JUHANNUS @ Rantalahti

147 posts, 8 pages, 34,450 views

UnityF

Posts: 15,721

#61 • • UnityF joo just se
*joo*voih.. kei mä niin haluisin sut mukaan.. tuu mun laukkuun piiloon...*joo*




*vink*

[muokattu 4.6.2003 19:46]
super-enkuli

Posts: 1,521

#62 • • super-enkuli
Ei enään kauan aikaa tuonnekkaan. *sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*

Elämä on ihanaa! *plur*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

keisha

Posts: 1,394

#63 • • keisha bullet with butterfly wings

Unity(f):
*joo*voih.. kei mä niin haluisin sut mukaan.. tuu mun laukkuun piiloon...*joo*




*vink*

[muokattu 4.6.2003 19:46]


Sulla on varmaan kunnon jääkiekkokassi sit mukana :DDD Mut jos sujahdan sinne ja oon ihan hissukseen vaan, niin kukaan ei huomaa, eihän?*plur*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

UnityF

Posts: 15,721

#64 • • UnityF joo just se

kei:
---
Unity(f):
*joo*voih.. kei mä niin haluisin sut mukaan.. tuu mun laukkuun piiloon...*joo*




*vink*

[muokattu 4.6.2003 19:46]

---

Sulla on varmaan kunnon jääkiekkokassi sit mukana :DDD Mut jos sujahdan sinne ja oon ihan hissukseen vaan, niin kukaan ei huomaa, eihän?*plur*




Hmm... pakko sun on tulla jollain keinolla mukaan..... hypnotisoidaan muut niin että ne on kanssa sitä mieltä et sun pitää tulla mukaan...*joo*
Simon Templar

Posts: 780

#65 • • Simon Templar
No niin ladies&gentlemans!!! 15 päivää ja päästään viettämään rsss:ää ja kaikki on reilassa ainoastaan ihmisiä tulee enemmän kuin tarpeeksi..mutta jos kaiki menee hyvin ja teillä kaikilla on tosi kivaa niin ensi vuonna jos ei ole jotain mega hyviä tapahtumia niin uskallan luvata että ensi vuonna järjestämme sellaiset sessiot että kaikki halukkaat mahtuvat mukaan*sydän**piis*
UnityF

Posts: 15,721

#66 • • UnityF joo just se
ihanaa kei kun sä tuut mun+1senä!!!!! whii...!!!!!!!!! ihkuu ihkuu hehkuu hehkuu!!!!


*plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur*

Tästä tulee super ihanan juhannus ja muista Emppu...
Mä oon niiiiiiiiiiiiiiiin kännissä......*vink*
Avatar
#67 • • wxw Guest
Niiiiiii. Kaiken maailman sähellyksen ja kohelluksen jälkee veljekset MUIKKU JA TUIKKU lähtevät tänne. Kiitoksia maria ku jaksoit ihmetellä tot häröilyy etkä pistän meit ignoreen*nauru*
Olen ehkä autolla liikentees...*täh**täh*
keisha

Posts: 1,394

#68 • • keisha bullet with butterfly wings
Näinhän siinä kävi että keitsu lähtee kuin lähteekin tänne. Risut ja männynkävyt jätän rauhaan mut muusta en mee takuuseen. Kiitos Unity(f) kullalle kun pääsen siivelläsi*sydän*
Ja Emppu, sun puklusta otetaan vielä mittaa!*pahis*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Avatar
#69 • • wxw Guest

kei:
Ja Emppu, sun puklusta otetaan vielä mittaa!*pahis*



Mitäs mittaamist siin on?? Ku ei osaa sit jaloo taitoo*vink* Toisin kuin eräs... HHAHA*nauru*
Avatar
#70 • • Arto Guest
Jesh, ihme säätöjen jälkeen sain kuin sainkin itteni lähtemään tänne... Saatte nähdä kunnon pöndesekoilua!*possu*
Timce

Posts: 5,381

#71 • • Timce
Siis täh? Nämähän on jo kahden viikon päästä *täh**ding* No eipä haittaa..Kyyti on jo hankittu (?) Terkkuja kuskille *plur* ja viinaa saa lähikaupasta *hih* Näistä juhlistaa taitaa tulla jotain luxusta....

Juke, sulle on viesti!!!

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

super-enkuli

Posts: 1,521

#72 • • super-enkuli

Timce:
Siis täh? Nämähän on jo kahden viikon päästä *täh**ding* No eipä haittaa..Kyyti on jo hankittu (?) Terkkuja kuskille *plur* ja viinaa saa lähikaupasta *hih* Näistä juhlistaa taitaa tulla jotain luxusta....



siis mähän olen niin ihana ja kultainen ja suostuin kuskix, mut....Timce sä ajat takaisin sunnuntaina....hahhahhahhaaaaa!!! *halitus sullekkin*

Ihanaa, kun kaik kivat lähtee ja muutama muukin uusi!

Sit varoituksen sana Unitylle ja Timcelle: mun kärsivällisyyttä kuskina ei kannata alkaa kokeilee. Ihmiset on laitettu kävelemäänkin, kun on pinna katkennut tietyssä kohtaa.... *pahis*

*super**enkeli*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

UnityF

Posts: 15,721

#73 • • UnityF joo just se

angel83:Ihanaa, kun kaik kivat lähtee ja muutama muukin uusi!

Sit varoituksen sana Unitylle ja Timcelle: mun kärsivällisyyttä kuskina ei kannata alkaa kokeilee. Ihmiset on laitettu kävelemäänkin, kun on pinna katkennut tietyssä kohtaa.... *pahis*

*super**enkeli*




Sä oot *super**enkeli* ei me Timcen kanssa kiusata sua yhtään... *viheltelee**heiii**iloinen**pahis**vink**nauru**pihkassa**plur**sydän*
Timce

Posts: 5,381

#74 • • Timce

Unity(f):
---
angel83:Ihanaa, kun kaik kivat lähtee ja muutama muukin uusi!

Sit varoituksen sana Unitylle ja Timcelle: mun kärsivällisyyttä kuskina ei kannata alkaa kokeilee. Ihmiset on laitettu kävelemäänkin, kun on pinna katkennut tietyssä kohtaa.... *pahis*

*super**enkeli*

---



Sä oot *super**enkeli* ei me Timcen kanssa kiusata sua yhtään... *viheltelee**heiii**iloinen**pahis**vink**nauru**pihkassa**plur**sydän*



Ei kiusita eeeeei... ( *joo*) Korkataan Marian kanssa ensimmäiset pullot jo alkumatkasta ja istutaan kädet ristissä hiljaa *ding* Ei välttämättä!!! Kyllä siitä joku saa kärsiä *plur*

*sydän* ISO kiitos kyydistä jo näin etukäteen!!!!!!!!!!!!!!! Voin olla kuski vaikka molempiin suuntiin, jos haluutte.

There are 14 days remaining

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

super-enkuli

Posts: 1,521

#75 • • super-enkuli

Timce:
Ei kiusita eeeeei... ( *joo*) Korkataan Marian kanssa ensimmäiset pullot jo alkumatkasta ja istutaan kädet ristissä hiljaa *ding* Ei välttämättä!!! Kyllä siitä joku saa kärsiä *plur*

*sydän* ISO kiitos kyydistä jo näin etukäteen!!!!!!!!!!!!!!! Voin olla kuski vaikka molempiin suuntiin, jos haluutte.

There are 14 days remaining



ollos hyvä vaan... Kyl mä perjantaina pystyn olee kuskina kunhan päästään aikaisin lähtermään vaan. *vink* KArtanlukijan on oltava sitten hyvä. *joo*

14 päivää enään...apuva...

*super**enkeli*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Late

Posts: 3,441

#76 • • Late team Lasse
Mä tuun luultavasti autolla.

-En oo vielä kyllä yhtään varma...
UnityF

Posts: 15,721

#77 • • UnityF joo just se
WHIIIIIIII...........!!!!!!!!!!!!!

ei enää pitkä aika kun pääsee kiusaamaan... siis juhlimaan....*iloinen*

Hmm... monta pulloo viinii kandeis ostaa??? *alkaa miettimään**ding*
Jone

Posts: 8,258

#78 • • Jone Archibald Haddock

Unity(f):
WHIIIIIIII...........!!!!!!!!!!!!!

ei enää pitkä aika kun pääsee kiusaamaan... siis juhlimaan....*iloinen*

Hmm... monta pulloo viinii kandeis ostaa??? *alkaa miettimään**ding*



Kehotan ottamaan... pauttiarallaa... öhs.. tarpeeksi. *heiii*

Viime juhannuksena varasin omasta mielestäni tarpeeksi juomista 4 päivän rymyämiseen mukaan mutta ne loppuivat jo toisena päivänä ja lisää oli keljua käydä siinä tenussa ostamassa. *hih*
mniittymaki

Posts: 1,641

#79 • • mniittymaki
mahtuiskohan tänne viel mahdollisesti 2-3 hassua mukaan ? :)


.m
UnityF

Posts: 15,721

#80 • • UnityF joo just se
Hmm.... eli mä ostan yhen alkon liikkeen mukaan tonne jotta riittää varmasti...*iloinen*

Sit juodaan kans kunnolla....food-smiley-012.gif

Mut kokix mä en rupee food-smiley-016.gif koska sytytin jo täällä kotona paistinpannun tuleen kun yritin tehdä ruokaa... food-smiley-002.gif


Hmm... kämmäänköhä mä seuraavax micron kanssa? food-smiley-018.gif


meitsi on tilannu sit aurinkoista säätä jotta mä pääsen kiusaa siiiiiis ottamaan rennosti....*nauru**pahis*


Mut nyt vaan odottelemaan.....


nature-smiley-015.gif

grinning-smiley-039.gif food-smiley-004.gif