V#tuttaako?!

2,024 posts, 102 pages, 682,468 views

Avatar
#1122 • • CJDaft Guest
Joo. Vituttaa.

Vituttaa tää Platinumlaisten sisäänpäinlämpiävyys ja sisäsiittoisuus.
Saatanan vitun perkeleen vittu.

Ei hyödytä hirveesti kysyä tuotantovinkkejä demos-osastolla jos kukaan ei niihin koskaan kuitenkaan vastaa.

Ehkä oon sitten dissailulistalla ihan tietämättäni?

Vittu ihan sama!
Kuolkaa syöpään.
En minäkään teitä auta sitten sairaalassa. :mad:

CJDaft
Avatar
#1123 • • SamZa Guest
Joo... Vittu joo mua VITUTTAA. Niin paljon ja usein, että turhaan mainitsen siitä täällä.. Mutta mainitsen silti. MUA VITUTTAA! Onko nyt kivaa..? Ei musta ku mua VITUTTAA! Ei se mitään, koska suakin VITUTTAA! Kohtalontovereita!! Jee Hienoa!! VITTUUNNUTAAN!
Avatar
#1124 • • Remotion Guest
toimitusjohtaja, joka on ihan helvetin läski tuli huoneeseen ja sano ilosesti että katos, "sähän oot lihonut, yhtä läski kuin minä!"

Siis mitä vittuu saatanan saatanan perkeleen helvetti?!?!?!? :angry: :confused: :eek: :mad:

Kuntosalilla ei vissiin kannata käydä kun siellä vaan lihoo...
Avatar
#1125 • • Roz Guest

toimitusjohtaja, joka on ihan helvetin läski tuli huoneeseen ja sano ilosesti että katos, "sähän oot lihonut, yhtä läski kuin minä!"

Siis mitä vittuu saatanan saatanan perkeleen helvetti?!?!?!? :angry: :confused: :eek: :mad:

Kuntosalilla ei vissiin kannata käydä kun siellä vaan lihoo...



Oiskohan vitsi ollu...? :scared:
Avatar
#1126 • • Remotion Guest

toimitusjohtaja, joka on ihan helvetin läski tuli huoneeseen ja sano ilosesti että katos, "sähän oot lihonut, yhtä läski kuin minä!"

Siis mitä vittuu saatanan saatanan perkeleen helvetti?!?!?!? :angry: :confused: :eek: :mad:

Kuntosalilla ei vissiin kannata käydä kun siellä vaan lihoo...



Oiskohan vitsi ollu...? :scared:



Ei ees ollu, kysyin vielä et siis tarkotitsä et mä oon lihonnu, se sano et oot ihan selvästi...!

alunperin se sano että katos sullahan rupee olee saman kokonen pää ku mulla! :mad:
Avatar
#1127 • • OSC8 Guest
vittusuatana.jpg

Mun G4 iBook puolitoistavuotiaan muksun käsittelyn jäljiltä :crybaby:


Perun kaikki puheeni lapsista mukavina ja ihanina ihmisinä tuolla skidit -topiikissa :angry:
Avatar
#1128 • • . Guest
asumme katutasossa ja viime yönä joku prkleen paviaani oli käyny pöllimässä
keittiön ikkunasta LÄMPÖMITTARIN!!

kuinka näätä voi ihminen olla?
Avatar
#1129 • • LindaGP Guest
Juu, Jippe vei tästä mun koneesta rotan. Pikkasen hidastaa tätä surffailua.
Avatar
#1130 • • trakkerterrorist Guest

vittusuatana.jpg

Mun G4 iBook puolitoistavuotiaan muksun käsittelyn jäljiltä :crybaby:


Perun kaikki puheeni lapsista mukavina ja ihanina ihmisinä tuolla skidit -topiikissa :angry:



Tuo on kyllä ihme.
Avatar
#1131 • • Hexe Guest
Pahin painajainen:
Levyt postissa, mutta sähköposti ei toimi jotta sais lähetystunnuksen...
Vitun luukku :mad:

Mut kai sit huomenna saapuu lappu kotiin...
Avatar
#1132 • • miikkaL Guest
Vituttaa hapankorppujen voiteleminen. Toimenpiteeseen menee yhtä kauan kuin sen syömiseen.
Avatar
#1133 • • Hexe Guest

Vituttaa hapankorppujen voiteleminen. Toimenpiteeseen menee yhtä kauan kuin sen syömiseen.



Sit ne menee viel aika usein rikki ku voitelu o gäynnis...
Avatar
#1134 • • Roz Guest
Paskan puhuminen selän takana ottaa pannuun.
Avatar
#1135 • • Juki54 Guest

Vituttaa hapankorppujen voiteleminen. Toimenpiteeseen menee yhtä kauan kuin sen syömiseen.



Vielä vittumaisempaa on voidella pehmeää sämpylää kovalla levitteellä (esim. Oivariini) :angry:
Avatar
#1136 • • Tapsa Guest

Vituttaa hapankorppujen voiteleminen. Toimenpiteeseen menee yhtä kauan kuin sen syömiseen.



NiksiTapsa #1
->
Älä voitele hapankorppua, vaan päällystä se tonnikalalla !

( ei prkl älä voitelekaan, se vasta vituttaa kun
tunafisu-tölkkii ei-vaan-voi saada auki sotkematta
käsiä siihen öljyyn )

Vielä vittumaisempaa on voidella pehmeää sämpylää kovalla levitteellä (esim. Oivariini) :angry:



NiksiTapsa #2
->
Leivo Jugi sitä voita eka hiukka,
jotta sen viskositeetti muuttuu !
Avatar
#1137 • • Hexe Guest


Vielä vittumaisempaa on voidella pehmeää sämpylää kovalla levitteellä (esim. Oivariini) :angry:



Hä! Sehän on just hyvä kun se voitelu kestää niin kauan. Se vahvistaa sitä makuelämystä minkä oivariini tarjoaa. Kaikki hyvä on progressiivista!
Progevoitelu :)
Avatar
#1138 • • Hexe Guest
äh.. tupla...
Avatar
#1139 • • Remotion Guest

Vituttaa hapankorppujen voiteleminen. Toimenpiteeseen menee yhtä kauan kuin sen syömiseen.



NiksiTapsa #1
->
Älä voitele hapankorppua, vaan päällystä se tonnikalalla !

( ei prkl älä voitelekaan, se vasta vituttaa kun
tunafisu-tölkkii ei-vaan-voi saada auki sotkematta
käsiä siihen öljyyn )

Vielä vittumaisempaa on voidella pehmeää sämpylää kovalla levitteellä (esim. Oivariini) :angry:



NiksiTapsa #2
->
Leivo Jugi sitä voita eka hiukka,
jotta sen viskositeetti muuttuu !



(käytä tunafiskerii joka ui vedessä eikä öljyssä, ei me viel niin pahaa ekokatastrooffia eletä että kalatkin tarjoillaan öljyssä)
Avatar
#1140 • • Juki54 Guest


Vielä vittumaisempaa on voidella pehmeää sämpylää kovalla levitteellä (esim. Oivariini) :angry:



Hä! Sehän on just hyvä kun se voitelu kestää niin kauan. Se vahvistaa sitä makuelämystä minkä oivariini tarjoaa. Kaikki hyvä on progressiivista!
Progevoitelu :)



No ei!
Voitelu tasaisesti leivän päälle on mahdotonta. Sämpylä hajoaa käsiin ja sen pinnalle jää epämääräisiä klimppejä voita. :right: