Nyt mennään Keravan kautta koti...eikun Rantalahdelle. Bongasin jo Unityn, Relicin ja kumppanit assalta, ja auto pullisteli. Mahtavatko päästä ollenkaan perille*nauru*
Omakin perille pääsy on nyt hyvän tuurin ja Tapsulin auton varassa, saa nähdä kuinka käy... Antibiooteilla terästettynä olen valmiina juhannustaikoihin ja muihin kujeiluihin.
kei:
Bongasin jo Unityn, Relicin ja kumppanit assalta, ja auto pullisteli. Mahtavatko päästä ollenkaan perille*nauru*
Mä lähden kohta hakemaan yhden henkilön ja osan tavaroista kyytiini joten eiköhän nekin pääse perille.
Mutta voin ottaa varmuuden vuoksi viinat kyytin siltä varalta että niiden auto hajoaa >> Ainakin saadaan juomiset perille.
-Toisaalta siinä tapauksessa mun auton kyrvähtäminen ois katastroofi.
No niin kotona ollaan... huh huh...
Mun pää on vieläkin vähän puuta... Oli aivan mahtava juhannus parempi mitä osasin odottaa. Mä olen ainakin 100% tyytyväinen koko reissuun.
Eilinen sääkin oli tosi lämmin että saatiin me sittenkin aurinkoinen juhannus*pihkassa*
Kiitos kaikille ja erityiseti Kallelle ja simontemplarille järjestelyistä. Lähden mielellään joskus toistekkin näin kivan porukan kanssa jonnekkin viettämään viikonloppuu..
Mut nyt mä meen vähäsen nukkumaan... tai sit juon ton mun vikan viinipullon...