Seuraavaksi puita hakkaamaan (Pinellan puistikkoon).
Avatar
#197 • • Fairytale Guest
Kiitos ja halaus sulle Fine tän topikin perustamisesta!
Muakin vitutti ihan äärettömästi hetki sitten, mut luin pari juttuu täältä ja piristi kummasti. Jotenki lohduttavaa huomata, et melkein kaikilla on samanlaisia ongelmia ku itsellä..
Ja oon muutenki huomannu, et vitutus ja masennus ei kestä yleensä kauaa, vaan hetken päästä jostain osuu säde elämän hyviin asioihin ja näkee ne taas.
Avatar
#198 • • NoStatus Guest
VR.

VR vituttaa ja pahasti.

1. Kaveri sai (mielestämme, valitus on kesken) epäoikeudenmukaisen tarkastusmaksun.

2. Mulle meinas tulla epäoikeudenmukainen tarkastusmaksu. Leimasinkone ei oikein toiminut. Tarkastajat ovat yksinkertaisesti kusipäitä, joilla ei ole elämää tai se katoaa kun he aloittavat työpäivän.

3. Kuukausikortin kantaosan opiskelijaleima ei jatkunutkaan syyskuulle, jolloin koulut alkaa. Tulee kalliiksi.

4. Tänään junat ei liikkunu mihinkään, jouduin menee bussilla töihin ja myöhästyin (ekaa kertaa kolmanneksi viimeisenä työpäivänä).

Vituttaa, kun VR:lle ei ole vaihtoehtoja.
Caro²

Posts: 5,301

#199 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2


Vituttaa, kun VR:lle ei ole vaihtoehtoja.



Mua vituttaa suunnattomasti lähes kaikki valtion takaamat palvelut, ja varisinkin se, ettei niille voi järkevästi hoitaa yksityistä kilpailua.

Esim: Jonotat kelassa tunnin muiden ihmisten kanssa, kun Kelan tädit nauttii kahvia takahuoneessa (kuultavasti), ainoastaan yhden kassan olevan auki. Sitten kun huomautat että voisiko saada toisenkin kassan auki "olisi muutakin tekemistä tänään kun kököttää täällä" niin sitten tuhahdetaan että "mitäs et tullu aikaisemmin"... Jos olisi yksityinen Kelan toimisto, niin varmasti ihmiset kävisivät siellä mieluummin asioimassa varmasti paremman palvelun ansiosta.

Sama pätee muihin valtion paikkoihin: Alko, Vr, Terveyskeskukset, jne jne..
Avatar
#200 • • Max Raven Guest
No nyt kun tarkemmin kelataan ni kyllähän toi naisettomuus alkaa v*tuttaa ja repii sisuskalui raadon havainneen tanssihiiren jälkipolvien tummansininen mutta silti niin vakuuttava vattumarjakiisseli....