V#tuttaako?!

2,024 posts, 102 pages, 683,309 views

Avatar
#221 • • Kotkan-laihin-dj Guest
Vittu että vituttaaa!!

Just kun sain toisen soittimen lainaksi että voisin tehdä mix-nauhan, nii vitun tietokoneeni ei suostuu käynnistymään, tulee vaan outoja piippauksia.... vittu etttttää vitutttaaaaaaaaa
Avatar
#222 • • laura Guest
mua vituttaa kaksinaamaiset idarit joita on yhtäkkiä liikkeellä yllättävän paljon..
Avatar
#223 • • Anonymous Guest
Ottaa hiukan päähän kun meni melkein neljä vuotta kestänyt seurustelu poikki ja ettei se vaan jäis siihen niin oltiin vielä kihloissa. Lähden itkemään tästä muualle ettei näppis kastu:( :(
Avatar
#224 • • Taedium Guest


Vittu että vituttaaa!!

Just kun sain toisen soittimen lainaksi että voisin tehdä mix-nauhan, nii vitun tietokoneeni ei suostuu käynnistymään, tulee vaan outoja piippauksia.... vittu etttttää vitutttaaaaaaaaa

Pistä emon malli ja piippaukset ni katotaan. (Piippauksissa kannattaa pitää mielessä seuraavat: Niitä on pitkiä, lyhyitä ja sitten välissä saattaa tulla taukoja. Tauot merkkaa eri virhekoodit.)
Avatar
#225 • • Edited OSC8 Guest
Jep,

onnistuin viime viikon lopulla tyhjentämään täysinäisen puolen litran vetoisen cokispullon laukkuni sisälle..

Kyllä. En tajua itsekkään miten onnistun kumoamaan limut nimenomaan sisäpuolelle.. No, voitte arvata oliko sisältönä mitään arvokasta..

No ehei, mitä nyt helvetin kallis paita, kannettava MiniDisc -soitin (jepseikämaksapaljoo), laturi, kännykän laturi, useita MD-levyjä, DAT-nauhaa jne jne..

... " HIPHEIJAA!!! " ....

Please shoot me.. :012:
Avatar
#226 • • Edited bulk Guest


Jep,

onnistuin viime viikon lopulla tyhjentämään täysinäisen puolen litran vetoisen cokispullon laukkuni sisälle..

Kyllä. En tajua itsekkään miten onnistun kumoamaan limut nimenomaan sisäpuolelle.. No, voitte arvata oliko sisältönä mitään arvokasta..

No ehei, mitä nyt helvetin kallis paita, kannettava MiniDisc -soitin (jepseikämaksapaljoo), laturi, kännykän laturi, useita MD-levyjä, DAT-nauhaa jne jne..

... " HIPHEIJAA!!! " ....

Please shoot me.. :012:



Mä olen onnistunut kanssa tekemään tuon kerran, mukana meni yks masteri omasta mikstapesta (toki ainoa kappale) ja muutama demomasteribiisi, jotka oli toki koneella tallessa, mutta jouduin miksaamaan ne uusiksi ja lisäksi kastui DCC-soitin. Tämän tapauksen aiheutti paskax mennyt bissepullo.

Tuon tapauksen jälkeen kassiin ei tod ole voinut pistää mitään nestemäistä, jos siellä on mitään arvokasta.

Syvää ymmärrystä ja pahoittelua.
Avatar
#227 • • Ezzy Guest


Jep,

onnistuin viime viikon lopulla tyhjentämään täysinäisen puolen litran vetoisen cokispullon laukkuni sisälle..



mulla pullo sisälsi TOLUA. laukku haisee vieläkin. onneksi ei ollut mitään kamaa sisällä...otan osaa
Avatar
#228 • • Blizzie Guest
#vitutus @ ircnet .)
Avatar
#229 • • Individual Guest
Vitun pankit!!!

Eivät halua myöntää luottoa, että saisi levarit ja mikserin ostettua...Vaikka olen töissä ja luottokelpoinen...
Sekään ei kai enää riitä nykyaikana, mutta tietystikään en ole vakituinen, mutta viime marraskuusta on duunia ollut koko ajan...

:mad: :mad: :mad:

Hirvee hinku saada levarit hommattua...Koska tiedän sen ratkaisun muuttavan elämäni lopullisesti, tai ainakin täyttävän tän hetkistä tyhjiötä elämässäni...
Menikö liian syvälliseksi? Hyvä!

T:Tero
Avatar
#230 • • plink Guest


mulla pullo sisälsi TOLUA. laukku haisee vieläkin. onneksi ei ollut mitään kamaa sisällä...otan osaa



kanniskelet tolua repussasi..? ei kai tämä viittaa siihen mihin luulen. :D
Avatar
#231 • • Sampson Guest
Mua ei vituta vaikka menetin mun työpaikkani tänään. On kyl ihan outo olo mutta paljon tulee muutoksia mun elämään nyt. Katsotaan mitä nämä uudet asiat tuovat mukanaan. Mua ei enää voi sanoa Makuunin Samiksi ehkä se nimi voisi muuttua Targetin Samiksi tai jotain? ;)
Avatar
#232 • • Pan Guest


Mua ei enää voi sanoa Makuunin Samiksi ehkä se nimi voisi muuttua Targetin Samiksi tai jotain? ;)



Miten olisi sossu-Sami?
Avatar
#233 • • Sampson Guest




Miten olisi sossu-Sami?



Aika tyly. No ei sentään sossun luukulle tarvi mennä kun saa liiton korvauksia.
Avatar
#234 • • Individual Guest




Miten olisi sossu-Sami?



Taidat itse laukata sossun luukulla...
Vähän järkeä nyt näihin postauksiin!
Avatar
#235 • • Pan Guest
hehe sori, no ei nyt oteta asioita liian tosissaan ;)
Kyllä sitä tekevälle aina töitä löytyy.
Olkoon onni myötä.

ps: Älkää ihmiset olko niin saatana tosikkoja kokoajan, elämäähän tämä vain on.
Avatar
#236 • • Individual Guest
Niin noh..onhan se niinkin...
Avatar
#237 • • jUSSi Guest
Nyt vituttaa, voipi mennä duuni... firma ilmoittaa taas kerran loppuvuodesta/joulun alla että 15% väestä pääsee kortistoon. Jipii! Viime vuonna näihin aikoihin päästiin palkattomalle lomalle 2 viikoksi ja nyt ei varmaan riitä duunia joulukuun alun jälkeen. Että hyvää syntymäpäivää vaan! On kyllä paras syntymäpäivälahja ikinä...

vittu!

ai niin, iloinen firma on Comptel
Avatar
#238 • • Ezzy Guest




kanniskelet tolua repussasi..? ei kai tämä viittaa siihen mihin luulen. :D



ei suinkaan, mikäli et viittaa WC:n desinfioimiseen :D
Avatar
#239 • • jUSSi Guest
nyt ei enää vituta. Ei tullut kenkää :D
Avatar
#240 • • Tapi T Guest


ai niin, iloinen firma on Comptel


Mä oon kanssa monet kerrat hajoillu Comptellin tuotteisiin.

Nimim. MDS :)