JUHANNUS @ Rantalahti

147 posts, 8 pages, 34,373 views

Vaula

Posts: 97

#141 • • Vaula
Ja kohta lähtee tääkin... Pääsin jo Helsinkii asti! Vähänkö tästä tulee hauska reissu!!!!
Late

Posts: 3,441

#142 • • Late team Lasse

avb:
Pönde on sun perseessä!!!!! ihquuuu plurrrr



Ai mitä, asuuko siellä joku vai. Pyydän nöyrästi anteeksi. *hih*


Tulinpa just töistä ja kaupasta kotiin. Nyt on syötävää enemmän kun jaksan luetella, *joo*

[muokattu 20.6.2003 13:33]
display23

Posts: 3,069

#143 • • display23
hitto ku ois aiemmin tienny noist tyhjist paikoist...olin jo luvannu menä töihin..

no mä meen sit vaikka hoetsuun yksin dokaa*nyyh*
keisha

Posts: 1,394

#144 • • keisha bullet with butterfly wings
Nyt mennään Keravan kautta koti...eikun Rantalahdelle. Bongasin jo Unityn, Relicin ja kumppanit assalta, ja auto pullisteli. Mahtavatko päästä ollenkaan perille*nauru*
Omakin perille pääsy on nyt hyvän tuurin ja Tapsulin auton varassa, saa nähdä kuinka käy... Antibiooteilla terästettynä olen valmiina juhannustaikoihin ja muihin kujeiluihin.

Näkyy pian!*ankka*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Late

Posts: 3,441

#145 • • Late team Lasse

kei:
Bongasin jo Unityn, Relicin ja kumppanit assalta, ja auto pullisteli. Mahtavatko päästä ollenkaan perille*nauru*



Mä lähden kohta hakemaan yhden henkilön ja osan tavaroista kyytiini joten eiköhän nekin pääse perille. *hymy*

Mutta voin ottaa varmuuden vuoksi viinat kyytin siltä varalta että niiden auto hajoaa >> Ainakin saadaan juomiset perille. *vink*
-Toisaalta siinä tapauksessa mun auton kyrvähtäminen ois katastroofi. *ding*
UnityF

Posts: 15,721

#146 • • UnityF joo just se
No niin kotona ollaan... huh huh...*nauru*
Mun pää on vieläkin vähän puuta... *ding* Oli aivan mahtava juhannus parempi mitä osasin odottaa. Mä olen ainakin 100% tyytyväinen koko reissuun.*sydän*

Eilinen sääkin oli tosi lämmin että saatiin me sittenkin aurinkoinen juhannus*pihkassa*
Kiitos kaikille ja erityiseti Kallelle ja simontemplarille järjestelyistä. Lähden mielellään joskus toistekkin näin kivan porukan kanssa jonnekkin viettämään viikonloppuu..*pihkassa*

Mut nyt mä meen vähäsen nukkumaan... tai sit juon ton mun vikan viinipullon...*vink**iloinen*

lov u *sydän*
Howdy

Posts: 7,955

#147 • • Howdy Oldie
Ei niin ...

--
Käpy vailla vertaa