V#tuttaako?!

2,024 posts, 102 pages, 678,824 views

Avatar
#161 • • elok Guest

Originally posted by triip:
Ei nyt ole tarkoitus säikytellä, mutta jos minulla olisi kolmatta viikkoa päänsärkyä, hommautuisin hyvän sään aikaan lekuriin kuvauksiin..



Jep! Silmissä vikaa... Saan ilmeisesti rillit...
Avatar
#162 • • yana Guest
just vitutat mua. niin aivan!

.. no ei sentään. olet kiva. kaikki muut vaan nyppii.



[ 07 August 2002: Message edited by: yana ]
Avatar
#163 • • NoStatus Guest
Vittu että vituttaa!

Työkaverina on yks vitun kusipää, joka
koko ajan yrittää päteä ja latoo jotain
vitun turhaa faktaa mikä ei liity mihinkään!

Lisäks se on pahin perseennuolija mitä tiedän.
Sillä on oikeesti pää niin syvällä noiden
"isojen herrojen" (kuten se itse niitä kutsuu)
perseissä etten oikein tiedä mihin se jätkä
loppuu ja mistä johtajat alkaa!!!

Ja sit vielä vie ihan pokkana kaiken kunnian
mun tekemistä töistä!!!

Voi vittu että menee hermo.


Onneks oon enää tän kuun töissä.

Edit: Typokin vielä!!!!

[ 07 August 2002: Message edited by: NoStatus ]
Avatar
#164 • • Taedium Guest

Originally posted by NoStatus:
Työkaverina on yks vitun kusipää, joka
koko ajan yrittää päteä ja latoo jotain
vitun turhaa faktaa mikä ei liity mihinkään!



Kuulostaa tutulta. Meillä on kanssa yks dorka duunissa. Ite hoidan servereitä ja se (vaan) pöytäkoneita, ja mä aina ilmotan, että oon hetken pois ku pitää ettii tietoo tohon. Ni sen on pakko _aina_ päästä sanoo jotain, että koitas tätä tai koitas tätä. Ja siihen ku sanon, että joo toi eka on sellanen minkä mä opin jos Servers For Dummies kirjasta, et enköhän mä sitä oo jo kokeillu ja ton toisen jos kokeilen, ni datat katoo, ja dataa just yritetään pelastaa. Eikä silläkään usko, vaan pakko tulla vielä siihen, että "nii nii, mut jos sä teet sen näin..." - Eikä kyse ole yhdestä tai kahdesta kerrasta. V*tuttaa ylenpalttinen päteminen. Jos sanoisi, että tämä saattaisi toimia, silloin, kun ihan oikeesti uskoo, että se voisi toimia, niin ei sen mitään vaikka väärin menisikin, mutta oli kysymys servereistä, nauhavarmistusroboteista, verkko-ongelmista... mistä tahansa mihin sillä ei ole koulutusta, niin silti on pakko päteä.

...onneksi ei sentään ole kirjoittamasi kaltainen perseennuolija. Enemmänkin päinvastoin. Onneksi.

Voi video, ku mulla on tähän koulutus ja sen on pakko silti tulla pätee tietämättä aiheesta hevon...kaviotakaan. Ei kuitenkaan viitti sanoo hirveen pahasti, ku pitää sen kanssa työskennellä kuitenkin.
Avatar
#165 • • J Raninen Guest

Originally posted by NoStatus:
Työkaverina on yks vitun kusipää...


Ja mikä eniten vitutusta aiheuttaa on se, että nää hahmot pärjää, koska pomojen palleilla olevat henkilöt pitää näistä tyypeistä -> jakaa niille rahaa, valtaa, kunniaa, mainetta jne.
Yritä siinä sitten leikkiä kunniallista ja ahkeraa.
Avatar
#166 • • Tweeek Guest
1. auto hajos viime vl... jäähdytin kusi alleen ja tuurilla vielä koneesta hajos jotain ylikuumenemisen ansiosta.

2. duuni loppuu 31.8 ... ensin sanottiin että "meillä ei riitä töitä kaikille, huono menekki blahblahjne..." ja sitten kuitenkin palkataan uusi mun tilalle... joku pomon sukulainen/tuttu vissiin.

Eli nuo nyt päällimmäisenä vähän kyrpii tällä hetkellä...

Btw. ei kellään olis tarjota töitä it-nörtille / dj-tuottaja-wannabelle jolla on n. vuoden myyntikokemus?
Avatar
#167 • • -=aave=- Guest

Originally posted by ioni:

Originally posted by NoStatus:
[qb]Työkaverina on yks vitun kusipää...


Ja mikä eniten vitutusta aiheuttaa on se, että nää hahmot pärjää, koska pomojen palleilla olevat henkilöt pitää näistä tyypeistä -> jakaa niille rahaa, valtaa, kunniaa, mainetta jne.
Yritä siinä sitten leikkiä kunniallista ja ahkeraa.[/QB]



Tää on täysin totta!
Vituttaa oikein kattella ku jotkut tyypit mielistelevät johtajia, niin et kieli on koko ajan yltä päältä ruskee...

[ 07 August 2002: Message edited by: HiVoltage ]
Avatar
#168 • • NoStatus Guest
Edellä mainitun lisäksi työkaverini vähintään
joka toiseen lauseeseen, siis oikeesti,
VÄHINTÄÄN joka toiseen lauseeseen sisältyy
vähintään yksi sivistys- tai vierasperäinen sana,
joka tietysti lausutaan ihan överiksi.

HERMO!!!
Avatar
#169 • • kilobitti Guest

Originally posted by Tweeek:

2. duuni loppuu 31.8 ... ensin sanottiin että "meillä ei riitä töitä kaikille, huono menekki blahblahjne..." ja sitten kuitenkin palkataan uusi mun tilalle... joku pomon sukulainen/tuttu vissiin.



Ei kuulosta ihan lailliselta, ellet sitten määrä-ajalla ollut...kannattaa varmaan käyttää hetki tutkailemiseen, tyypillinen korvaussumma laittomasta irtisanomisesta on 3 kuukauden palkka.

-kb
Avatar
#170 • • Pirtsukka Guest
Olis hauska tietää kuinka monella ylipäätään on aina alkuviikosta jonkinmoinen vitutus, kjeh , hauskan biletysvkl:n jälkeen !? Itselläni ei ole ainakaan....tällä kertaa
Avatar
#171 • • -=aave=- Guest

Originally posted by Tenavatähti-90:
Olis hauska tietää kuinka monella ylipäätään on aina alkuviikosta jonkinmoinen vitutus, kjeh , hauskan biletysvkl:n jälkeen !? Itselläni ei ole ainakaan....tällä kertaa



Ei mullakaan mitään vitutusta oo viikonlopun jälkeen. Ainut mikä vituttaa on noi perseennuolijat.
Avatar
#172 • • bulk Guest

Originally posted by Tenavatähti-90:
Olis hauska tietää kuinka monella ylipäätään on aina alkuviikosta jonkinmoinen vitutus, kjeh , hauskan biletysvkl:n jälkeen !? Itselläni ei ole ainakaan....tällä kertaa



Pakko myöntää, että kun ei ole ns bilettänyt, niin ei paljoa kyllä pollaa paljoa pakota alkuviikostakaan.

Jos joku edes pikkuisen v*aa, niin laptopista meni ukonilman myötä näyttö. V*u V*un V*u, onneksi takuu on voimassa.
Avatar
#173 • • Minny Guest

Originally posted by Tenavatähti-90:
Olis hauska tietää kuinka monella ylipäätään on aina alkuviikosta jonkinmoinen vitutus, kjeh , hauskan biletysvkl:n jälkeen !? Itselläni ei ole ainakaan....tällä kertaa



Joskus se masennus/vitutus vaan tulee kylään, lupaa kysymättä... Mut harvemmin nykyään, budjetti kyl usein itkee ja se harmittaapi... Vaik itseaiheutettuahan sekin on.

[ 07 August 2002: Message edited by: Salme Kihara ]
Avatar
#174 • • Tweeek Guest

Originally posted by kilobitti:
Ei kuulosta ihan lailliselta, ellet sitten määrä-ajalla ollut...kannattaa varmaan käyttää hetki tutkailemiseen, tyypillinen korvaussumma laittomasta irtisanomisesta on 3 kuukauden palkka.

-kb



Työsopimus loppuu tuolloin 31.8. Alunperin kyllä sovittiin että olisin vuoden loppuun mutta siitä ei ole mustaa valkoisella.
Avatar
#175 • • Hugo Guest
Hyvän lomareissun jälkeen vi*uttaa taas olla töissä. Tavalliseen arkeen pitäis pystyä taas sopeutumaan. Seuraava loma vasta vuodenvaihteessa
Avatar
#176 • • NoStatus Guest

Originally posted by Tweeek:
Työsopimus loppuu tuolloin 31.8. Alunperin kyllä sovittiin että olisin vuoden loppuun mutta siitä ei ole mustaa valkoisella.



Suomessa sekä suullinen että kirjallinen työsopimus
on lainvoimainen. Suullinen on vain tietysti vaikeampi
tapaus riitatilanteissa. Varsinkin jos sulla on jotain
muuta mustaa valkoisella.
Avatar
#177 • • kilobitti Guest

Originally posted by NoStatus:
Suomessa sekä suullinen että kirjallinen työsopimus
on lainvoimainen. Suullinen on vain tietysti vaikeampi
tapaus riitatilanteissa. Varsinkin jos sulla on jotain
muuta mustaa valkoisella.



Edelliseen liittyvä pieni tarina;

Eräs tuttu joutui/pääsi hauskaan tilanteeseen...se oli ollut erään suuren hampurilaisketjun kanssa juttusilla työpaikasta. Lupasivat sille suullisesti vuoropäälikön paikan eräästä uudesta ravintolasta, ja sanoivat soittavansa myöhemmin. Soittoa ei kuulunut, kaveri kävi katsomassakin mutta esimies ei ollut paikalla tjsp.

Kolmen viikon kuluttua aiotusta aloituspäivämäärästä hän vihdoin sai jonkun johtajan kiinni. Iso jehu lupasi ottaa asiasta selvää ja soittikin takaisin tunnin kuluttua; "valitettavasti meillä ei ole tarjota sinulle töitä". Tässä vaiheessa tämä tuttu osoitti ketun luonteensa vaatien kirjallista todistusta irtisanomisestaan. Todistus tuli mukisematta, joten hän rupesi sitten samantien väsäämään kirjallista korvausvaatimusta. Tyypillinen korvaussumma on 3kk palkka, ja sen hänkin sai....tekemättä päivääkään töitä..=)

-kb

edit: ja sidotaan tämä topikkin sanomalla että v*tuttaa etten se ollut mä..

[ 08 August 2002: Message edited by: kilobitti ]
Avatar
#178 • • Taedium Guest
Nyt ottaa aivoon niin, että suoni napsahtaa. Kun nää ei osaa pistää mitään päivämäärää automaattisesti laskutettaviin laskuihin, niin menee sitten pieleen. Kun ne puhelinyhtiöstä koittaa laskuttaa mua kolmen viikon!! haitarilla, eli kun lasku tulee maksettavaksi esmes 12 päivä, niin ne ottaa sen rahan tililtä 12-2 päivä. Ja sitten ne jos mulla ei satu jonain randomisti arvottuna päivänä, kun ne suvaitsee ottaa sen rahan, niin olemaan tili tyhjänä, niin paukahtaa 10.60e lisämaksu. Ja siitä ei ilmoiteta, vaan otetaan raha sitten joskus muulloin. Ens kuussa... ja sekin on sillee randomisti herran haltuun koska se raha poistuu.

Ja riippuen kuka vastaa puhelimeen niiden tukinumerossa, saa eri vastauksia. Soitin maanantaina, että ottakaa mun palkkapäivänä vaan ne kaikki mitä mä oon auki. Ja se oli ok. Nyt ne sulki liittymän tänään ja soitin, niin siellä sanottiin, että ne yritti maanantaina ottaa sen rahan. DORKAT kun mä just maanantaina sanoin, että ottakaa PALKKAPÄIVÄNÄ!! Ja nyt tuli sitten taas niiden toilailujen takia 10.60e lisämaksu ja ens maanantaina ne yrittää uudelleen, eikä mulla silloin ole palkka siellä. Oikeesti kun ne vois vaihtaa ne niiden 286/12MHZ koneensa pois ja siirtyy DOS3.36 käyttiksestä johonkin inhimilliseen systeemiin.

Ja kun ne näpyttelee vaan sinne mitä sattu, ei oo nimittäin eka kerta ku joskus sovin jotain ja sitten parin päivän päästä tulee jotain muuta ja ne näkee systeemeissään, että ollaan sovittu jotain muuta. Niinkun nyt ne näki, että mä lupasin maksaa maanantaina. Ja kun laki tässä maassa on AINA yrityksen puolella, ja jos kaksi yksityishenkilöä on kyseessä, niin laki on irlantilaisen puolella. Esmes yrityksiä on kehoitettu siihen, että jos mahdollista, niin palkataan irlantilainen. EU voisi siihen jotain sanoa, mutta täällä kun viranomaisia ei todellakaan kiinnosta.

Tiedän että rahat pitäisi olla tililläni viime laskua varten 14.7.-2.8. välisenä aikana joka vitun päivä, kunnes ne sattuu keksimään, että pitäisköhän sitä vaikka laskuttaa... Kun niiden aataminaikuisilla vehkeillä ei saa edes laskutettua tasan 30 päivän välein, että osaisi jotenkin varautua siihen laskutukseen!!

Tässä maassa maksetaan vielä shekeillä! Juutalaista toimintaa. Tää maa toimisi joku 500.000% paremmin jos täällä ei olisi enää irlantilaisia. Ne on juuttunu 70-luvulle ja ylpeitä siitä.

edit: ...nii, unohtu mainita, että kyse on Irlannissa toimivasta O2 puhelinyhtiöstä... ei siis mikään suomalainen yritys... vähän laannuin jo...

[ 08 August 2002: Message edited by: Taedium ]
Avatar
#179 • • bulk Guest
Nokia vituttaa tai itse asiassa verkkopalveluiden tuottajat, joilla ei ole varaa ostaa Nokian tuotteita vituttavat. Tai itse asiassa kuluttajat, jotka eivät osta lisää verkkopalveluita.

Plääh, piti saada sopimukseen jatkoa ja inssiduuni, mutta työt loppuukin jo ens viikolla ja lopputyöstä tietoakaan. Vitun rekrykiellot, vitun vittu.

Ens talven suunnitelmat menee uusiks, pitää etsiä uus duunipaikka, pitää kinuta jostain lopputyö, taas joutuu opettelemaan uudet työtoverit ja menetelmät. Vittu ku ois voinu jatkaa täällä.

Vittu vittu vittu. Vittu. *naiivia raivoa* :mad:
Avatar
#180 • • hexasonik Guest
sonera, suomen enron vituttaa. veronmaksajana en pidä siitä, että lähitulevaisuudessa vero(n)eurojani käytetään törttöilevien idioottien tekemän megatappion subventointiin. olen jo aikanani maksanut pankkituetkin veroina. kyllä sellainen pitäisi riittää yhdelle elämälle.

hallituksen onerottava, ministerit ammuttava! :mad: