147 posts, 8 pages, 36,327 views
Timce:
purr...lämmintä riittää, mutta entäs viikonlopuks? Minkälaista luvassa? Tuo Juken lista on vähän helvetin isolle porukalle mitoitettu IMO Itse ajattelin ottaa mukaan:
-makuupussin
-paketin makkaraa
-viinaa
-pesuvehkeet
-vaihtovaatteet
-lääkkeitä/laastaria
ávot!
Vielä pitäis kyyti varmista...muuten ollaan kyllä valmiina.
Uhuu:
mä en tiedä, onko mun uhuu+1 paikat käytetty. kun kaveripiirissä ilmoitin, että en lähde niin johan alkoi kuhina ja tuhina. minua kiellettiin ehdottomasti olemaan kertomatta etten sittenkään pääse paikalle, ettei vaan kukaan rohmua noita paikkoja.
eli järjestäjille tiedoksi, että uhuu+1 paikat ovat ainakin minun tietääkseni vapaana. en ole lähdössä ja tämä on ollut tiedossa jo kauan. wxw:n ja tuikun piti käyttää nämä paikat, mutta ainakaan wxw ei ilmeisesti ole lähdössä joten en tiedä mikä on tilanne. minä EN ainakaan tule!!
enkä maksa!! pahoittelen, että ilmoittaminen jäi näin myöhäiseksi, mutta kaipa tätä joku on mun seläntakana hoidellut =(
-rauhaisajuhannusmaallauhuu
Jone:
Kai te nyt ihmiset käsitätte sitovan ilmoittautumisen käsitteen? Eli jos olette sitovasti ilmoittautuneet tulevanne paikalle silloin kuin näin tehtiin niin saatte kyllä luvan maksaa 20e x varaamienne paikkojen määrän järjestäjille siitä huolimatta tulette tai ette. Mun mielestäni on suorastaan raivostuttavaa jos joku ilmoittautuneista olettaa että kahden päivän varoitusajalla voi suorittaa peruutuksia ilman että joutuu maksamaan varsinkin kun kyseessä on tapahtuma johon olisi ollut aikaisemmin tulijoita ties kuinka perkeleesti.
Jone:
Kai te nyt ihmiset käsitätte sitovan ilmoittautumisen käsitteen? Eli jos olette sitovasti ilmoittautuneet tulevanne paikalle silloin kuin näin tehtiin niin saatte kyllä luvan maksaa 20e x varaamienne paikkojen määrän järjestäjille siitä huolimatta tulette tai ette. Mun mielestäni on suorastaan raivostuttavaa jos joku ilmoittautuneista olettaa että kahden päivän varoitusajalla voi suorittaa peruutuksia ilman että joutuu maksamaan varsinkin kun kyseessä on tapahtuma johon olisi ollut aikaisemmin tulijoita ties kuinka perkeleesti.
simontemplar:
Noo mutta tietää ensi kerralla että ketkä pääsevät mukaan ja ketkä eivät.. että kun joillain on käsitys sitoutumisesta tämän lainen niin herää kysymys että onkohan kaikki elämän prioriteetit ihan reilassa ei millään pahalla*poks*mutta toivottavasti saadaan kaikki paikat täytetyiksi vielä näin kun on päivä aikaa ja kaikilla on varmaan jo suunitelmat tehtynä..On se kyllä jännä kun yrittää porukalle järjestää jotain tosi kivaa vaivalla niin siinä vaan köyhtyy itse ja saa osalta porukasta näin paskaa kohtelua*uuh*