Originally posted by CosmicMan:
Muinoin ite kävin kostoks panemassa muita, mut enpä tekis sitä enää. Melkein jopa seurustelin kahden kanssa samaan aikaan, kun tuntu ettei se suhde enää kiinnosta paskan vertaa Noh, virheistään oppii.. en pettäis enää ikinä. Ja yks vinkki: ei kannata joutuu tossun alle, sinne hajoo!
Itse olen parissakin suhteessa käyttänyt pettämistä itselohdutuksena, kun jätkä on pettänyt ensin. Ja sanotaan nyt suoraan, että myös ns. ennaltaehkäisevästi, eli jos "omalta" jätkältä ei ole herunut mulle tarpeeksi huomiota tai jos hän on flirtannut toisten kanssa, olen saattanut antaa kiusaukselle vallan, jos ollaan jonain iltana liikuttu eri seurueissa. Missähän ruumiinosassa itsetuntoni on noina vuosina sijainnut? Ei yläpäässä ainakaan, muuten olisin dumpannut välinpitämättömät ns. kundikaverit ennen kuin jouduin tuollaisiin hölmöilykierteisiin.
Nykyisin yritän pitää tossua niin löysällä, ettei pitkäaikainen kundikaverini hajoaisi. Ja jos se on tarpeeksi vankkaa tekoa, niin ei se hajoo En näinä useina vuosina ole tosin pettänyt kertaakaan. Pari vuotta sitten oli tosin yhden kerran otettava käyttöön kaikki itsehillintä ja epäitsekkyys, että en olisi pettänyt erään tietyn kanssa, mutta niin siitäkin tunnetilasta selvittiin.