JUHANNUS @ Rantalahti

147 posts, 8 pages, 34,445 views

UnityF

Posts: 15,721

#121 • • UnityF joo just se
Hmm... Huomenta vaan tännekkin... Koska mä oon ollu nyt vähän *uuh* kun en tiiä missä mennään.. mut ajattelin piristää teitä ja ehkä samalla piristyn ittekkin.

Mä oikeesti toivon että siel paistais aurinko...
large-smiley-018.gif
ja sit juodaan paaaaaaaaljon viinaa*vink*food-smiley-022.gif






Angel83 mitä sun ajotaitoihin tulee niin... Lähetääx tänään ajaa edestakasin kehä kolmosta? voi olla että jossain vaiheessa huomaat vantaan ja sit lähet siitä huolimatta ajaa stadiin keskustaa päin... hmm.. kuullostaako tutulta?*vink*
Jos mua, Relic:iä Timcee ja angle83 ei näy aijoissa Rantalahessa niin se todennäköisesti johtuu siitä et joko Angel on jumittunu ajaa kehää edestakasin tai sit me löydetään ittemme ivalosta...*vink**justjoo**iloinen*
Me luotetaan suhun angel-smiley-027.gif
UnityF

Posts: 15,721

#122 • • UnityF joo just se
Anteex vaan mut mä kiehun!
Mä pettyny kaikkiin jotka peruttaa tulonsa näin viime minuuteilla!!!

Kiitos teille mun ihanasta jussi fiiliksestä joka on kadonnu.
super-enkuli

Posts: 1,521

#123 • • super-enkuli
Ehkä yksi ihminen tulossa. Ilmoittaa heti, kun saa kaiken järkättyä. Meni HIEMAN viimetippaan meinaan tieto, et mukaan mahtuukin. Toivotaan parasta, että hän saa kaiken järkättyä kuntoon.

Voi, kun ois jo tiistaina tiennyt ihmisten peruumisista niin kaikki ois ollut helpompaa. *nyyh*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Avatar
#124 • • Relic Guest
voi pälli :I

no minä täytän yhden paikan ja tulen varmasti.

*joo*
UnityF

Posts: 15,721

#125 • • UnityF joo just se

Relic:
voi pälli :I

no minä täytän yhden paikan ja tulen varmasti.

*joo*



*plur**plur**plur**plur*
Kiva kiva kiva.. muikuillaan sit kilpaa...*vink*
Simon Templar

Posts: 780

#126 • • Simon Templar
Todella kiva huomata että matkaan on lähdössä myös 100% fiilisteliöitä ja muutenkin erittäin positiivisen asenteen omaavia persoonia*sydän*kyseisen asenteen omaavia ihmisiä on tänä päivänä liian vähän*hymy*ja jonka johdosta toivotan kaikki tulijat tervetulleiksi ja turvallista matkaa kaikille*enkeli*
Late

Posts: 3,441

#127 • • Late team Lasse
Mää oon tulossa kans, kyytiläiset vaihtu kyllä aikalailla. Nyt on tulossa kyytiin 2 hekilöä keitä en tunne ollenkaan, mutta ei se ole niin justiinsa. *iloinen*

Jos joku on vielä espoo-helsinki alueelta ilman kyytiä niin pienikokoiselle löytyy vielä mesta. Toki otan isommankin kaverin kyytiin, mutta almeran takapenkillä ei tunnetusti ole suuret tilat. *hih*

Ainoat vaatimukset ovat sisäsiisteys ja osallistuminen bensakuluihin. *hymy*

Saas nähdä kuinka hyvässä kunnossa huomenna illalla ollaan, en oo juonu pitkään aikaan ja hankin vähän vahvempia juomia (en tosin paljoa mutta itselleni varmasti riittävästi). Täytyy muistaa ottaa huomioon että pitää olla ajokunnossa vielä sunnutai päivänä.

-Toivotaan nyt vaan että kukaan ei enää peru, mitä ennemmän ihmisiä / tässä tapauksessa uusia tuttavuuksia sen parempi! *vink*
Yanna

Posts: 311

#128 • • Yanna really?
Olen itseni ja Fairyn puolesta very pahoillani...mut meidän tilalle on tulossa 2 ihmistä joten asian pitäisi olla sen puoleen ok. Kyllähäm sitä ajoissa peruisi jos ajoissa itsekkin tietäisi..kaikenlaista voi aina sattua ja tapahtua. Hauskaa jussia nyt enivei kaikille. Olkaa ihmisiksi siellä *plur* varsinkin kalle ja simontemplar: mitä nöyrin anteeksi pyyntömme! *uuh*

--
joka perseensä nostaa, se paikkansa menettää

Jone

Posts: 8,258

#129 • • Jone Archibald Haddock
Noniin, nyt vaan kauppaan ostamaan suunniteltua ½ koppaa sidukkaa, ½ koppaa bisseä, litran Jägermeisteriä ja pikku-Leijonaa. Eiköhän tolla mieli irtaannu maan kamaralta kun ottaa vielä tarpeeksi grillattavaa messiin. *vink*
UnityF

Posts: 15,721

#130 • • UnityF joo just se
Hmm...... tota noin... mä oon sit super kännissä varmaan... mmm....*pelle*

Mulla ja Heinillä (angel83):lla on sit 10 pulloa viinii ja sit pullo salmarii... joten eiköhän me selvitä...*vink*

Saatte kärsiä sit meijän sekohäröilyy...*vink*

Nyt oon taas paremalllla tuulella.... muuten muistakaa ostaa tarpeex tupakkaa..mä meinasin unohtaa kokonaan tupakit mut nyt niitäkin on tarpeex... kai...*hih**vink*

Mut nyt pakkailemaan tavaroita...*pihkassa*


*plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa*
UnityF

Posts: 15,721

#131 • • UnityF joo just se
niin pakko viel kirjoittaa... et meillä on sit..

sulkapallo mailat ja sulkis pallo...
pehmo frisbee...
petanque...
tarrahanskat ja pehmo pallo...
puhalettava rantapallo...
alias...
korttipakka..
pari vesipyssyy...

ja paljon karkkia...*hih*
Avatar
#132 • • Relic Guest
hui! ei mun tavarat mahu kyytii *hih**vink*
UnityF

Posts: 15,721

#133 • • UnityF joo just se

Relic:
hui! ei mun tavarat mahu kyytii *hih**vink*



Mahtuu mahtuu... Heitetään Heinin tavarat ikkunasta ulos...*vink**pahis**iloinen**nauru*
super-enkuli

Posts: 1,521

#134 • • super-enkuli

Unity(f):
---
Relic:
hui! ei mun tavarat mahu kyytii *hih**vink*

---


Mahtuu mahtuu... Heitetään Heinin tavarat ikkunasta ulos...*vink**pahis**iloinen**nauru*



*hmph*..jos ei suun soitto lopu niin te lennätte ulos... *vink*....*nauru**nauru**nauru**nauru*

voin olla hyvinkin *piru*... *hih*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Late

Posts: 3,441

#135 • • Late team Lasse
Löysin tämmösen kartan janakkalan sivuilta, auttaa varmaan kummasti suunnistamaan siellä pöndellä.

tarinmaa.gif
Simon Templar

Posts: 780

#136 • • Simon Templar

Unity(f):
niin pakko viel kirjoittaa... et meillä on sit..

sulkapallo mailat ja sulkis pallo...
pehmo frisbee...
petanque...
tarrahanskat ja pehmo pallo...
puhalettava rantapallo...
alias...
korttipakka..
pari vesipyssyy...

ja paljon karkkia...*hih*



Propsit unity(f):lle joka on otttanut neuvosta vaarin ja tuo näinkin paljon kaikkea kivaa mukanaan*sydän**sydän*
Days

Posts: 658

#137 • • Days
Lähtöön 15 min... *piis**pihkassa**piis* Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

--
...

super-enkuli

Posts: 1,521

#138 • • super-enkuli
*hih* tunnin päästä seikkailee vähän joka puolelle ja sit viiden aikaan lähetään ajelee janakkalaan päin..toivottavast noi apinat ei ole kovin kännissä..*iloinen**hymy* enköhän kestä. =)

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Avatar
#139 • • Relic Guest
ikinä en oo kännis ollu *justjoo**pelle**vink*
Anne

Posts: 424

#140 • • Anne The Apina.
jee!

alkaa pikkuhiljaa olemaan kunnon juhannusfiilis, vaikka nää valmistelut jäivätkin vähän taas viime tippaan.. *justjoo*

mutta kun on juomisia ja hyvää juhannus-henkeä tarpeeksi paljon, niin eiköhän tästä tule aivan loistava juhannus. *iloinen* jos vaikka nuo sadepilvetkin saataisiin karkotetuksi.. *hymy*

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.