JUHANNUS @ Rantalahti

147 posts, 8 pages, 34,446 views

super-enkuli

Posts: 1,521

#41 • • super-enkuli
En itsekkään tunne kauheesti porukkaa tosta listasta... onneksi olen nyt viimeisen noin kk:den aikana tutustunut aivan ihaniin sekohäröihin (*halitus*), joiden kanssa ei varmasti aika käy pitkäksi. Ja ihanaa tutustua uusiin ihmisiin, vaikka olenkin aika ujo varmasti aluksi... *blush*...

*super**enkeli*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Uhuu

Posts: 844

#42 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
En mä kyl uskalla ottaa edes Unitya kädestä kiinni...
ja halaa en ainakaan... se ois jo liikaa... *hih*

-aikaeitahdokuluamilläänuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

UnityF

Posts: 15,721

#43 • • UnityF joo just se
Uhuu:

En mä kyl uskalla ottaa edes Unitya kädestä kiinni...
ja halaa en ainakaan... se ois jo liikaa... *hih*

-aikaeitahdokuluamilläänuhuu




*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*

Oonko mä niin pelottava?*blush**nauraa*
*plur**mega ihku lämmin hug tu rakas uhuu**plur*
milla

Posts: 3,699

#44 • • milla
heheh, älkää huoliko. tutustumisesta ei tu varmasti vaikeeta kun tuun kälättää ja istuu syliin ja kaikkee vaikken tuntis. tosin taidan suurimman osan jo tunteakkin*ding*
UnityF

Posts: 15,721

#45 • • UnityF joo just se
milla:

heheh, älkää huoliko. tutustumisesta ei tu varmasti vaikeeta kun tuun kälättää ja istuu syliin ja kaikkee vaikken tuntis. tosin taidan suurimman osan jo tunteakkin*ding*



mennäänkö yhessä kälättämään kaikille...*iloinen* Me kun ollaan niiiiiiiiiiin hiljasia...*justjoo*
Halitaan ja pusitaan kaikkia.. *plur**plur**plur**plur*

Hmm... ja jos ne lähtee meitä karkuun niin ne lähtee niin kiireellä varmaan että ne unohtaa sit viinat meijän hyvään haltuun...*nauraa**vink*
Late

Posts: 3,441

#46 • • Late team Lasse
Saas nähä miten käy... Sain uhkauksen että joutuisin sunnutaina töihin. *voiei*

-Mutta mikäpä sen mukavampaa kun ajaa janakkalasta karpulassa töihin. *hmph*

[muokattu 14.5.2003 15:08]
patis

Posts: 1,158

#47 • • patis 10
milla:

heheh, älkää huoliko. tutustumisesta ei tu varmasti vaikeeta kun tuun kälättää ja istuu syliin ja kaikkee vaikken tuntis. tosin taidan suurimman osan jo tunteakkin*ding*




Älä unohda puremista...
dirtyface

Posts: 344

#48 • • dirtyface rok.
Ois kyl ollu ihan siistii tulla.. Vaikken tunnekaan täältä ketään. Mut ehin jo ilmottautua muualle eli mua ei pokailla täällä.. RMJ ja Yö!!!*piis*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

Avatar
#49 • • shiva Guest
voi uhuu.. *vink* mut muahan sä uskallat pitää kädestä vaikka koko ajan. kävellään ympyrää ja jauhetaan vasikoiden karvaisista hännistä. *heiii*
jaykay

Posts: 293

#50 • • jaykay
Jüü..ü!

Näyttää kyllä tulevan enemmän tuttuja paikalle kuin osasin toivoakkaan, ja lisäksi sopivasti tällä hetkellä vielä tuntemattomia ihmeisiä.

Ainekset on valmiina, eiköhän tästä hyvä soppa synny! :D
kovas

Posts: 1,522

#51 • • kovas Kristo
Voisin ehkis olla juhannuksen täällä. kiitsa milla infosta.. :)
Simon Templar

Posts: 780

#52 • • Simon Templar
Niina:

Jee! Vähäks siistii et kaikki kivat tulee *plur*

Toivottavasti siellä on joku keittiö tai keittotila et voidaan tehdä Minnyn kaa kaikille munakasta tai lettuja. Nam *slurps*




Joo sielä on keittiö ja grilli-katoksia...ja eiks me vähän alustavasti puhuttu niina että te minnyn kanssa olette "virallisia kokki3:sia"*nauraa*
TonySt

Posts: 4,166

#53 • • TonySt mediamoguli
kai seurakunnan leirintäkeskuksessa on sit mahiksii myös hiljentyä ja kuunnella Herran sanaa *joo* ?

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Nadifa

Posts: 326

#54 • • Nadifa
Kuullostaa erittäin hyvälle noi teidän juhannus pläänit! Paikat täytetty,ei voi mitään. Varsinkin kun mun mukana roikkuu vähintäänkin 3 muuta (kai). Mutta katsellaan mitä tuleva tuo tullessaan. Hubaa reissua *hymy*
Avatar
#55 • • shiva Guest
ihan ”jettekiva” jussi siis tiedossa.. *nauraa*
kunhan muistetaan kaikki olla nätisti ja kuunnella ”johtajien” sanaa. *pahis* mites muuten nää ns.mökkijaot? vai mikä systeemi?
avb

Posts: 1,003

#56 • • avb - Sylvester -
Hyvä idea toi mökkijako sen vois silleen etukäteen tehdä*joo*
Avatar
#57 • • shiva Guest
saakos toivomuksia esittää?
Simon Templar

Posts: 780

#58 • • Simon Templar
Meillä on käytössä yksi erittain suuri kartano missä kaikki mahtuu yöpymään joten mökki jako menee aika helpoksi kun kaikki nukkuu saman katon alla*hymy*
Late

Posts: 3,441

#59 • • Late team Lasse
Kävinpäs sitten hakemassa mustastapörssistä makuupussin (soneran avaus tarjous).
-Eli meitsi on nyt sitten valmis juhannusta varten! *joo*
keisha

Posts: 1,394

#60 • • keisha bullet with butterfly wings
Höh. Musta yhelle pienelle keimailijalle pitäisi olla tilaa täällä. Sähellystäni on niin hauska seurata, ettei mua kannata jättää kotiinkaan!*eiei*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)