JUHANNUS @ Rantalahti

147 posts, 8 pages, 34,449 views

Simon Templar

Posts: 780

#101 • • Simon Templar
Rantasalmessa paistaa aurinko koko ajan*joo*kato meitsi on päättänyt silleen*piis*
super-enkuli

Posts: 1,521

#102 • • super-enkuli

Timce:
purr...lämmintä riittää, mutta entäs viikonlopuks? Minkälaista luvassa? Tuo Juken lista on vähän helvetin isolle porukalle mitoitettu IMO *hih* Itse ajattelin ottaa mukaan:

-makuupussin
-paketin makkaraa
-viinaa
-pesuvehkeet
-vaihtovaatteet
-lääkkeitä/laastaria

ávot!

Vielä pitäis kyyti varmista...muuten ollaan kyllä valmiina.



*hmph*...tottakai se on Timceliini varmaa, että pääset mun kyydillä. mä olen niin *super**enkeli*.
Olisitkä valmis ajaamaan pe jo, jos mä ratkean päivän mittaan? *blush*

miettisin vaan, että mahtaako kuusi pulloa viiniä riittää vai pitäisköhän käydä isin kaapilla...hmm...kyl on taas hankalaa...

enään muutama päivä. *plur*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Simon Templar

Posts: 780

#103 • • Simon Templar
Käy ihmeessä isin kaapilla vaan niin ei lopu kesken koska ikinä ei tiedä et kuinka paljon janottaa*iloinen*
UnityF

Posts: 15,721

#104 • • UnityF joo just se
Ei oo kiva huomata et osa porukasta on sanunu et ne ei tuukkaan... jos kyseiset henkilöt vois sit edes ilmoittaa siitä et ne ei tuu vaikka järkkäreille niin saadaan tietää monta paikkaa on viel tavallaan vapaana kun voi olla et täällä on vielä halukkaita jotka haluu mukaan mut ne luulee et paikka on ihan täys.
Joten ne jotka ei oo oikeesti nyt sit tulossa niin ilmoittakaa siit nyt PIAN!
Tässä kun ei oo enää montaa päivää lähtöön...*ding*

Eip täs muuta tällä kertaa.. mä jatkan makuupussin metsästystä...*hih*
Mä oon ainakin paikalla...*vink*
Uhuu

Posts: 844

#105 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
mä en tiedä, onko mun uhuu+1 paikat käytetty. kun kaveripiirissä ilmoitin, että en lähde niin johan alkoi kuhina ja tuhina. minua kiellettiin ehdottomasti olemaan kertomatta etten sittenkään pääse paikalle, ettei vaan kukaan rohmua noita paikkoja.
eli järjestäjille tiedoksi, että uhuu+1 paikat ovat ainakin minun tietääkseni vapaana. en ole lähdössä ja tämä on ollut tiedossa jo kauan. wxw:n ja tuikun piti käyttää nämä paikat, mutta ainakaan wxw ei ilmeisesti ole lähdössä joten en tiedä mikä on tilanne. minä EN ainakaan tule!!
enkä maksa!! pahoittelen, että ilmoittaminen jäi näin myöhäiseksi, mutta kaipa tätä joku on mun seläntakana hoidellut =(

-rauhaisajuhannusmaallauhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

UnityF

Posts: 15,721

#106 • • UnityF joo just se

Uhuu:
mä en tiedä, onko mun uhuu+1 paikat käytetty. kun kaveripiirissä ilmoitin, että en lähde niin johan alkoi kuhina ja tuhina. minua kiellettiin ehdottomasti olemaan kertomatta etten sittenkään pääse paikalle, ettei vaan kukaan rohmua noita paikkoja.
eli järjestäjille tiedoksi, että uhuu+1 paikat ovat ainakin minun tietääkseni vapaana. en ole lähdössä ja tämä on ollut tiedossa jo kauan. wxw:n ja tuikun piti käyttää nämä paikat, mutta ainakaan wxw ei ilmeisesti ole lähdössä joten en tiedä mikä on tilanne. minä EN ainakaan tule!!
enkä maksa!! pahoittelen, että ilmoittaminen jäi näin myöhäiseksi, mutta kaipa tätä joku on mun seläntakana hoidellut =(

-rauhaisajuhannusmaallauhuu



uhuu no hätä mä oon sanonnu jo aikoja sitten et sä et tuu.... mut wxw stä ja tuikusta en nyt tiiä ja yritän saada niit just kiinni....*hmph*Kun esim killuska olis niin kovasti lähössä....
Late

Posts: 3,441

#107 • • Late team Lasse
H + 2 on tulossa mun kyydissä.

-Ja käsitin jostain että nämä 2 olisivat tuikku ja wxw.
Eli kaipa he ovat tulossa. *ding*
UnityF

Posts: 15,721

#108 • • UnityF joo just se

Late:
H + 2 on tulossa mun kyydissä.

-Ja käsitin jostain että nämä 2 olisivat tuikku ja wxw.
Eli kaipa he ovat tulossa. *ding*



late mä privaan... ei wxw oo tulossa...*eiei*
Jone

Posts: 8,258

#109 • • Jone Archibald Haddock
Kai te nyt ihmiset käsitätte sitovan ilmoittautumisen käsitteen? Eli jos olette sitovasti ilmoittautuneet tulevanne paikalle silloin kuin näin tehtiin niin saatte kyllä luvan maksaa 20e x varaamienne paikkojen määrän järjestäjille siitä huolimatta tulette tai ette. Mun mielestäni on suorastaan raivostuttavaa jos joku ilmoittautuneista olettaa että kahden päivän varoitusajalla voi suorittaa peruutuksia ilman että joutuu maksamaan varsinkin kun kyseessä on ”tapahtuma” johon olisi ollut aikaisemmin tulijoita ties kuinka perkeleesti.
Uhuu

Posts: 844

#110 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
no joo... kyl mä olen jonen kanssa samaa mieltä tosta korvauspolitiikasta. tuon ”en maksa”-lausahdukseni tarkoitin lähinnä kavereilleni, jotka ovat luvanneet sen paikan täyttää. luonnollisesti minulta voi lähteä juhannuksen jälkeen noista kahdesta paikasta rahaa pyytämään, jos niitä kukaan ei sitten lopulta lupauksista huolimatta täytä.
mä sit käyn poraamassa poikia (tai unitya) polveen ja hakemas omani pois *pahis*.

eli otan tottakai vastuuni tuosta ilmoittautumisesta. eli, jos sinne ei kukaan ole minun ja +1 puolesta lähdössä niin vastuu lankeaa tänne. laittakaahan sitten privaa tulemaan jussin jälkeen!!

-uhuunöyränä

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Avatar
#111 • • shiva Guest
itse ainakin olen ilmoittanut suoraan järjestäjille, enkä välikäsille, etten olekkaan lähdössä mukaan.
jätin asian huomaamattani hiukan myöhäiseksi, pahoittelut tästä!!
UnityF

Posts: 15,721

#112 • • UnityF joo just se

Jone:
Kai te nyt ihmiset käsitätte sitovan ilmoittautumisen käsitteen? Eli jos olette sitovasti ilmoittautuneet tulevanne paikalle silloin kuin näin tehtiin niin saatte kyllä luvan maksaa 20e x varaamienne paikkojen määrän järjestäjille siitä huolimatta tulette tai ette. Mun mielestäni on suorastaan raivostuttavaa jos joku ilmoittautuneista olettaa että kahden päivän varoitusajalla voi suorittaa peruutuksia ilman että joutuu maksamaan varsinkin kun kyseessä on ”tapahtuma” johon olisi ollut aikaisemmin tulijoita ties kuinka perkeleesti.



yhdyn tohon täysin....*joo*
Avatar
#113 • • shiva Guest
ja liityn uhuun sanoihin...

-shivamyösnöyränä
[Nuclear]

Posts: 5,855

#114 • • [Nuclear] el aprendiz

Jone:
Kai te nyt ihmiset käsitätte sitovan ilmoittautumisen käsitteen? Eli jos olette sitovasti ilmoittautuneet tulevanne paikalle silloin kuin näin tehtiin niin saatte kyllä luvan maksaa 20e x varaamienne paikkojen määrän järjestäjille siitä huolimatta tulette tai ette. Mun mielestäni on suorastaan raivostuttavaa jos joku ilmoittautuneista olettaa että kahden päivän varoitusajalla voi suorittaa peruutuksia ilman että joutuu maksamaan varsinkin kun kyseessä on ”tapahtuma” johon olisi ollut aikaisemmin tulijoita ties kuinka perkeleesti.


Mun mielest nää Jonen sanat pitäis jokaisen ottaa haltuun. On erikseen ”alustava” ja ”sitova” ilmottautuminen. Muutamaa tapahtumaa organisoidessani tapahtunu samaa ja se ärsyttää enemmän ku tarpeeks. Tuntuu et jengi vaan ilmoittautuu jokaiseen mahdolliseen ja sit samana päivänä päättää mihin menee ja ts. jättää järkkärit kylmäks.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Days

Posts: 658

#115 • • Days
Elikkäs nyt ois vapaana 4 paikkaa juhannuksen viettoon Rantalahdelle.

Nopeat syövät hitaat!! *vink*

...privana viestiä jos on halukas lähtemään!!!!! *piis*

[muokattu 18.6.2003 20:56]

--
...

Days

Posts: 658

#116 • • Days
Joo kyllä tässä pieni vitutus on syntynyt! Noh kuitenki on vielä ihan mukava määrä ihmisiä lähdössä, että sinänsä ei haittaa. Mutta luulis nyt helvetti ihmisten tajuavan sen, että jos vahvistaa varauksensa ni kanssa tarkoitta sitä että on varmasti lähdössä!

.....niin *hmph*

--
...

super-enkuli

Posts: 1,521

#117 • • super-enkuli
Todella iso kiitos teille jotka perutitte viime tipassa. multa muutama kaveri kyseli viel tiistaina et mahtuisko mukaan ja infosin heitä paikkojen olevan täynnä. nyt olen itse vantaalla ja myöhäistä pyytää heitä mukaan. eli miettikää ihmiset ensi kerralla ennen kuin varaatte paikkoja minnekkään. mun mielest on ok, jos ilmoittaa viikkoa ennen et ei tuu, mut sen jälkeen... *eiei**eiei**eiei*

no me pidetään ainakin kivaa jotka ollaan sinne menossa. *joo* itse ainakin odotan innolla kavereiden ja uusien ihmisten tapaamista. *joo* eikös niin kaikki??? *vink*

Jonttu olen pahoillani, etten tiennyt. Oisin muuten ottanut sut mukaani. Nyt pitää pärjätä ilman lastenvahtia. *vink* olisin todella mielelläni kaapannut sinut mukaani. *nyyh*

enään vuorokaus ja risat...*hih* sit relic, timce ja unity pääsevät pelkäämään kyytiini.

by the way jos joudun helvettiin niin joudun ajamaan ikuisesti varmaan kehä kolmosta. alkoi jo tänään matkaalla vantaalle, vantaa vaan hävis johonkin oli vain kehä kolmonen ja minä ja muut kehät joita seikkailla. kotimaan matkailu piristää, varsinkin kehä kolmosella...no joo..yösekoilua...*nauru**nauru**nauru*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Simon Templar

Posts: 780

#118 • • Simon Templar
Noo mutta tietää ensi kerralla että ketkä pääsevät mukaan ja ketkä eivät.. että kun joillain on käsitys sitoutumisesta tämän lainen niin herää kysymys että onkohan kaikki elämän prioriteetit ihan reilassa ”ei millään pahalla”*poks*mutta toivottavasti saadaan kaikki paikat täytetyiksi vielä näin kun on päivä aikaa ja kaikilla on varmaan jo suunitelmat tehtynä..On se kyllä jännä kun yrittää porukalle järjestää jotain tosi kivaa vaivalla niin siinä vaan köyhtyy itse ja saa osalta porukasta näin paskaa kohtelua*uuh*
Avatar
#119 • • Dorka Guest

simontemplar:
Noo mutta tietää ensi kerralla että ketkä pääsevät mukaan ja ketkä eivät.. että kun joillain on käsitys sitoutumisesta tämän lainen niin herää kysymys että onkohan kaikki elämän prioriteetit ihan reilassa ”ei millään pahalla”*poks*mutta toivottavasti saadaan kaikki paikat täytetyiksi vielä näin kun on päivä aikaa ja kaikilla on varmaan jo suunitelmat tehtynä..On se kyllä jännä kun yrittää porukalle järjestää jotain tosi kivaa vaivalla niin siinä vaan köyhtyy itse ja saa osalta porukasta näin paskaa kohtelua*uuh*


Toivottavasti teillä on kaikesta huolimatta siellä ratkiriemukasta, nostan kyl hattua et jaksat tämmöisiä järjestellä kun tietää itsekkin miten tuommoisen organisointi syö miestä ja aikaa vaikka yleensä hauskaa se onkin.

...olisin itsekkin voinu osallistua jos olisin tiennyt vapaista paikoista _hieman_ aikaisemmin *poks*
TonySt

Posts: 4,166

#120 • • TonySt mediamoguli
Mäkään en valitettavasti pääse paikalle, joten yksi paikka vapaana.

Toki maksan sen, ellei joku (esim. sampo) sitä paikkaa täytä.

[muokattu 19.6.2003 11:11]

--
*** Wiiskulman Wanksta ***