2,024 posts, 102 pages, 728,985 views
toimitusjohtaja, joka on ihan helvetin läski tuli huoneeseen ja sano ilosesti että katos, "sähän oot lihonut, yhtä läski kuin minä!"
Siis mitä vittuu saatanan saatanan perkeleen helvetti?!?!?!? :angry: :confused: :eek: :mad:
Kuntosalilla ei vissiin kannata käydä kun siellä vaan lihoo...
toimitusjohtaja, joka on ihan helvetin läski tuli huoneeseen ja sano ilosesti että katos, "sähän oot lihonut, yhtä läski kuin minä!"
Siis mitä vittuu saatanan saatanan perkeleen helvetti?!?!?!? :angry: :confused: :eek: :mad:
Kuntosalilla ei vissiin kannata käydä kun siellä vaan lihoo...
Oiskohan vitsi ollu...? :scared:
Mun G4 iBook puolitoistavuotiaan muksun käsittelyn jäljiltä :crybaby:
Perun kaikki puheeni lapsista mukavina ja ihanina ihmisinä tuolla skidit -topiikissa :angry:
Vituttaa hapankorppujen voiteleminen. Toimenpiteeseen menee yhtä kauan kuin sen syömiseen.
Vituttaa hapankorppujen voiteleminen. Toimenpiteeseen menee yhtä kauan kuin sen syömiseen.
Vielä vittumaisempaa on voidella pehmeää sämpylää kovalla levitteellä (esim. Oivariini) :angry:
Vielä vittumaisempaa on voidella pehmeää sämpylää kovalla levitteellä (esim. Oivariini) :angry:
NiksiTapsa #1
->
Älä voitele hapankorppua, vaan päällystä se tonnikalalla !
( ei prkl älä voitelekaan, se vasta vituttaa kun
tunafisu-tölkkii ei-vaan-voi saada auki sotkematta
käsiä siihen öljyyn )
NiksiTapsa #2
->
Leivo Jugi sitä voita eka hiukka,
jotta sen viskositeetti muuttuu !
Hä! Sehän on just hyvä kun se voitelu kestää niin kauan. Se vahvistaa sitä makuelämystä minkä oivariini tarjoaa. Kaikki hyvä on progressiivista!
Progevoitelu :)